بدلیل نوسان قیمت لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

09205958191
از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
info@rsa-co.com

کلینیک تعمیرات

بروزترین تجھیزات و کارشناسان مجرب

پشتیبانی و مشاوره

9205958191 - (98+)

بهترین لپ تاپ دانشجویی

لپ تاپ برای دانشجویان فقط برای تکمیل تکالیف دانشگاه و مطالعات استفاده نمی شود. آنها همچنین برای وبگردی، تماشای فیلم، بازی کردن و بسیاری موارد دیگر استفاده می شوند. لپ تاپ های زیادی برای انتخاب وجود دارد، از لپ تاپ های سطح مبتدی گرفته تا لپ تاپ های گیمینگ سطح بالا. به عنوان یک دانشجوی کالج، انتخاب لپ تاپ به بودجه ای که اختصاص داده ایم نیز بستگی دارد. انتخاب یک لپ تاپ آسان نیست، در حالی که چیزهای زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد. امیدواریم بتوانیم از طریق این راهنمای سریع و مشاورین تخصصی کارها را برای شما ساده کنیم.

لپ‌تاپ‌هایی با مشخصات و ویژگی‌های متفاوت با قیمت‌های مختلف وجود دارند. مهم این است که یک رقم در مورد میزان هزینه ای که قرار است خرج کنید، تعیین کنید. این به تصمیم گیری در میان دسته ها و انواع لپ تاپ کمک می کند.

بهترین لپ تاپ دانشجویی

سیستم عامل را انتخاب کنید

ویندوز 10 یکی از محبوب ترین سیستم عامل های امروزی است. این روزها ممکن است تقریباً در هر لپ تاپ از پیش نصب شده آن را بیابید. کاربردش ساده است. می‌توانید هر نرم‌افزاری را نصب کنید، خواه بهره‌وری باشد تا سرگرمی و بازی‌ها. بسته به آنچه در حال مطالعه هستید، ممکن است سیستم مورد نیاز خاصی مانند سیستم عامل مک یا لینوکس وجود داشته باشد.

این چیزی است که باید در نظر گرفت. به عنوان مثال، اگر به یک بسته نرم افزاری نیاز دارید که روی Mac اجرا شود، نمی توانید این کار را در لپ تاپ ویندوز انجام دهید. با این حال، مک بوک یا مک بوک پرو گران است، اما می توانید انتخاب کنید که ویندوز را نیز روی آن نصب کنید. لپ‌تاپ‌هایی که لینوکس دارند ممکن است مقرون به صرفه‌تر از لپ‌تاپ‌هایی باشند که ویندوز از پیش نصب شده دارند. این ممکن است در پول شما صرفه جویی کند، اما برای دریافت نسخه ای از ویندوز باید کمی بیشتر هزینه کنید.

پردازنده و رم را انتخاب کنید

لپ تاپ ها با پردازنده های اینتل و AMD کار می کنند. انتخاب مناسب کمی سخت است. اگر قرار است از لپ تاپ خود عمدتاً برای انجام تکالیف دانشگاهی، عناوین بازی های اصلی و نرم افزار استفاده کنید، پردازنده Core i3 اینتل یا AMD سری A A6 یا AMD A8 کافی است. برای دانش‌آموزانی که برنامه‌نویسی سنگین یا نرم‌افزارهای گرافیکی فشرده اجرا می‌کنند، ممکن است ارزش هزینه بیشتری برای لپ‌تاپ‌هایی که پردازنده‌های Intel Core i5، Intel Core i7 یا AMD A10 دارند، داشته باشد.

اکثر لپ‌تاپ‌های امروزی با 4 گیگابایت رم عرضه می‌شوند که اگر می‌خواهید کارهای روزانه مانند استفاده از Microsoft Office، مرور وب و تماشای فیلم را انجام دهید، عالی است. اگر می‌خواهید فقط کمی بیشتر هزینه کنید، ممکن است گزینه‌هایی با 8 گیگابایت رم پیدا کنید. رم بیشتر به این معنی است که انجام چند وظیفه ای بین نرم افزارهای سنگین ساده تر می شود.

میزان فضای ذخیره سازی مورد نیاز خود را مشخص کنید

به عنوان یک دانشجوی کالج، چیزهای زیادی برای ذخیره کردن خواهید داشت. اسناد، ارائه ها، عکس ها، فیلم ها، موسیقی و موارد دیگر وجود دارد. اکثر لپ‌تاپ‌های امروزی با هارد دیسک‌هایی با ظرفیت‌های 500 گیگابایت تا 2 ترابایت و بالاتر عرضه می‌شوند. یک هارد دیسک 500 گیگابایتی برای همه نرم افزارهایی که باید نصب کنید کافی است، اما اگر قصد نصب بازی و ذخیره فیلم را دارید، به چیزی بالاتر نیاز دارید. اگر بودجه زیادی ندارید و به یک درایو 500 گیگابایتی رضایت می دهید، نگران نباشید. می‌توانید یک هارد اکسترنال را بعداً با ظرفیت ذخیره‌سازی بالاتر خریداری کنید.

