بدلیل نوسان قیمت لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

09205958191
از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
info@rsa-co.com

کلینیک تعمیرات

بروزترین تجھیزات و کارشناسان مجرب

پشتیبانی و مشاوره

9205958191 - (98+)

بهترین هدست برای گیمینگ

از جمله محصولی که در خرید آن به دقت فراوانی نیاز هست، بهترین هدست برای گیمینگ و یا هدفون گیمینگ می باشد. بازی های کامپیوتری از محبوبیت بالایی برخوردارند و تجهیزات آن ها روز به روز پیشرفته تر می شود و در بسیاری از مهمانی های، مهمان ها با یکدیگر بازی های از جمله مرتال کمبت را بازی می کنند و لذت زیادی از آن ها می برند.

در کشور در طی چند سال اخیر، کنسول بازی ایکس باکس، پلی استیشن و نینتندو سوییچ طرفداران زیادی پیدا کرده است و در بسیاری از خانه ها یک کنسول بازی وجود دارد و به طوری که گیمر بودن برای افراد یک سبک زندگی محسوب می شود و می توانند از این راه به روش های مختلف کسب درآمد کنند.

بازی کردن و گیم فقط مربوط به افراد کم سن و سال نمی شود بلکه در افراد با سن های مختلف از بازی کردن و گیم لذت می برند و برای بازی کردن مانند هر کار دیگری به یک سری تجهیزات و امکانات نیاز است که از جمله این امکانات می توان به هدفون گیمینگ اشاره کرد.

هدست گیمینگ

هدست و گیمینگ یکی از مهم ترین تجهیزات بعد از یک سیستم گیمینگ می باشد که با خرید یک هدفون گیمینگ مناسب می توانید در دنیای بازی هود غرق شوید و در این زمینه بتوانید با دوستان خود ارتباط برقرار کنید.بهترین هدست برای گیمینگ

هدست سیمی یا بی‌ سیم

در دو نوع مختلف، هدفون های گیمینگ تولید و عرضه می شوند. نوع اول، هدفون هایی هستند که با استفاده از یک سیم به سیستم شما وصل می‌شوند که این نوع از هدفون‌ها مزایا و معایب خود را دارد. از مزیت های این هدفون می توان به نیاز نداشتن به شارژ هدفون اشاره کرد که علاوه بر این از قیمت کمتری نسبت به هدفون های بی سیم نیز برخورداند و تاخیری در این هدفون ها وجود ندارد.

اما از سوی دیگر، این هدفون ها با وجود سیم باعث کاهش محدوده انتقالی شما حین بازی کردن می شوند و گاهی اوقات ممکن است باعث آزار و خسته شدن شما شود. نوع دوم که هدفون های بی سیم می باشند به دو روش به سیستم شما وصل می شوند، یکی از آن روش ها توسط دانگل USB می باشد و روش دیگر از طریق بلوتوث می باشد که با استفاده از این هدفون ها که سیمی در ساخت آن ها وجود ندارد به راحتی و آزادانه می توانید به هر نقطه ای که جا به جا می شوید، از هدفون استفاده کنید.

برخورداری از قابلیت صدای فراگیر (Surround Sound)

یک سری نکات در تهیه و انتخاب هدفون گیمینک وجود دارد که  در خرید ان ها باید به این نکات توجه کرد، این نکات به شما در عملکرد بهتر در بازی کمک می کند و می توانید لذت بیشتری از بازی کردن ببرید. با استفاده از این فناوری می‌توانید در بازی غرق شوید و از بازی کردن لذت بیشتری ببرید. بنابرایم به این نکات توجه کنید تا قابلیت صدای عالی را به دست آورید.

از چه پلتفرمی استفاده کنیم؟

در خرید هدفون و هدست گیمینگ این موضوع هم نقش مهمی را ایفا می کند، چرا که امکان وجود ویژگی‌های مخصوص در بعضی از کنسول ها وجود دارد که در این صورت باید نوع خاصی از هدست را خریداری کنید.

