بدلیل نوسان قیمت لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

09205958191
از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
info@rsa-co.com

کلینیک تعمیرات

بروزترین تجھیزات و کارشناسان مجرب

پشتیبانی و مشاوره

9205958191 - (98+)

آموزش نصب نرم افزار لینوکس ubuntu

تفاوتی در نصب نرم افزار در لینوکس با نصب نرم افزار در دیگر سیستم عامل ها مانند ویندوز وجود دارد و حتی پیچیده تر است. کار خاصی در نصب نرم افزار در ویندوز نباید انجام دهید و می توانید به راحتی پس از دانلود فایل نصبی اگر نصب دستور المعل خاصی نداشته باشد و پیدا کردن فایل Setup و با کلیلک بر روی گزینه Next نرم افزار را نصب کنید. اما در لینوکس برای نصب نرم افزار به ابزار کمکی نیاز دارید.

در این مطلب آموزش نصب نرم افزار لینوکس که یکی از معروف ترین و پر استفاده ترین نسخه های لینوکس می باشد را توضیح می دهیدم، همانطور که اشاره شد به ابزار کمکی برای نصب نرم افزار در لینوکس نیاز دارید و باید از ابزار Terminal برای نصب استفاده کنید. برای مثال، در صورت نصب مرورگر کروم برای لینوکس باید ابتدا اقدام به دانلود فایل نصبی سازگار با لینوکس کنید.

اگر شماهم مشکل کار نکردن تاچ پد دارید می توانید با خیال راحت با واحد کلینیک و سخت افزار ما تماس بگیرید و از مشاوره های رایگان کارشناسان ما استفاده کنید.

آموزش نصب نرم افزار لینوکس ubuntu


برای دانلود مرورگر کروم سازگار با لینوکس به آدرس زیر مراجعه کرده  و مراحل زیر را طی کنید:

https://www.google.com/chrome

بعد از وارد شدن به سایت، اسکرول کنید تا به صفحه زیر برسید:

آموزش نصب نرم افزار لینوکس ubuntu

 

 

سپس بر روی این گزینه کلیک کرده و وارد مرحله بعد شوید:

آموزش نصب نرم افزار لینوکس ubuntu

بعد از انتخاب لینوکس، در مرحله بعد نسخه سازگار با نسخه لینوکس خود را انتخاب نمایید:

آموزش نصب نرم افزار لینوکس ubuntu

و سپس صبر کنید تا فایل دانلود شود. پس از اینکه فایل دانلود شد اقدام به اجرا کردن برنامه ترمینال کنید و در مرحله بعدی، باید به دایرکتوری با دستور cd بروید که فایل شما در آن جا دانلود شده است.

برای مثال: در پوشه Download فایل دانلود شده ذخیره شده است. ابتدا برای اینکه اجازه نصب به شما داده شود از دستور sudo استفاده کنید، در غیر اینصورت امکان نصب فایل ها برای شما وجود ندارد، سپس برای نصب نرم افزار از دستور dpkg و پارامتر i- استفاده کنید. 

در قدم بعدی، اقدام به وارد کردن نام فایل نصبی کنید و بعد اگرر از شما خواسته شد رمز عبور حساب کاربری خود را نیز وارد کنید. حروف کوچک و بزرگ در لینوکس تعریف جداگانه ای دارند و با هم متفاوت هستند تمام حروف را کوچک وارد کنید. نکته قابل توجه این  است که می توانید برنامه ای را بدون دانلود نرم افزار هم نصب کنید، تنها کافیست نام برنامه را بدانید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.  02155958090  09205958191

مسن تر

کارت گرافیک های قدرتمند زوتک zotac

جدیدتر

علت کار نکردن تاچ پد لپ تاپ و حل مشکل

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی محصولات
jQuery(document).ready(function() {