بدلیل نوسان قیمت لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

09205958191
از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
info@rsa-co.com

کلینیک تعمیرات

بروزترین تجھیزات و کارشناسان مجرب

پشتیبانی و مشاوره

9205958191 - (98+)

بهترین لپ تاپ های بازی 2023

پیدا کردن لپ تاپ بازی مناسب برای نیازها و بودجه شما سخت تر است. بسته به انواع بازی های کامپیوتر شما در حال بازی, شما ممکن است چیزی گران تر با مشخصات بهتر و یا شما به راحتی می توانید برای چیزی ارزان تر با مشخصات پایین تر پایان بروید.

با CES 2023 در نوسان کامل, ما همچنین گرفتن گزینه های بیشتر از سازندگان لپ تاپ بازی بالا. ایسر به تازگی لپ تاپ های هلیوس ۱۸ و هلیوس ۱۶ خود را مجهز به لپ تاپ های جدید براق RTX ۴۰ تلفن همراه GPUs و MSI تا به لپ تاپ های جدید تیتان، کاتانا، پالس، و ریدر بازی برای سال ۲۰۲۳ راه اندازی کرد. در همین حال اسوس به تازگی لپ تاپ های جدید ROG Strix SCAR را اعلام کرد که برخی از آن ها توسط اینتل کور i18-16HX، قدرتمندترین پردازنده تلفن همراه جهان، تغذیه خواهند شد. و نميتونيم صبر کنيم تا اونا رو برات آزمايش کنيم

در این میان ، ما تمام بهترین لپ تاپ های بازی ما در حال حاضر بررسی و آزمایش زیر. مهم نیست که آنچه شما در لپ تاپ بازی نیاز دارید، ما گزینه هایی داریم که آن را درست در اینجا جا می دهند. اگر شما از طرفداران بازی های آنلاین، مطمئن باشید برای ارتقاء به یکی از بهترین روترهای بی سیم و همچنین برای آن تجربه بازی آنلاین سریع و بهترین سیستم های گیمینگ را به شما معرفی می کنیم.

بهترین لپ تاپ های بازی 2023

1. ایسوس ROG Zephyrus G15؛ بهترین لپ تاپ بازی به طور کلی

این کاملا جدید و براق دیگر نیست، اما Asus ROG Zephyrus G15 هنوز هم بهترین از بهترین است. Asus ‘جمهوری Gamers’ نام تجاری تولید کرده است برخی از لپ تاپ های بازی واقعا عالی (شما چند بیشتر اگر شما نگه داشتن اسکرول) اما این انتخاب قطعی است.

بالا پایان پردازنده AMD Ryzen، انتخاب انویدیا RTX 3000 GPU، یک صفحه نمایش بزرگ، و به طور کلی علامت طراحی فوق العاده Asus ROG Zephyrus G15 به عنوان یک لپ تاپ بازی بالا شکاف است که به راحتی می تواند قدرت را از طریق تمام آخرین بازی ها. همچنین بسته برخی از عمر باتری واقعا افسانه ای, طول می کشد حدود هشت تا نه ساعت در طول فرایند آزمایش سخت ما, که آن را قرار می دهد تا در کنار طولانی مدت Asus TUF داش F15.

همه این عملکرد بزرگ است تا در شاسی قوی با طراحی شیک پیچیده, زیبایی شناسی است که موفق به نگاه خوب و فریاد نمی زند ‘من یک گیم!’ به همه در شعاع ده مایل. به کلاه آن همه خاموش، در حالی که این یک ماشین بودجه نیست، آن را ارائه می دهد نسبت قیمت کاملا ستاره ای به عملکرد. بنابراین اگر شما می خواهید یک لپ تاپ بازی با اجرای بالا است که به طور رقابتی قیمت به بوت، هیچ چیز ضربان این یکی.بهترین لپ تاپ های بازی 2023

2. Asus TUF Dash F15؛ بهترین لپ تاپ بازی ارزش

خط Asus TUF غریبه به اجرا کنندگان عالی مقرون به صرفه است. سال گذشته اسوس TUF A15 ، به عنوان مثال ، به سادگی درخشان بود در حالی که نگه داشتن همه چیز در دسترس به پارسه بودجه آگاهانه. از نظر ما، این بهترین لپ تاپ بازی شما می توانید خرید اگر شما در بودجه هستند، به عنوان در حالی که آن را گران تر از MSI GF63 بالا، آن را تا به قدرتمندتر، و جدیدتر، قطعات، در حالی که هنوز هم نگه داشتن قیمت چشمگیری پایین است. بنابراین ، آن را به ارمغان می آورد در پردازنده های اینتل ببر دریاچه ، انویدیا GeForce RTX 3000 GPUs تلفن همراه ، و تا 240Hz 1080p صفحه نمایش بدون هزینه ثروت.

