بدلیل نوسان قیمت لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

09205958191
از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
info@rsa-co.com

کلینیک تعمیرات

بروزترین تجھیزات و کارشناسان مجرب

پشتیبانی و مشاوره

9205958191 - (98+)

تعمیر تاچ پد نوت بوک های سونی

تعریف دقیق تاچ پد لپ تاپ: یک صفحه ای به شکل مستطیل در قسمت پیینی لپ تاپ قرار دارد که این قسمت مستطیل شکا کار موس را در لپ تاپ انجام می دهد. در اصل، تاچ پدها باید اندازه ای بزرگ با پشتیبانی از مولتی تاچ، با سطحی صاف و دکمه هایی نرم باشند. نکته مهم دیگر این است که محل قرار گیری تاچ پدها در لپ تاپ نیز یکی از عوامل مهم می باشد تا در این صورت کاربری آسان تری را ارائه دهد. در واقع تاچ پد یک حسگر لمسی می باشد که وظیفه تبدیل حرکت و موقعیت انگشت کاربر به موقعیت نسبی صفحه ‌نمایش را دارد.

اگر شماهم مشکل کار نکردن تاچ پد دارید می توانید با خیال راحت با واحد کلینیک و سخت افزار ما تماس بگیرید و از مشاوره های رایگان کارشناسان ما استفاده کنید.

تعمیر تاچ پد نوت بوک های سونی

چگونگی تعمیر تاچ پد لپ تاپ سونی

برای تعمیر تاچ پد لپ تاپ سونی راه حل های نرم افزاری زیر را در صورت اطمینان از اینکه مشکل تاچ پد شما سخت افزاری نیست را امتحان کنید تا مشکل موجود را حل کنید.

  • سیستم را ری استارت کنید

شما باید یک سیستم عامل بی مشکل و سالم داشته باشید، تاچ پد لپ تاپ سونی و دیگر اجزای لپ تاپ عملکرد درستی را در صورت هنگ کردن سیستم عامل دستگاه شما، ارائه نمی دهد.

  • از فعال بودن تاچ پد مطمئن شوید

یک بار تاچ پد خود را غیرفعال و مجددا فعال کنید و از یک موس جانبی استفاده کنید. با رفتن به بخش Device Manager و راست کلیک کردن اقدام به غیرفعال کردن تاچ پد لپ تاپ سونی کنید و دوباره آن را فعال کنید.

تعمیر تاچ پد نوت بوک های سونی

  • به تنظیمات تاچ پد مراجعه کنید

به طور همزمان کلیدهای Windows و S کیبورد را فشار دهید و سپس در قسمت جستجو change mouse settings را وارد کنید. با انجام این مراحل وارد بخش تنظیمات می شوید و در این قسمت باید رو به رو عبارت Devices گزینه تاچ پد لپ تاپ قرار گرفته باشد. گزینه تاچ پد را انتخاب و فعال کنید. در نتیجه در بخش نرم افزار، تعمیر تاچ پد لپ تاپ سونی به آسانی انجام می شود.

  • به روزرسانی درایور تاچ پد لپ تاپ سونی

در ویندوز‌۷ و ۸ به My Computer و در ویندوز ۱۰ به قسمت This PC بروید و روی Manage کلیک کنید. در پنل Computer Management، به قسمت Device Manager بروید و روی Mice and other pointing devices  دابل کلیک کنید. دوبار روی تاچ پد خود برای تعمیر تاچ پد سونی دوبار کلیک و سپس از پنجره باز شده، به سربرگ Driver بروید. سی‌دی درایورهای لپ‌تاپ سونی را در DVD Rom قرار داده و سپس در سربرگ Driver روی Update Driver  کلیک کنید. مراحل نصب به روزرسانی آغاز می شود. به کمک اینترنت پر سرعت نیز می توانید این کار را آنلاین انجام دهید.

تعمیر تاچ پد نوت بوک های سونی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان از طریق شماره های زیر اقدام فرمایید.

55958090021  و  09205958191

مسن تر

علت کار نکردن تاچ پد لپ تاپ و حل مشکل

جدیدتر

کار نکردن کیبورد سرفیس و حل مشکل آن

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی محصولات
jQuery(document).ready(function() {