بدلیل نوسان قیمت لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

09205958191
از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
info@rsa-co.com

کلینیک تعمیرات

بروزترین تجھیزات و کارشناسان مجرب

پشتیبانی و مشاوره

9205958191 - (98+)

بهترین سیستم برای تولید محتوا

برای انواع مشاغل در این مقاله، ما تلاش می کنیم تا بهترین سیستم تولید محتوا را برای هر هدف متفاوت بسازیم. از بازی و یک میز تست نیروگاه گرفته تا کامپیوترهای ویدئویی و طراحی. با در نظر گرفتن این موضوع، فکر کردیم زمان آن فرا رسیده است که به دنبال چیزی باشیم که بهترین سیستم برای تولید محتوا را به ارمغان بیاورد، چگونه قطعات را انتخاب می کنیم و چند توصیه برای کمک به انتخاب قطعات مناسب مطابق با نیازهای شما.

بهترین CPU برای یک کامپیوتر سازنده محتوا

در فرآیند ایجاد یک رایانه شخصی، به خصوص زمانی که هدف تولید محتواست، اهمیت دارد که با دقت پول خود را مدیریت کرده و برای به دست آوردن تجربه کاری مطلوب، تحت بار کاری مورد انتظار، سرمایه‌گذاری کنید. می توانید با انتخاب قطعات کمی قدیمی‌تر یا استفاده از تراشه‌های با عملکرد کمی پایین‌تر، چند دلار صرفه‌جویی کنید، اما زمانی که به بازی، ایجاد ویدیوها یا پخش جریانی می‌پردازید، ویژگی‌های افزوده در سخت‌افزار جدیدتر و با سرعت بیشتر به شدت ارزشمند خواهند بود. پردازنده نیز یکی از اجزای کلیدی است، زیرا در طولانی مدت به صرفه جویی در زمان شما کمک می‌کند و تأثیر مستقیمی بر کارایی و سرعت سیستم دارد.

  • اینتل Core i9-12900K

Alder Lake و پرچمدار i9-12900K به عنوان یک نیروی قابل محاسبه در بازی و بهره وری هستند. اینتل توانسته است به وعده‌های داده شده در زمان معرفی تراشه عمل کند و پیشرفت قابل‌توجهی را در بازی‌ها به ارمغان بیاورد، در حالی که همچنان پتانسیل‌های بالقوه‌ای را با معماری «هیبریدی» جدید که به‌تازگی بهره‌برداری از آن آغاز شده است، افزایش می‌دهد. با Alder Lake، اینتل به طور محکم پرچمی را در شن و ماسه قرار داده است که آنها واقعاً بازگشته اند، و آماده هستند تا هر کاری را که صنعت به سمت آنها پرتاب کند، انجام دهد.

  • اینتل Core i5-12600K

با در نظر گرفتن اینکه بسیار نزدیک به i9-11900K است و عملکرد Ryzen 5600X را با قیمت پایین‌تر می‌بیند یا می‌بیند، تراشه i5-12600K یک تراشه آسان برای توصیه به هر کسی است که می‌خواهد آن را ارتقا دهد یا فقط به دنبال آن است. برای ساخت یک رایانه شخصی سازنده محتوای جدید.

دریاچه توسکا ثابت می کند که یک انتشار واقعاً تاریخی است. جالب است که ببینیم تیم رد چگونه با پیشنهادات جدید رایزن که در سال 2022 عرضه می شود، واکنش نشان می دهد. در حال حاضر، Alder Lake پادشاه جدید میان رده ها است که عملکرد و ارزشی را ارائه می دهد که فکر نمی کردم اینتل امکان پذیر باشد.

بهترین سیستم برای تولید محتوا

مادربرد برای رایانه شخصی سازنده محتوا

هسته اصلی هر کامپیوتری، مادربرد است، و اگرچه ممکن است مانند بسیاری از قسمت‌های دیگر این فهرست، تبلیغاتی نداشته باشد، اما یکی از مهم‌ترین قطعات ساخت رایانه‌های شخصی سازنده محتوا است. ما روی بردهایی تمرکز کرده‌ایم که طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها را ارائه می‌دهند، و اطمینان می‌دهیم که نیازی به سرمایه‌گذاری روی سخت‌افزار اضافی برای Wi-Fi یا صدا نخواهید داشت، و می‌خواستیم اطمینان حاصل کنیم که بردها دارای اسلات‌های PCI-E کافی برای جا دادن همه تجهیزات هستند. ما ممکن است بخواهیم بر اساس نیازهای شما شامل شود.