بهترین لپ تاپ دانشجویی

کارت گرافیک را انتخاب کنید

دو نوع راه حل گرافیکی در لپ تاپ ها وجود دارد – یکپارچه و گسسته. نمونه های یکپارچه معمولاً کندتر هستند در حالی که گسسته ها بیشتر به سمت عملکرد طراحی شده اند. اگر می‌خواهید از لپ‌تاپ خود برای انجام بازی‌های اصلی یا صرفاً برای مرور، تماشای فیلم استفاده کنید، لپ‌تاپ با کارت گرافیک یکپارچه کاملاً مناسب است. راه حل های کارت گرافیک گسسته در لپ تاپ ها معمولاً توسط AMD یا NVIDIA تغذیه می شوند. AMD کارت های خود را Radeon می نامد، در حالی که NVIDIA راه حل های خود را GeForce می نامد.

این پردازنده‌های گرافیکی (واحد پردازش گرافیکی) دارای حافظه گرافیکی اختصاصی هستند که به آنها اجازه می‌دهد نرم‌افزارها و بازی‌های فشرده گرافیکی را مدیریت کنند. اگر در حال مطالعه یک دوره گرافیک سه بعدی یا کامپیوتری هستید، داشتن کارت گرافیک مجزا ضروری است. البته مزیت دیگر این است که می‌توانید بازی‌های سطح بالا را روی لپ‌تاپ خود انجام دهید. راه‌حل‌های گرافیکی سطح پایه NVIDIA با عنوان GeForce 930M، 940M شناخته می‌شوند، در حالی که عرضه‌های میان‌رده با GTX 950M و بالاتر شروع می‌شوند. راه‌حل‌های گرافیکی ارزان‌قیمت AMD از Radeon R5 شروع می‌شود و به GPUهای سری R9 می‌رسد.

باتری را انتخاب کنید

باتری لپ تاپ به اندازه پردازنده و رم مهم است. به عنوان یک دانشجوی کالج، ممکن است لازم باشد لپ تاپ خود را به کالج ببرید و برگردید. ممکن است همیشه فرصتی برای شارژ آن در کالج نداشته باشید. یک باتری با ظرفیت خوب می تواند ساعت ها دوام بیاورد. یکی از راه های آسان برای فهمیدن ظرفیت باتری لپ تاپ، نگاه کردن به رتبه بندی است. معمولاً به عنوان باتری 3 سلولی، 6 سلولی یا 9 سلولی مشخص می شود.

یکی را انتخاب کنید که قابل حمل است

پس از انتخاب مشخصات سخت افزاری لپ تاپ خود، عناصر دیگری مانند طراحی، اندازه، وزن و اندازه نمایشگر وجود دارد که نمی توانید از آنها چشم پوشی کنید. اگر می خواهید لپ تاپ خود را روزانه به دانشگاه و برگردید، به دنبال یک لپ تاپ سبک وزن باشید. اما اگر این دستگاه تمام وقتی است که از آن استفاده می‌کنید، ممکن است اندازه صفحه نمایش بزرگ‌تر توصیه شود. همچنین برای تماشای فیلم، بازی با دوستانتان، خواندن یادداشت ها و ایجاد ارائه مفید است. اندازه صفحه نمایش بزرگتر همچنین به معنای صفحه کلید پهن تر است که ارگونومیک تر است.

لوازم جانبی لپ تاپ ضروری

برخی از لوازم جانبی برای محافظت از لپ تاپ شما و برخی دیگر برای افزایش بهره وری وجود دارد. حمل لپ تاپ به آسانی حمل کتاب نیست. کیف لپ تاپ اولین چیزی است که باید در نظر بگیرید. این کیف ها با محفظه هایی طراحی شده اند که به شما امکان می دهد لپ تاپ و لوازم جانبی را به طور ایمن حمل کنید. توجه داشته باشید که برخی از تولید کنندگان یک کیف لپ تاپ رایگان با لپ تاپ بسته بندی می کنند تا همیشه نیازی به خرید آن نداشته باشید.

ویندوز دارای یک آنتی ویروس داخلی برای محافظت از لپ تاپ شما در برابر تهدیدات بدافزار و ویروس است. برخی از تولید کنندگان نرم افزار از پیش نصب شده را نیز ارائه می دهند. بیشتر این بسته‌ها بسته‌های مبتنی بر اشتراک هستند که در آن شما هر سال یا بیشتر هزینه‌ای را پرداخت می‌کنید. اگر امنیت بیشتری می خواهید، می توانید آنتی ویروس و نرم افزار امنیت اینترنت شخص ثالث را برای لپ تاپ جدید خود در نظر بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید و از آنان مشاوره های رایگان دریافت کنید.  02155958090   09215958191

مسن تر

بهترین سیستم برای نرم افزارهای مهندسی

جدیدتر

7 راه کسب درآمد از گیمینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی محصولات
jQuery(document).ready(function() {