کیفیت میکروفون هدست چقدر مهم است؟

یکی از موارد مهم در تهیه یک هدفون، کیفیت میکروفون یک هدست گیمینگ می باشد که این موضوع برای یک استریمر یا گیمر حرفه ای که بازی های آنلاین گروهی انجام می دهند بسیار مهم است و باید توجه زیادی به این موضوع کرد. چند ویژگی کلیدی برای داشتن کیفیت صدای خوب هدفون باید در نظر گرفته شود. مواردی مانند حذف صدای نویز محیط و یا انتقال صدایی رسا و با کیفیت می باشد که به عنوان مثال می‌توان به قرارگیری مناسب میکروفون در جای خود که در حین بازی جا به جا نشود، اشاره کرد.

بهترین هدست برای گیمینگ

ارگونومی هدست یا هدفون گیمینگ

ارگونومی هدست شما اهمیت زیادی دارد به دلیل اینکه یک گیمر در بعضی موارد مدت زمان طولانی را مشغول بازی کردن می باشد و یا یک‌ استریمر‌ که بیشتر زمان خود را مشغول کار است، این مورد از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین ارگونومی هدفون شما اهمیت بالایی دارد به دلیل اینکه شما را در طولانی مدت همراهی می کند و باعث آزار گوش و ناراحتی سر شما می شود. موارد مهمی که در امر ارگونومی یک هدست مورد توجه قرار می گیرد در ادامه مطلب به آن می پردازیم.

گزینه اول:

یکی از گزینه ها این می باشد که هدفون شما از وزن مناسبی برخوردار باشد و دارای وزن سنگینی نباشد به دلایل اینکه از دلایل رایج خستگی استفاده طولانی مدت از هدست می باشد که وزن زیاد هدفون فشار قابل توجهیی را در طولانی مدت ایجاد می کند.

گزینه دوم:

گزینه دوم، وجود بالشتک های محافظ برای کاهش فشار به روی سر شما در قسمت قوسی شکل هدست می باشد که این بالشتک ها باید از جنس باکیفیتی برخوردار باشند و در دراز مدت دچار افت کیفیت نشود.

بهترین هدست برای گیمینگ

گزینه سوم:

گزینه سوم، گیره هدست می باشد که باید کیفیت عالی داشته باشید و باید کارایی خوبی را از خود نشان دهد، به این دلیل که در هنگام بازی کردن هدفون مداوم از سر شما جدا نشود و یا فشار زیادی به سرتان در هنگام بازی وارد نکند، داشتن یک گیره خوب با کیفیت می‌تواند تمامی این مشکل ها را رفع کند و باعث جلوگیری از ایجاد فشار زیاد به سرتان شود به صورتی که  هم در جای مناسب خود قرار بگیرد و هم فشار زیادی به سر شما وارد نکند.

گزینه چهارم:

به قسمتی که وظیفه پوشاندن گوش شما را دارد و به بهترین شکل صدا را انتقال می دهد، Ear Cups نام دارد و باید چند ویژگی اصلی را داشته باشد. اولین ویژگی این است که به طور کامل بتواند گوش شما را پوشش دهد تا صداهای اضافی محیط وارد گوش شما نشود و بدون مزاحمت صدای اطراف به راحتی بازی کنید و مورد بعدی در Ear Cups این است که باید طوری باشد که باعث تعریق گوش و یا خستگی در طولانی مدت نشود و از جنس های با کیفیت می توان به مخمل، پارچه و چرم هستند که برای گردش بهتر هوا گزینه منطقی تر می توان از مخمل استفاده کرد.

پس برای خریدن یک هدست خوب و عالی برای بازی های گیمینگ به مطالب بالا دقت کافی داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 02155958090 و 09205958191 با ما در ارتباط باشید.

مسن تر

مینی کیس کامپیوتر چیست؟

جدیدتر

نکاتی در مورد نگهداری از لپ تاپ 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی محصولات
jQuery(document).ready(function() {