به طور طبیعی، شاسی افسانه ای آن بازگشته است، نگه داشتن همه چیز سبک، نازک، و نظامی درجه با دوام است. در زیر یک اینچ ضخامت و کمتر از 5lb, این لپ تاپ بازی شما می خواهید با شما در هر کجا که شما نیاز به رفتن است. همانطور که عمر باتری طولانی آن است, این بار در اطراف نزدیک به 10 ساعت, بنابراین شما باید آب به شما یک روز کاری کل آخرین اگر شما همچنین می خواهید آن را برای کار استفاده کنید.بهترین لپ تاپ های بازی 2023

3. Razer Blade 14 (2022)؛ جمع و جور و قدرتمند حق بیمه لپ تاپ بازی

مطمئنا، ممکن است بسیار گران باشد (نسخه ای که ما آزمایش و بررسی هزینه های $2,600), اما تیغ رازر جدید 14 فقط یک چیز از زیبایی; جمع و جور، آرام، با دوام، و لپ تاپ بازی قدرتمند است که تیک تیک فقط در مورد هر جعبه. اجزای داخلی شکاف بالا توسط یک صفحه نمایش فوق العاده روشن و زنده به هم می پیوندند، با شاسی فلزی ماشینی کلاسیک که برای تعریف زیبایی شناسی خط لپ تاپ بلید آمده است.

عملکرد بازی جامد در سراسر هیئت مدیره، با مدل RTX 3070 Ti ما بررسی قادر به ضربه 60+fps در اکثریت بازی ها در وضوح 1440p. همچنین به طرز شگفت آوری آرام برای لپ تاپ بازی، با طرفداران رسیدن به همان غرش بسیاری از دیگران در این لیست نیست. حتی عمر باتری هم جامد است. خوب ، جامد برای لپ تاپ بازی — آن را نمی خواهد به هر دلیل ultrabooks به نگرانی!بهترین لپ تاپ های بازی 2023

4. لژیون لنوو 7 (ژنرال 6)؛ لپ تاپ بازی مقرون به صرفه با عملکرد بازی بی رقیب

لپ تاپ فوق العاده است که ارائه عملکرد حیرت انگیز در سراسر هیئت مدیره در طول آزمایش های ما، لژیون Lenovo 7 (ژنرال 6) ثابت کرده است خود را در حال حاضر ارزش برچسب قیمت تند خود را – حتی اگر آن را دقیقا چیزی نیست که اکثر مردم می توانند استطاعت. این یک بیموت گران قیمت است، تا مطمئن شویم، و تنها با حدود سه ساعت عمر باتری.

با این حال ، این بهترین لپ تاپ بازی اگر شما با چیزی که شما نمی خواهید به سفر با خوب است. عملکرد بازی آن فوق العاده است – به خصوص در مشخصات ما برای بررسی ما دریافت کرد. شما همچنین گرفتن یک دسته از گزینه های RGB روشنایی و یک دسته از پورت – سه USBs، سه USB-C، HDMI 2.1 و دو پورت DisplayPort 1.4 – بنابراین شما هرگز نیاز به یک هاب جداگانه برای لوازم جانبی خود را. و، اگر شما یک فن RGB، آن را با یک دسته از گزینه های روشنایی RGB در سراسر اجزای مختلف مختلف می آید.بهترین لپ تاپ های بازی 2023

5.MSI GF63 نازک (2022)؛ یکی دیگر از بودجه عالی لپ تاپ بازی

لپ تاپ ها و رومیزی های MSI دستکش بلند را از چشمگیر تا lackluster اجرا می کنند، اما GF63 Thin قطعاً در رده سابق می نشیند. این دور از قدرتمندترین لپ تاپ بازی در این لیست است، اما با برخی از قیمت گذاری بسیار رقابتی، آن را یک انتخاب عالی برای هر بازی در بودجه است. هنگامی که ما آن را بررسی، ما متوجه شدیم که آن را نیز احساس می کند کاملا به خوبی ساخته شده، با وجود برچسب قیمت معقول است.

که قیمت پایین نگه داشته شده توسط عاقلانه به کار برخی از اجزای کمی قدیمی تر، مانند پردازنده اینتل هسته i11 7 و PCIe 3.0 SSD، اما این ها با انویدیا RTX 3000 GPU ارائه می دهد که هنوز هم ارائه می دهد عملکرد بازی عالی جفت شده است. این کاملا به عنوان یک لپ تاپ انعطاف پذیر به عنوان برخی از کسانی که در این لیست در بر داشت (که بسیاری از آنها به راحتی می تواند وظیفه دو برابر برای خواستار کار ایجاد محتوا کشیدن) ، اما اگر شما فقط به دنبال یک سیستم بازی سرراست 1080p ، این یکی برای شما است.بهترین لپ تاپ های بازی 2023

برای کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن مشاوره های رایگان برای خرید بهترین لپ تاپ های گیمینگ می توانید با کارشناسان ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید. 

02155958090   09205958191

مسن تر

مشکل پرش ماوس در ویندوز 10

جدیدتر

چگونه از باتری لپ تاپ مراقبت کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی محصولات
jQuery(document).ready(function() {