بدلیل نوسان قیمت لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

09205958191
از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
info@rsa-co.com

کلینیک تعمیرات

بروزترین تجھیزات و کارشناسان مجرب

پشتیبانی و مشاوره

9205958191 - (98+)

بهترین هدفون استودیویی اقتصادی

برای بسیاری از افراد هدفون یک ابزار برای گوش دادن به موسیقی برای گذراندن اوقاتشان می باشد و یک استفاده معمولی از هدفون دارند ولی برای بعضی از افراد مانند آهنگ سازان، تنظیم کنندگان موسیقی و دی جی ها، هدفون یک ابزار مهم و حرفه ای محسوب می شود در واقع یکی از تجهیزات اصلی افرادی که موسیقی کار می کنند هدفون استودیویی می باشد.

منظور از هدفون استودیویی چیست؟

هدفون های استودیویی که با نام هدفون مانیتورینگ نیز شناخته می شوند هدفون هایی با کیفیت صدای بالایی می باشند که برای مواردی مانند میکس و مسترینگ صدا مناسب می باشند، شنیدن صدای واقعی و با جزئیات یکی از عوامل با اهمیت برای صدابرداران، آهنگ سازان و نوازندگان می باشد بنابراین هدفون استودیویی یک صدای با کیفیت و پر جزئیات را به شما ارائه می دهد.

از ویژگی های این هدفون می توان به کاهش نویز بسیار بالا اشاره کرد که کیفیت عالی را در اختیار شما قرار می دهد و همچنین به شما این امکان را می دهد تا در هنگام ضبط صدا، تفاوت ها و مواردی را شناسایی کنید و مشکل را برطرف کنید.

انواع هدفون استودیویی

هدفون های استودیویی در سه دسته طبقه بندی می شوند: هدفون پشت بسته، پشت باز و نیمه باز هرکدام از این هدفون ها ویژگی های خود را دارند و این سه دسته در مشخصات هدفون های استودیویی از موارد مهم می باشد.

بهترین هدفون استودیویی اقتصادی

هدفون پشت بسته

هدفون های پشت بسته از ورود صدای محیط به دلیل ایجاد یک ایزوله صوتی به درون هدفون می شوند و همین اتفاق باعث می شود تا در هنگام ضبط صدا جزئیات را شناسایی کنید و یک بازرسی و نظارت دقیق بر صدا داشته باشید. صدایی که هدفون های پشت بسته ارائه می دهند مانند هدفون های پشت باز طبیعی نیست ولی از ورود صداهای خروجی به گوش جلوگیری می کنند و عملکرد عالی را در این زمینه نشان می دهند.

هدفون پشت باز

هدفون های پشت باز صدایی طبیعی را با تولید نوعی صدا در پس زمینه، ارائه می دهد و همین موضوع باعث می شود تا صدا به بیرون منتقل شود. اما این هدفون ها در مقایسه با هدفون های پشت بسته عملکرد بهتری را در زمینه میکس و مسترینگ از خود نشان می دهند. هدفون های پشت باز باعث تولید یک بازخورد صوتی در هنگام ضبط صدا، زمان بلند شدن صدا توسط میکروفون و نشتی صدا می شود همین موضوع باعث شده تا هدفون های پشت باز برای ضبط صدا مناسب نباشند و عملکرد خوبی را نشان ندهند.

هدفون نیمه باز

عملکرد هدفون های نیمه باز ترکیبی از هدفون های پشت باز و هدفون های پشت بسته می باشد. از ویژگی این هدفون می توان به انعطاف پذیری بیشتر آن ها نسبت به هدفون های پشت باز اشاره کرد ولی در مقایسه با هدفون های پشت باز، صدایی که ارائه می دهند طبیعی نمی باشد اما نسبت به هدفون های پشت بسته صدای طبیعی تری را ارائه می دهند . همچنین می توان از هدفون های نیمه باز برای ضبط و میکس استفاده کرد و عملکرد خوبی را در این زمینه از خود نشان می دهد.

