بدلیل نوسان قیمت لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

09205958191
از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
info@rsa-co.com

کلینیک تعمیرات

بروزترین تجھیزات و کارشناسان مجرب

پشتیبانی و مشاوره

9205958191 - (98+)

ابزار حرفه ای برای استودیوی حرفه ای

صنعت موسیقی امروزه در حال رونق است. همه می خواهند موسیقی دان شوند. دیگران فقط می خواهند هنرمندان معروفی شوند. در هر صورت، اونا بايد به استوديو هاي ضبط تکيه کنند تا موسيقي شون رو اون بيرون بگيرند و اينجا جاييه که ميتوانيد وارد کار شوید.

اگر به فکر ساختن استودیو باشید، خوشحال می شوید که بدانید این روزها راه بسیار خوبی برای پول در آورید. با این حال، انجام این کار آسان نیست.به همین دلیل است که ما تمام مهم ترین کارهایی را که باید انجام دهید به شیوه درست توضیح می دهیم. در اینجا یک لیست از 12 دستگاه تجهیزات ضبط شما نیاز به باز کردن استودیو خود را:

1. یک کامپیوتر (با نرم افزار صوتی & ذخیره سازی پشتیبان گیری)

اگر شما یک مبتدی، شما چیزی مهم تر از یک کامپیوتر نیاز ندارد. و اگر شما یک متخصص در حال حاضر، پس از آن یک کامپیوتر حتی بحرانی تر است.

ما توصیه می کنیم صرف دلار به عنوان بسیاری از شما می توانید بر روی کامپیوتر مناسب بیش از هر چیز دیگری. البته شما باید به بودجه خود بچسبید و چیزی شایسته دریافت کنید که با آن مطابقت داشته باشد. اما هنوز, دریافت بهترین ماشین شما می توانید – آن خواهد بود بهترین چیزی که شما می توانید انجام دهید.

شما یک کامپیوتر برای ویرایش، مخلوط کردن، ضبط، و بیشتر استفاده کنید. بهتر است ، بهتر تجربه شما در هنگام دست زدن به صدا — بنابراین صرف تا آنجا که شما می توانید در این.

با این حال ، اگر شما در حال حاضر یک کامپیوتر مناسب و معقول با رم به اندازه کافی و پردازنده به اندازه کافی سریع ، سپس شما می توانید که راه باقی بماند. استفاده از آنچه شما باید برای صرفه جویی در برخی از پول.

 

ابزار حرفه ای برای استودیوی حرفه ای

i) نرم افزار صوتی

همراه با کامپیوتر، شما نیاز به برخی از نرم افزار های صوتی برای آموزش گوش خود را. بله ، درست مثل آن برای تلفن های موبایل — گوش آموزش نرم افزار بر روی کامپیوتر شما.

این سیستم مناسب برای گرفتن موسیقی خود را طعم نورد، و بهبود چگونه به خوبی شما در مورد صدا فکر می کنم. با استفاده از نرم افزار مناسب، شما ممکن است شروع به یادگیری همه چیز در مورد فواصل، آکورد، یادداشت ها، فرکانس ها، و بیشتر. همه که کمک خواهد کرد که شما را بیشتر از استودیو خود را دریافت کنید و تبدیل به یک مهندس صوتی عالی.

اگر شما شروع به استفاده از نرم افزار صوتی از روز اول، آن را به شما یک راه آماده تر و مهندس صالح تر در استودیو.

Backup Storage Drive

در حالی که نرم افزار مناسب برای آموزش گوش شما مفید است، هیچ چیز مانند گرفتن ذخیره سازی به اندازه کافی برای نجات همه چیز وجود دارد. از ضبط به پایان رسید برای تلفن های موبایل ، ویرایش های مختلف ، پیش نویس ، دوبله ، و بیشتر — شما نیاز به اتاق کافی برای همه که.

اما ما همچنین توصیه گرفتن یک درایو ذخیره سازی پشتیبان گیری. یک هارد دیسک قابل حمل، به عنوان مثال، می تواند یک گزینه عالی باشد. اما شما می توانید هر چیزی را از درایوهای USB با ظرفیت بالا به SSDs (درایوهای حالت جامد)، کارت های SD، و بیشتر استفاده کنید. هر چه شما می توانید استفاده کنید به صرفه جویی اضافی از همه چیز شما انجام خواهد شد مفید باشد.

شما می توانید نوار کاست برای ضبط موسیقی خود استفاده کنید اما روش بسیار قدیمی آن و توصیه نمی شود.