  • ایسوس ROG Maximus Z690 Hero

برای پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل، تصمیم گرفتیم Asus ROG Maximus Z690 Hero را در لیست قرار دهیم. در رده بالاتر ROG Z690، Hero شامل همه چیزهایی است که یک سازنده جدید می تواند از یک مادربرد امیدوار باشد. Maximus Z690 Hero که برای دفع گرما ساخته شده و ظاهر خوبی دارد، دارای هیت سینک های VRM بزرگ به همراه پوشش ورودی/خروجی آلومینیومی یکپارچه، پدهای حرارتی با رسانایی بالا و هیت سینک سه گانه M.2 و دو صفحه پشتی M.2 است.

Maximus Z690 Hero دارای Wi-Fi 6E Onboard و اترنت 2.5 گیگابایتی اینتل، سه اسلات PCI-E در اندازه کامل، تحویل انرژی فوق العاده و تمام IO که می توانید از یک رایانه شخصی سازنده محتوای جدید در سال 2022 بخواهید. برد همچنین قابلیت نگهداری ندارد. پشت در جلوی صدا، دارای ROG SupremeFX ALC4082 withESS ES9018Q2C DAC برای ارائه صدایی شایسته یک سازنده جدید که فقط بهترین ها را می طلبد.

اگر این همه نبود، Maximus Z690 Hero با نورپردازی RGB و I/O ZONE POLYMO LIGHTING نوآورانه که به شما امکان می‌دهد چراغ‌های برد را متناسب با ظاهر و استایل خود سفارشی کنید، یکی از هیجان‌انگیزترها برای تماشای بردها است. Asus ROG Maximus Z690 Hero با ارائه قدرت و عملکرد، در تمام زمینه‌هایی که هنگام ساخت یک رایانه شخصی سازنده محتوای متمرکز بر دریاچه Alder به آن نیاز دارید، ارائه می‌دهد.

  • Gigabyte Z690 AORUS Master

گیگابایت با قطعات کامپیوتری با کیفیت بالا که برای عملکرد ساخته شده اند غریبه نیست، بنابراین جای تعجب نیست که تصمیم گرفتیم مادربرد Z690 AORUSMaster را در این لیست قرار دهیم. این برد دارای هر چیزی است که یک سازنده محتوای جدید می تواند از مادربرد خود امیدوار باشد، I/O کافی، طراحی مهیج و تمام اتصالات مورد نیاز برای ساخت یک رایانه شخصی آماده برای مقابله با دنیای تولید محتوا.

Z690 AORUS Master نیز مانند سایر گزینه‌های موجود در این لیست، برای تحمل گرمای یک ساختمان جدید ساخته شده است، و دارای طراحی حرارتی بهینه‌ای است که گرما را از بین می‌برد، بنابراین می‌توانید بدون ترس از داغ شدن بیش از حد یا به سادگی، کارهای بیشتری را با رایانه شخصی خود انجام دهید. بهترین عملکرد خود را به دست نمی آورد. این برد همچنین شامل Wi-Fi و 10GbE BASE-T LAN و فضایی برای 5 x M.2 Connectors NVMe PCIe 4.0/3.0 x4 کارت‌های NVMe PCIe 4.0/3.0 x4 است، به این معنی که به این زودی نگران تمام شدن فضا نخواهید بود.

این کارت برای بازی ساخته شده است، اما RGB به اندازه کافی ظریف است که در خانه برای یک خالق یا فقط برای کسی که کامپیوتری آماده برای هر کاری می خواهد مناسب است. ما در اینجا در CGMagazine از بردهای گیگابایت استفاده می کنیم، و آنها نشان داده اند که توانایی بیشتری در مقابله با بازی و خلق دارند. Gigabyte Z690 AORUS Master با قیمت کمی کمتر در مقایسه با ROG Maximus Z690 Hero، انتخابی فوق‌العاده است که قدرت و عملکرد را در جایی که بیشترین اهمیت را دارد ارائه می‌کند.

بهترین سیستم برای تولید محتوا

SSD برای رایانه شخصی سازنده محتوا

روزی بود که بارگیری Adobe Premiere چند دقیقه طول می کشید، به خصوص اگر پروژه بزرگی داشتید که روی آن کار می کردید. خوشبختانه، آن روزها با کمک درایوهای SSD مدرن m.2 به پایان رسیده است. به راحتی می توان فراموش کرد که سرعت درایوهای HDD، حتی سریعترین هاردهای موجود، با آنچه که حتی با یک SSD میان رده هم می توانید دریافت کنید، قابل مقایسه نیستند. بنابراین با در نظر گرفتن این موضوع، گزینه‌های محکمی را برای SSD انتخاب کردیم که باید اطمینان حاصل کند که می‌توانید زمان بیشتری را صرف ایجاد کنید و زمان کمتری را برای بارگذاری نرم‌افزار صرف کنید.

