بدلیل نوسان قیمت لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

09205958191
از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
info@rsa-co.com

کلینیک تعمیرات

بروزترین تجھیزات و کارشناسان مجرب

پشتیبانی و مشاوره

9205958191 - (98+)

رم مورد نیاز برای سیستم گیمینگ

اگر احساس می‌کنید به سرعت نیاز دارید، احتمالاً تعجب می‌کنید که چه مقدار رم برای بازی نیاز دارید. عوامل زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، از جمله بازی هایی که بازی می کنید، حداقل سیستم گیمینگ مورد نیاز و سرعت حافظه. RAM (حافظه دسترسی تصادفی) بخش هایی از بازی شما را برای دسترسی آسان، صرف نظر از سرعت درایو ذخیره سازی شما، در کوتاه مدت نگه می دارد. رم مورد نیاز برای سیستم گیمینگ در بازی های پیچیده، تا حد امکان باید بالا باشد.

چه نوع بازی انجام می دهید؟

مانند همه چیز، پاسخ به “چقدر رم برای بازی نیاز است؟” بستگی به نوع بازی‌هایی که انجام می‌دهید، تعداد بازی‌های مختلفی که انجام می‌دهید و شدت آن‌ها بستگی دارد. بازی‌هایی مانند Fortnite، League of Legends و Counter Strike: Global Offense ممکن است نیاز به حافظه کمتری مانند 2 یا 4 گیگابایت داشته باشند، در حالی که بازی‌هایی مانند Playerunknown’s Battlegrounds (PUBG) و Rainbow Six Siege حداقل 6 یا 8 گیگابایت دارند. حداقل ها فقط همین هستند: حداقل ها. برای حفظ نرخ فریم در ثانیه بالاتر برای بازی روانتر، ممکن است بالاتر از حداقل توصیه شود. همه ما به دنبال سیستمی با بهترین مشخصات بازی هستیم تا عملکرد ما را افزایش دهد.

رم مورد نیاز برای سیستم گیمینگ

توصیه های حافظه بازی

اکثر بازی ها 16 گیگابایت حافظه را برای بازی سریع و با کارایی بالا توصیه می کنند. داشتن این مقدار رم در رایانه به شما این امکان را می دهد که بازی هایی را که بازی می کنید تغییر دهید و از مشکلات مربوط به تاخیر و لکنت جلوگیری کنید.

حداقل مطلق 8 گیگابایت معمولاً نقطه شروع خوبی برای اکثر بازی ها است. اگر شروع به انجام یک بازی منظره بزرگ کرده‌اید و متوجه تاخیر یا اختلال در بازی می‌شوید، اینها نشانه‌های خوبی هستند که نیاز به نصب رم بیشتری دارید. اگر می خواهید گیم پلی ضبط شده خود را ویرایش کنید، ممکن است تا 32 گیگابایت بخواهید.

نیاز به سرعت

تأخیرهای کمتر، اورکلاک کردن بدون دردسر، پخش کننده های حرارتی تهاجمی، نظارت بر زمان واقعی دما، و قطعات ممتاز تولید شده با بالاترین استانداردهای قابلیت اطمینان، همگی به سرعت دستگاه شما کمک می کنند.

رم مورد نیاز برای سیستم گیمینگ

ملاحظات دیگر

وقتی به سخت افزار خود برای بازی نگاه می کنید، حافظه تنها مؤلفه ای نیست که باید در نظر بگیرید. اکثر بازی ها همچنین توصیه هایی در مورد سیستم عامل، CPU، افزودن SSD، کارت صدا و کارت گرافیک شما ارائه می کنند. هنگامی که RAM خود را انتخاب کردید، به راحتی می توانید آن را روی دسکتاپ خود نصب کنید.

نتیجه

اینکه واقعا چقدر حافظه بازی دارید بستگی به این دارد که چه بازی هایی را می خواهید بازی کنید و چند برنامه دیگر را در پس زمینه باز کرده اید. در حالی که برخی از افراد ممکن است بتوانند از 8 گیگابایت برای اجرای چند بازی قدیمی استفاده کنند، 16 گیگابایت قطعاً تجربه بازی شما را بهبود می بخشد اگر دوست دارید بازی های مدرن انجام دهید و سایر کارهای پس زمینه را اجرا کنید.

 اما 32 گیگابایت چطور؟ 32 گیگابایت رم بسیار زیاد به نظر می رسد، اما تفاوت در FPS واقعاً ثابت می کند که چرا بسیاری از علاقه مندان به بازی پول بیشتری برای اضافه کردن 32 گیگابایت به سیستم خود خرج می کنند. آخرین نسخه های بازی در حال حاضر حداقل 16 گیگابایت رم را توصیه می کنند. بنابراین، اگر از رایانه شخصی خود برای چیزی فراتر از بازی استفاده می کنید یا می خواهید نسخه های بعدی را در آینده محافظت کنید، 32 گیگابایت می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

رم مورد نیاز برای سیستم گیمینگ

 برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه گیمینگ و اسمبل سیستم های حرفه ای با ما تماس بگیرید. با مشاوره رایگان، بدون تعطیلی پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

پرزنت حضوری 02155958090

مشاوره آنلاین 09205958191

 

مسن تر

علائم سوختن مادربرد سیستم

جدیدتر

ضروری ترین نرم افزار ها برای ویندوز 11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی محصولات
jQuery(document).ready(function() {