2. DAW (دیجیتال صوتی ایستگاه کاری)

پس از داشتن کامپیوتر با نرم افزار & ذخیره سازی آماده، زمان آن رسیده است که یک DAW یا Digital Audio Workstation را انتخاب کنید. این یک تکه نرم افزار است، اما این بار نه برای آموزش گوش، بلکه برای رسیدگی به صدا. این کمک می کند تا مهندسان ضبط ، مخلوط ، ویرایش ، و بیشتر — از کامپیوتر.

بدون این نرم افزار، شما قادر به رفتن از طریق مراحل ایجاد یک آهنگ. به همین دلیل است که فوق العاده مهم است که یکی داشته باشد.

در اینجا، شما می توانید نرم افزار DAW رایگان است که معمولا در قابلیت های محدود را انتخاب کنید – اما به اندازه کافی خوب برای تولید پایه و اواسط سطح. با این حال ، ما به طور معمول توصیه DAW پرداخت می شود چرا که آن را اغلب با ویژگی های اضافی برای ضبط بهتر می آید ، ویرایش بهتر ، و مخلوط کردن بهتر است.

انواع DAW در داخل جایگزین های پرداخت شده و رایگان نیز وجود دارد، بنابراین شما باید بسته به آنچه شما به دنبال انتخاب کنید.

برای بهترین تجربه, یادگیری در مورد گزینه های مختلف DAW در دسترس, و به دنبال چیزهایی که تعمیر سیستم عامل کامپیوتر خود را, سبک موسیقی شما می خواهید به کار با, و بودجه کلی شما. این کار به شما اطلاع خواهد داد که دقیقا چه DAW برای نیازهای شما ایده آل خواهد بود.

پس از آن, شما باید یاد بگیرند که چگونه به استفاده از آن – بنابراین چیزی را انتخاب کنید که همچنین باعث می شود آن را آسان برای یادگیری. در ابتدا نرم افزار DAW رایگان می تواند بهترین شرط بندی شما باشد. سپس شما می توانید شروع به تجربه نسخه های آزمایشی از نرم افزار پرداخت قبل از خرید هر چیزی – که به شما کمک خواهد کرد که بسیار.

 

ابزار حرفه ای برای استودیوی حرفه ای

3. رابط صوتی

پس از گرفتن DAW (دیجیتال صوتی Workstation) ، سپس شما می توانید یک رابط صوتی دریافت کنید. این جایی است که تمام ابزارهای ضبط به هم متصل می شوند تا بتواند سیگنال را مستقیماً به کامپیوتر بیاورد.

بدون رابط صوتی، شما قادر به آوردن صدا از میکروفن ها و ابزار به طور مستقیم به کامپیوتر برای ویرایش. بنابراین ضروری است که رابط صوتی مناسب را انتخاب کنید.

اما ابتدا مطمئن شوید که رابط صوتی با DAW سازگار است. این بیشتر مهم است اگر شما با استفاده از یک رابط صوتی قدیمی و یا DAW قدیمی. در غیر این صورت بیش از حد نگران سازگاری نباشید.

همچنین برخی مدل ها با خروجی های متعددی برای رسیدگی به میکروفن ها و ابزارها می آیند. اما دیگران ممکن است تا 8 پورت بیایند، بنابراین شما می توانید آنها را با سیستم های پیچیده تر جفت کنید.

هنگامی که شما رابط صوتی آماده, شما می توانید شروع به ضبط چیزها و ارسال آنها را به طور مستقیم به کامپیوتر شما. که یک راه عالی برای تست چگونه به خوبی سیستم خود را کار می کند.

ابزار حرفه ای برای استودیوی حرفه ای

 

4. میکسر دیجیتال (با کنترل MIDI)

در حالی که یک سیستم DAW در کنار رابط صوتی یک راه عالی برای ارسال صدا در اطراف و کنترل آن است – هیچ چیز مانند داشتن یک میکسر دیجیتال وجود دارد.

این جداول ویرایش است که به شما کمک می کند ضبط صدا به طور مستقیم و ویرایش / مخلوط آن را بدون استفاده از یک نرم افزار DAW به طور مستقیم. البته نرم افزار DAW هنوز هم لازم خواهد بود، اما میکسر دیجیتال می تواند آن را حتی آسان تر به ضبط stuff به طور موثر.

برخی از این میکسرهای دیجیتال حتی یک پردازنده با کیفیت است که بهبود کیفیت صوتی, و برخی دیگر به شما اجازه کنترل DAW به طور مستقیم – برای راحتی حتی بیشتر. اگر شما در حال دست زدن به بسیاری از صوتی دیجیتال با چند ضبط, با استفاده از آرایه گسترده ای از کانال ها در همان زمان – سپس یک میکسر دیجیتال بهترین ایده شما خواهد بود.