  • Corsair MP600 LPX Pro 1 TB M.2 NVMe PCIe x4 Gen4 SSD

Corsair به خاطر اجزای رایانه شخصی خود بسیار شناخته شده است، بنابراین جای تعجب نیست که Corsair MP600 LPX Pro SSD آنها در فهرست «چگونه رایانه شخصی سازنده محتوای رویایی خود را بسازید» قرار گرفته است. MP600 LPX Pro گزینه‌های مختلفی را برای فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌کند، با ۵۰۰ گیگابایت، ۱ ترابایت، ۲ ترابایت و ۴ ترابایت برای خرید در دسترس است. با سرعت خواندن و نوشتن متوالی به ترتیب 7100 مگابایت بر ثانیه و 6800 مگابایت بر ثانیه، بازی های بزرگتر برای بارگذاری سریع تر و روان تر مشکلی نخواهند داشت.

MP600 LPX Pro با پخش کننده حرارت آلومینیومی کم مشخصات خود تضمین می کند که عملکرد هارد دیسک برای سال های آینده بالا باقی می ماند. دارای پنج سال ضمانت جامع است، بنابراین می توانید مطمئن باشید که در صورت بروز مشکل، تحت پوشش قرار می گیرید.

  • AORUS Gen4 7000s SSD 1 ترابایت

با بازگشت به گیگابایت، ما AORUS Gen4 7K SSD را داریم که در آزمایش‌های ما انتخابی فوق‌العاده برای هر رایانه شخصی سازنده محتوا است. AORUS Gen4 7K GTR در میان بهترین SSD های گیمینگ موجود امروز قرار می گیرد و دارای سرعت خواندن متوالی 7000 مگابایت بر ثانیه است که از حداقل نیازهای بیشتر نرم افزارهای خلاق فراتر می رود. این در دو اندازه یک ترابایتی (TB) و دو ترابایتی (2 ترابایتی) ارائه می شود، بنابراین شما می توانید اندازه مناسب را برای نیاز خود انتخاب کنید.

Gen4 7000s دارای پخش کننده های حرارتی آلومینیومی با پوشش نانو کربن برای بهبود اتلاف گرما از درایو است و به جلوگیری از دریچه گاز به دلیل تجمع گرما کمک می کند. Gen4 7000s با قیمت 274.66 دلار و 433.99 دلار کانادا برای 1 ترابایت و 2 ترابایت به ترتیب، با توجه به سرعت های موجود، به نظر می رسد ارزش پولی خوبی داشته باشد.

رم برای رایانه شخصی سازنده محتوا

در حالی که اغلب نادیده گرفته می شود، RAM اغلب برای بازی یا تولید محتوا حیاتی است. رم بیشتری که پیشنهاد می کنید به این معنی است که در مورد تعداد برنامه هایی که باز کرده اید یا اندازه فایل هایی که با آنها کار خواهید کرد، آزادی عمل بیشتری خواهید داشت. از آنجایی که ما مادربردهای DDR5 را انتخاب کرده ایم، می خواهیم بهترین رم را متناسب با بردها انتخاب کنیم.

  • CORSAIR VENGEANCE RGB DDR5 32 گیگابایت

حتی اگر قرار است رایانه شخصی سازنده محتوای جدید شما برای کار ساخته شود، این بدان معنا نیست که نمی توانید همزمان کمی سرگرمی داشته باشید، و چه چیزی سرگرم کننده تر از RGB است. حافظه Corsair Vengeance RGB DDR 5-6000 عملکرد بسیار خوبی را در آزمایش‌های ما نشان داد و به راحتی از کیت‌های DDR5-4850 و DDR5-5100 که آزمایش کرده‌ایم بهتر عمل کرد.

فراتر از سرعت ها، من به سادگی از پخش کننده های حرارتی آلومینیومی موثر، نورپردازی RGB قابل تنظیم و برنامه همه کاره iCUE Companion لذت می برم. رم به خوبی کار می کند، بسیار سازگار است و به سادگی در هر دکل جدید خیره کننده به نظر می رسد. هنگام استفاده از رم Corsair Vengeance، اشتباه کردن سخت است، و این واقعیت که در عین عملکرد عالی به نظر می رسد، یک امتیاز است.

