بدلیل نوسان قیمت لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

09205958191
از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
info@rsa-co.com

کلینیک تعمیرات

بروزترین تجھیزات و کارشناسان مجرب

پشتیبانی و مشاوره

9205958191 - (98+)

بهترین سیستم برای نرم افزار انسیس

Ansys برنامه‌ای است که برای شبیه‌سازی مهندسی استفاده می‌شود و تقریباً برای هر زمینه‌ای از مهندسی قابل استفاده است. به این ترتیب، یک سیستم رندرینگ تخصصی برای Ansys ابزار مفیدی برای هر مهندس خواهد بود. در این مقاله، ما در مورد اجزای مورد نیاز برای ساخت بهترین سیستم برای نرم افزار انسیس صحبت خواهیم کرد.

CPU پردازنده

نرم افزارهای مختلف به روش های مختلفی از CPU استفاده می کنند. برای توضیح بیشتر، نرم افزار خاصی دارای وظایفی است که از چندین هسته استفاده می کند، اما برنامه های دیگر واقعاً از 1 یا 2 هسته استفاده می کنند. فرکانس اغلب با این نوع عملکرد ادغام می شود، اما همیشه اینطور نیست. IPC (دستورالعمل در هر ساعت) عامل مهم دیگری است و مقایسه معیارها مهمتر از مقایسه گیگاهرتز است.

این موضوع داشتن آخرین نسل پردازنده و پلتفرم را در سیستم شما مهم می کند. هر نسل جدید پردازنده عملکرد تک رشته ای را نسبت به نسل قبلی افزایش می دهد. معیارهای بالا نشان می‌دهند که چگونه عملکرد CPU بین نسل‌ها و پلتفرم‌ها زیاد و متفاوت  می‌تواند باشد.

Threadripper برای کارهای چند رشته ای بهتر است، اما با Ryzen 7 بسیار مقرون به صرفه تر در فرآیندهای تک رشته ای بهتر عمل می کند. نسل قبلی i9 قیمت بیشتری نسبت به Ryzen 7 دارد و حتی فرکانس بوست بالاتری دارد (5.0GHz در مقابل 4.7GHz) اما در هر دو زمینه عملکرد بهتری دارد.

Ansys از فرکانس CPU و تعداد هسته سود می برد. توصیه می‌شود سریع‌ترین CPU را با تعداد هسته‌های بالای موجود در بودجه خود انتخاب کنید. در رایانه شخصی برای Ansys، ما یک CPU AMD Ryzen را توصیه می کنیم. این پردازنده‌ها فرکانس‌های بالا را تقویت می‌کنند و همچنین دارای IPC عالی هستند.

بهترین سیستم برای نرم افزار انسیس

GPU پردازنده گرافیکی

یک GPU قوی در رایانه های شخصی ایستگاه کاری برای انسیس ضروری نیست. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که برای این اپلیکیشن نیازی به استفاده از کارت گرافیک Nvidia Quadro نیست. ما عملکرد بهتری از کارت‌های گرافیک معمولی Nvidia GeForce پیدا کرده‌ایم، و این کارت‌ها همچنین از مزیت مقرون‌به‌صرفه‌تر بودن نسبت به کارت‌های Quadro با مشخصات مشابه برخوردار هستند. به این ترتیب، یک GTX1650 شما را تحت پوشش قرار می دهد و همچنین کار با مانیتورهای متعدد را بسیار آسان تر می کند.

رم

16 گیگابایت حداقل مورد نیاز این نرم افزار است. این نقطه شروع خوبی است، اما برای نرم‌افزارهایی مانند این، ما پیشنهاد می‌کنیم تمام رمی را که می‌توانید خریداری کنید، استفاده کنید. به نظر می رسد 64 گیگابایت یک نقطه شیرین عالی باشد، اگرچه بسته به حجم پروژه های شما، ممکن است حتی بخواهید 128 گیگابایت را در نظر بگیرید. این همچنین رایانه شما را در آینده بسیار مقاوم‌تر می‌کند و انجام چند کار را بسیار آسان‌تر می‌کند.

ذخیره سازی

فناوری ذخیره سازی در دهه گذشته راه طولانی را پیموده است. درایوهای حالت جامد بسیار سریعتر از هارد دیسک های مکانیکی شناخته شده اند، اما آنها نیز بسیار گران هستند. بسیار معمول بود که سیستم عامل را روی یک SSD 120 گیگابایتی و هر چیز دیگری را روی یک هارد 1 ترابایتی نصب کنید تا حداقل بتوانید رایانه شخصی خود را سریع راه اندازی کنید.

اخیراً استفاده از یک SSD بزرگتر، از حدود 500 گیگابایت تا 1 ترابایت، عملی تر شده است و این دقیقاً رویکرد ما در رایانه های شخصی ما است. داشتن همه چیز روی SSD ها به این معنی است که می توانید برنامه ها را ذخیره و بارگذاری کنید و همچنین داده ها را با سرعتی باورنکردنی منتقل کنید.

همچنین در صورت نیاز به ذخیره پروژه‌ها و رسانه‌هایی که فعالانه روی آن‌ها کار نمی‌کنید در نرم افزار انسیس، همچنان می‌توانید برخی از HDD‌ها را اضافه کنید. ما توصیه می کنیم اینها را در مرحله بعد اضافه کنید تا بتوانید قطعاتی مانند CPU را اولویت بندی کنید.

بهترین سیستم برای نرم افزار انسیس

چرا ما را انتخاب کنید؟

تیم ما متشکل از علاقه مندان به محاسبات مادام العمر با پیشینه سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر است و ما می توانیم حتی قبل از ارسال سیستم، خطاها را شناسایی و برطرف کنیم. تا زمانی که سیستم خود را دریافت می کنید، احتمال هر نوع خرابی تا حد امکان به صفر نزدیک می شود. اگر با مشکلی مواجه شدید، به احتمال زیاد می‌توانیم آن را از راه دور برای شما حل کنیم، اما در بعضی موارد نادر باید سیستم را ارسال کنید تا مشکلات شخصا توسط متخصصین ما رفع بشوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید و از کارشناسان ما مشاوره های رایگان دریافت کنید.

   02155958090     و    09205958191

مسن تر

بهترین سیستم برای اتوکد

جدیدتر

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی محصولات
jQuery(document).ready(function() {