ابزار حرفه ای برای استودیوی حرفه ای

 

i) MIDI Controller

در حالی که یک میکسر دیجیتال و DAW فوق العاده مفید هستند، هیچ چیز مانند داشتن یک کنترل کننده MIDI بر روی میز شما وجود دارد. این دستگاه به شما کمک می کند تا ملودی های ساده و پیچیده ای از نشانه های صوتی دیجیتال ایجاد کنید. مثل داشتن صفحه کلید موسیقایی خواهد بود که نه تنها صداهای پیانو مانند بلکه تقریباً هر چیزی می سازد.

در کنار یک میکسر دیجیتال و یک سیستم DAW، یک کنترل کننده MIDI شانس شما را برای ایجاد آهنگ ها و موسیقی اصلی، با استفاده از صوتی از پیش ضبط شده، یا صرفاً سرمایه گذاری از سازهای دیگر افزایش خواهد داد.

برای بهترین تجربه، یک صفحه کلید MIDI 25 کلید را توصیه می کنیم. این ساده ترین و عملی ترین راه برای اضافه کردن صداهای اضافی به موسیقی ضبط شده خود را خواهد بود.

5. میکروفون (با Mic Stand & Pop Filter)

اگر یک استودیوی ضبط کامل می خواهید، بدون شک به میکروفن نیاز خواهید داشت. شما حداقل به دو (2) از آنها نیاز دارید. نیازی به توضیح نیست که یک میکروفن چه می کند. اما به اندازه کافی مطمئن باشید، هنوز هم لازم است بفهمیم چقدر مهم است.

به خصوص اگر شما در حال ساخت یک استودیوی ضبط برای هنرمندانی که بیشتر از سازها از صدای خود استفاده می کنند، آنوقت باید روی میکروفن ها تمرکز کنید. البته mics نیز به ضبط صدا از سازها کمک خواهد کرد، بنابراین یک مدل با کیفیت ایده آل خواهد بود. دو نوع میک وجود دارد که توصیه می کنیم:

کندانسور: کلاسیک بزرگ دیافراگم میکروفن آوازی ایده آل برای آواز خواهد بود. و یک میکروفن دیافراگم کوچک برای ابزارها بهتر خواهد بود.

پویا: میکروفن پویا ایده آل برای آوازهای قدرتمند و سیگنال های قوی است. این بهترین انتخاب است اگر شما می خواهید برای گرفتن صداها و سازها در همان زمان.

اگر در ابتدا تنها دو میکروفن انتخاب می کنید، سپس یک کندانسور دیافراگم بزرگ و کندانسور دیافراگم کوچک را انتخاب کنید. اما اگر شما در حال گرفتن بیش از دو, سپس همچنین اضافه کردن یک میکروفن پویا به کیسه. همچنین از میکروفن های بی سیم اجتناب کنید. در حالی که آنها می توانند صدای با کیفیت ارائه, آنها هیچ جا نزدیک به کیفیت میکروفن سیمی.

ابزار حرفه ای برای استودیوی حرفه ای

 

i) Mic Stand

میک می ایستد میکروفن ها را برای رسیدن خوانندگان به آن ها حمایت خواهد کرد. آنها همچنین میکروفن ها را برای صدای سازها حمایت خواهند کرد. به همین دلیل است که شما معمولا نیاز به حداقل 3 یا 4 غرفه میکروفن های مختلف. اما به طور کلی، شما می توانید رفتن با میکروفن به اندازه کافی مخفف تمام میکروفن شما خرید.

این ها اغلب ارزان هستند، اما گزینه های گران تر می توانند با ویژگی های اضافی مانند ارتفاع و موقعیت قابل تنظیم بیایند. یکی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای خود را بلکه بودجه خود را.

 

ابزار حرفه ای برای استودیوی حرفه ای

ii) Pop Filter

در حالی که بسیاری از مهندسان صدا از فیلترهای پاپ برای ضبط سازها استفاده نمی کنند، برای صداها فوق العاده مفید هستند. این قطعه مش مانندی است که معمولاً به میکروفن ها نزدیک می شود. و به عنوان فیلتر کار می کنند.

با یک فیلتر پاپ، شما می توانید از “ظاهر شدن” جلوگیری کنید، یک تحریف آوازی که باعث می شود صداهای ضبط شده در تلفظ های “P” و “B” عجیب به نظر بروند.

فیلتر پاپ، با این حال، یک قطعه ضروری از تجهیزات نیست. اما این می تواند به شما کمک کند بسیار اگر شما به دنبال بالاترین کیفیت صوتی ممکن است. و آن را نیز ارزان است، بنابراین شما مجبور به صرف ثروت برای گرفتن یک فیلتر پاپ برای هر میکروفن شما.