بهترین هدفون اقتصادی استودیویی

تفاوت هدفون استودیویی با هدفون معمولی

ویژگی هایی وجود دارد که باعث تمایز هدفون های استودیویی با هدفون های معمولی می شود. هدفون استودیویی ویژگی خاص خود را دارد و از مهم ترین تفاوت های هدفون استودیویی با هدفون معمولی می توان به تفاوت به پاسخ دهی به فرکانس های مختلف، باس تقویت شده، راحتی استفاده و کیفیت اشاره کرد.

تفاوت در پاسخ دهی به فرکانس های مختلف

فرکانس قابل شنیدن برای گوش انسان، فرکانس 20 تا 20 هزار هرتز می باشد که عدد اول عمقی ترین فرکانس باس و عدد دوم بالاترین فرکانس (دامنه تربل) می باشد. منظور از پشتیبانی از دامنه فرکانس بالا این است که هدفون های استودیویی قابلیت پشتیبانی کل فرکانس حتی بیشتر دامنه 20 تا 20 هزار هرتز را دارد. تجربه گوش کردن صدا از طریق هدفون با توجه به دامنه فرکانس تحت پوشش بالاتر، بهتر می باشد این امکان را ایجاد می کند که باس عمقی تری را تولید کند و فرکانس های واقعی تولید شده را واضح تر بازتولید کند.

راحتی در استفاده

همانطور که اشاره کردیم هدفون استودیویی یکی از تجیزات اصلی صدابرداران و آهنگ سازان می باشد و این افراد مدت زمان زیادی از این هدفون ها استفاده می کنند به همین دلیل این هدفون ها از مواد درجه یک و با کیفیت ساخته شده‌اند و به گونه ای طراحی شده اند که فرد از استفاده بلندمدت با این هدفون ها خسته نشوند و به راحتی از این هدفون ها استفاده کنند و خستگی باعث کاهش تمرکز آن ها نشود.

هدفون استودیویی Audio_Technica ATH-M20X

یکی از بهترین هدفون استودیویی اقتصادی از خانواده Audio_Technica که این هدفون از ارزش خرید بالایی برخوردار می باشد و یک هدفون استودیویی اقتصادی و خوش قیمت محسوب می شود که عملکرد عالی دارد و می توان نیاز بسیاری از کاربران را برآورده کند.

این هدفون جذاب یک هدفون پشت بسته و زیبا می باشد که دارای یک بدنه سبک و مقاوم می باشد از جنس پلاستیک محکم و مات که جذابیت آن را چند برابر کرده است و از دیگر مشخصات ظاهری این هدفون استودیویی می توان به هدبند از جنس فلز با روکش چرمی با کیفیت اشاره کرد که از مزیت های آن استحکام بالا و راحتی بسیار می باشد که کاربر هنگام استفاده از این هدفون اذیت نمی شود.

هدفون ATH-M20X از درایورهای 40 میلی متری با متریال عالی و سیم پیچ های صوتی آلومینیومی با روکش مس برخوردار است. این هدفون صدای طبیعی عالی را ارائه می دهد و برای میکس، مسترینگ و ضبط  گزینه عالی و بی نظیری می باشد. از دیگر ویژگی های این هدفون می توان به طراحی دورگوش و ایرپادهای با کیفیت اشاره کرد.

مشخصات

  • امپدانس: 47 اهم
  • سایز درایو: 40 میلی متر
  • پاسخ فرکانسی: 15 هرتز تا 20 کیلوهرتز
  • حساسیت: 96 دسی بل
  • حداکثر قدرت ورودی: 700 میلی وات
  • طول کابل: 3متر
  • وزن: 190 گرم

بهترین هدفون اقتصادی استودیویی

نتیجه

بنابراین اگر یه یک هدفون اقتصادی با عملکرد عالی نیاز دارید، هدفون استودیویی Audio_Technica ATH-M20X یکی از گزینه های بی نظیر می باشد. برای خرید این هدفون با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما در این زمینه به شما کمک کنند. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان از طریق شماره های زیر اقدام فرمایید.

55958090  و  09205958191

مسن تر

میکروفون همه کاره

جدیدتر

بهترین سیستم برای برنامه نویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی محصولات
jQuery(document).ready(function() {