بهترین سیستم برای تولید محتوا

کیس برای رایانه شخصی سازنده محتوا

زمانی که در حال ساختن رایانه شخصی برای بازی یا ساختن آن هستید، یک کیس خوب نه تنها می تواند فضا و اتصالات مورد نیاز برای تنظیم همه چیز را در اختیار شما قرار دهد، بلکه می تواند مرکز فضای خلاقانه شما باشد. از گزینه‌های RGB گرفته تا تعداد فن‌های پیشنهادی، انتخاب قاب می‌تواند کاری بسیار شخصی باشد تا اطمینان حاصل شود که متناسب با سبک شماست.

GPU برای رایانه شخصی سازنده محتوا

از بازی گرفته تا ویرایش ویدیو، کارت گرافیک یکی از مهم‌ترین قطعاتی است که می‌توانید در یک رایانه شخصی مدرن پرتاب کنید. بسته به نیازتان می‌توانید طیف وسیعی را دنبال کنید، اما وقتی واقعاً می‌خواهید کاری با رندر یا کدگذاری انجام دهید، سرمایه‌گذاری در GPU سود زیادی دارد. وقتی روی یک GPU خوب سرمایه‌گذاری می‌کنید، نه تنها کار تولید محتوا با سرعت بسیار نرم‌تری پیش می‌رود، بلکه به شما این امکان را می‌دهد که پس از اتمام کار، به صورت مخفیانه وارد بازی شوید.

  • ASUS ROG Strix RX 6700 XT

ASUS ROG Strix RX 6700 XT یک پردازنده گرافیکی بسیار خوب است که در برابر اسلحه های بزرگ انویدیا قرار می گیرد و بسیار محترمانه به نظر می رسد. در حالی که من 6700 XT را برای 4K توصیه نمی‌کنم، اما بهترین نقطه برای بازی‌های 1080P و 1440P است که تمام جلوه‌های بصری فانتزی بازی‌های مدرن را ارائه می‌دهد.

پردازنده گرافیکی ASUS ROG Strix RX 6700 XT یک پردازنده گرافیکی عالی است که عملکرد دنیای واقعی را ارائه می‌کند و برخی از موارد فوق‌العاده را در طراحی مرجع ارائه می‌کند و می‌تواند افزوده‌ای عالی برای ساخت رایانه‌های شخصی سازنده محتوای میان‌رده جدید باشد، به شرطی که بتوانند آن را در سایت پیدا کنند. قیمت مناسب

  • ASUS GeForce RTX 3070 Noctua

در حالی که برای همه مناسب نیست، و برای افرادی که نیاز به جریان RGB در تمام جنبه‌های رایانه شخصی دارند، ممکن است کسل‌کننده باشد، من GPU ASUS GeForce RTX 3070 Noctua را یک پیشنهاد شگفت‌انگیز دیدم. من عاشق زیبایی قهوه ای و خرمایی هستم و عملکردی که دیدم آن را با برخی از بهترین کارت های 3070 موجود در بازار مقایسه می کند.

با طرفداران آرام و قدرتمند، معیارهای بازی عالی و طراحی منحصربه‌فرد، تعداد کمی از خودروها به اندازه RTX 3070 Noctua برجسته یا منحصربه‌فرد هستند، و کارتی ارزشمند برای ساخت رایانه‌های شخصی سازنده محتوای جدید است، مشروط بر اینکه بتوانید آن را نزدیک به MSRP بیابید.

بهترین سیستم برای تولید محتوا

خنک کننده برای رایانه شخصی سازنده محتوا

هنگام انتخاب تمام قطعات مورد نیاز برای دکل جدید خود به راحتی می توان گرما و خنک کننده را فراموش کرد، اما به خصوص زمانی که به دنبال انجام رندر ویدیو، مدل سازی سه بعدی و البته بازی هستید، می خواهید خنک کننده خوبی داشته باشید تا مطمئن شوید که همه چیز به خوبی اجرا می شود.

کارت ضبط برای رایانه شخصی سازنده محتوا

در حالی که بسته به نیاز شما کمی حیاتی تر است، یک کارت ضبط خوب یک ابزار عالی برای داشتن در زرادخانه شما است. چه در حال پخش جدیدترین بازی‌ها باشید، چه فقط به دنبال راهی برای وارد کردن فیلم ویدیویی برای ویرایش هستید، کارت ضبط این فرآیند را بسیار آسان‌تر می‌کند. خوشبختانه، با ظهور USB 3.0، حتی کارت‌های ضبط خارجی نیز یک انتخاب عالی هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی برای خرید سیستم تولید محتوا با کارشناسان رسا تماس بگیرید.

شماره تماس: 09205958191

مسن تر

بهترین سیستم برای تدوین ویدیو

جدیدتر

از یوتوب پول در بیار!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی محصولات
jQuery(document).ready(function() {