6. مانیتور استودیو / بلندگو (با Subwoofer)

هنگامی که شما تجهیزات ورودی مانند میکروفن ها و کنترل کننده MIDI, سپس شما نیاز به تجهیزات خروجی – با شروع با مانیتور استودیو.

این نیز بلندگو استودیو نامیده می شود و تنها هدف از ارائه تمام صوتی شما ضبط, ویرایش, و مخلوط در بالاترین کیفیت ممکن در فرکانس تخت. که به شما اجازه می دهد تا گوش دادن به هر آنچه شما در خالص ترین شکل ممکن ثبت شده است، بدون تحریف، سر و صدا، و یا اثرات.

در مقابل بلندگوهای استاندارد، این ها باید تا حد امکان دقیق و مفصل باشند. بنابراین کمی گران تر از بلندگوهای معمولی هستند. خوشبختانه، شما ممکن است برخی از گزینه های ارزان وجود دارد در صورت نیاز پیدا کنید.

 

i) Subwoofer

برخی از سیستم های بلندگوی استودیویی با زیرنویس های خودشان می آیند، اما بیشتر این کار را نمی کنند. پس بايد خودت يکي دو يا سه تا بگيري

کاری که یک زیرنویس انجام می دهد این است که کمترین صدای فرکانسی را که از کامپیوتر شما می آید بازتولید کنید. بنابراین ایده آل است که یکی داشته باشید، بنابراین شما می توانید یادداشت های باس روی موسیقی ای که ضبط می کنید را درک کنید.

این ضروری نیست، و معمولا، مانیتور استودیو با ظرفیت فرکانس پایین به اندازه کافی برای آن می آیند.

اما اگر شما می خواهید به پمپ کردن کیفیت سر و صدا خود را و یک ایده بهتر از آنچه شما در حال ساخت (به خصوص اگر آن را وابسته به باس) ، سپس subwoofer قطعه دستی از تجهیزات است که داشته باشد.

ابزار حرفه ای برای استودیوی حرفه ای

 

7. هدفون (با کابل فرمت)

مجموعه ای از مانیتورهای استودیو به شما اجازه پخش موسیقی شما در حال ایجاد و ضبط در یک فضای کافی. اما این گاهی برای گوش دادن به کوچکترین جزئیات کافی نیست. در اینجا جایی است که یک هدفون وارد عمل می شود. به خصوص اگر شما اغلب ویرایش & مخلوط کردن توسط خودتان، سپس شما هدفون تجهیزات خروجی کامل به داشته باشد.

اما درست مثل مانیتورهای استودیویی به هدفون مناسب نیاز دارید. در اینجا، شما دو گزینه متفاوت برای در نظر گرفتن داشته باشد:

باز-پشت: این نوع فضای بین هدفون و سر شما را به طور کامل مهر و موم نمی کند، بنابراین به شما اجازه می دهد تا از موسیقی به شیوه ای نیمه طبیعی لذت ببرید. مثل گوش دادن از بلندگوهای نزدیک به سرتان خواهد بود. این یک گزینه عالی برای ردیابی (گوش دادن به همه چیز) است.

پشت بسته: این نوع هوا را به طور کامل بین سر و پد هدفون مهر و موم می کند. انزوای کلی را کاهش خواهد داد و صدای خالص تری را بدون اختلال یا سر و صدای خارجی فراهم خواهد کرد. This is the perfect type of headphone for mixing & editing (listen to small details).

هدفون های پشت باز در صورتی که مانیتور استودیویی داشته باشد لازم نیست. اما شما هنوز هم می توانید یک جفت در صورت نیاز دریافت کنید.

اگر شما واقعا جدی در مورد داشتن یک استودیو ضبط، با این حال، شما دو بار قبل از گرفتن هدفون بسته پشت فکر نمی کنم. آنها تقریبا ضروری است اگر شما می خواهید به ویرایش / مخلوط در بالاترین کیفیت ممکن است.

 

i) Extension Cable

اگر می خواهید بیشترین استفاده را از هدفون هایتان دریافت کنید، باید کابل پسوند را نیز انتخاب کنید.

 

ابزار حرفه ای برای استودیوی حرفه ای

می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های زیر با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره های رایگان آنها استفاده کنید.  02155958090   09205958191

مسن تر

تکنیک های اساسی عیب یابی کامپیوتر

جدیدتر

بهترین SSD های اکسترنال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی محصولات
jQuery(document).ready(function() {