بدلیل نوسان قیمت لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

09205958191
از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
info@rsa-co.com

کلینیک تعمیرات

بروزترین تجھیزات و کارشناسان مجرب

پشتیبانی و مشاوره

9205958191 - (98+)

سلطان اجرای زنده

یک میکروفون آوازی پویا استاندارد صنعتی با الگوی پیکاپ سوپرکاردیویید محکم. Beta 58A در اجرای زنده عالی است و صدایی روشن و تمیز ارائه می‌کند و می توان از آن به عنوان سلطان اجرای زنده یاد کرد – حتی در میان پر سر و صداترین تنظیمات. با ساختار ناهموار و بادوام آن، به خوبی برای استفاده از آن در صحنه مناسب است.

Shure به دلیل میکروفون های آوازی خود که به طور گسترده توسط خوانندگان برتر جدول با بالاترین کالیبر استفاده می شود، شهرت جهانی دارند. اگر تا به حال یک برنامه زنده را دیده اید، به احتمال زیاد میکروفون Shure را شنیده اید.

معرفی میکروفون شور SM58 

معروف ترین میکروفون آواز Shure SM58 است، اما طیف وسیعی از آنها وجود دارد که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. یکی از آنها Shure Beta SM58A است که توسط کرت کوبین، دیوید بووی و نوئل گالاگر و بسیاری دیگر استفاده شده است

Shure Beta 58A یک میکروفون آوازی واقعی است. این میکروفون برای تعداد بی‌شماری از وکالیست‌ها به دلیل صدای شفاف طبیعی و توانایی بی‌دردسر آن برای بریدن از میکس است. همچنین دارای برخی ویژگی‌های عملی فوق‌العاده است – نمای بیرونی فلزی قوی به راحتی با افتادن روی صحنه و سختی‌های زندگی در جاده مقابله می‌کند.

میکروفون Shure Beta 58A در یک جعبه مقوایی نقره ای، آبی و سفید کوچک وارد شد. به خوبی بسته بندی شده است، با مقدار زیادی پوشش حباب دار محافظت می شود. همچنین شامل:

  • گیره میکروفون
  • کیسه میکروفون چرمی
  • راهنمای کاربر
  • نخ کاهش 3/8 اینچ
  • بند ولکرو شور
  • میکروفون دینامیک در مقابل خازن

سلطان اجرای زنده

 

Shure Beta 58A یک میکروفون “دینامیک” است که آن را به ویژه برای استفاده زنده مناسب می کند. میکروفون‌های دینامیک به روش‌های زیر با میکروفون‌های «کاندنسر» تفاوت دارند:

  • حساسیت کمتری دارند (مناسب برای صداهای بلند)
  • آنها کمتر مستعد بازخورد روی صحنه هستند
  • آنها برای استفاده زنده ناهموارتر و بادوام تر هستند
  • آنها ارزان تر هستند
  • نیازی به باتری یا فانتوم برق نیست
  • میکروفون های پویا در استودیو ضبط خانگی

اگرچه میکروفون های داینامیک به طور مرتب در اجرای زنده استفاده می شوند، اما در استودیو نیز جایگاه منحصر به فردی دارند. فقدان حساسیت ممکن است یک اشکال به نظر برسد، اما می تواند به نفع شما نیز باشد.

یک میکروفون پویا، به‌ویژه میکروفونی با الگوی کاردیوئید، کمتر اتاقی با صدای ضعیف، صداهای خیابان، یا صدای ترافیک دوردست را دریافت می‌کند. همچنین برای سازهای بلند مانند طبل و برنج گزینه ایده آلی است. آنها همچنین لحن مخصوص به خود را دارند و می توان از آنها برای رام کردن سازهای صدای تیز یا برای افزودن تاریکی و شن به آوازهای بیش از حد روشن استفاده کرد.

الگوی قطبی بتا 58A

میکروفون آواز داینامیک Shure Beta 58A دارای یک الگوی پیکاپ سوپرکاردیویید است که از الگوی قطبی قلبی شکل رایج تر است. نواری از صدا را از جلو و همچنین نوار باریک تری را از پشت می گیرد. صدا از پشت و کناره ها رد می شود.

این آن را برای استفاده روی صحنه ایده‌آل می‌کند، جایی که می‌توانید واقعاً آواز را از سایر سازهای پر سر و صدا جدا کنید و بازخورد را به حداقل برسانید. همچنین زمانی که 2 یا چند خواننده یا نوازنده در حال ضبط همزمان دارید، برای استودیو عالی است.

یک الگوی کاردیوئید استاندارد برای یک استودیوی خانگی که در آن آکوستیک اتاق کمتر از ایده آل است، ایده آل است. صدای خواننده جلوی میکروفون را می گیرد، در حالی که بیشتر بازتاب های اتاق را رد می کند.

این موضوع با سوپرکاردیوئیدی مانند Beta 58A بیشتر مورد تاکید قرار گرفته است. و از آنجایی که یک میکروفون پویا است، کمتر از آن صداهای دور مانند صدای غرش ترافیک یا همسایه های پر سر و صدا را دریافت می کند.

سلطان اجرای زنده

سوئیچ روشن/خاموش در بتا 58A وجود ندارد؟

بتا 58A کلید روشن/خاموش ندارد. این استاندارد برای اکثر میکروفون های سطح حرفه ای است، زیرا خطر خاموش کردن تصادفی میکروفون توسط خواننده را به حداقل می رساند. مهندس زنده مسئول قطع صدا در زمان مناسب با خاموش کردن سیگنال در میز میکس است. اگر واقعاً به یک کلید خاموش نیاز دارید، Shure Sm58-SE را در نظر بگیرید – یک SM58 با اضافه کردن یک سوئیچ. گاهی اوقات به آن SM58S نیز می گویند.

کیفیت صدای Shure Beta 58A

Beta 58A صدایی واضح و به طور طبیعی روشن دارد، به ویژه برای خواننده ها – چه مرد و چه زن. برای شنیده شدن با این میکروفون لازم نیست فریاد بزنید. و در نتیجه، هر ظرافت و ظرافتی را برمی گزیند و آنها را با وضوح در بلندگوهای صحنه بازتولید می کند.

بیس با فرکانس 500 هرتز برای حذف هر گونه بیس ناخواسته به خوبی عمل می کند. این با نحوه کار SM58 متفاوت است و اگر به میکروفون گرم‌تر عادت دارید ممکن است نور باس کمی به نظر برسد. در پایان روز، به ترجیحات شخصی و ویژگی های صدای شما بستگی دارد. شما همیشه این گزینه را خواهید داشت که به میکروفون نزدیک‌تر شوید تا در صورت لزوم صدای بیس را تقویت کنید.

Shure Beta 58A در عملکرد

Shure Beta 58A واقعاً در یک محیط زنده می درخشد – هم روی صحنه یا در استودیو با یک گروه زنده. الگوی پیکاپ سوپرکاردیوئید برای رد صدای ناخواسته و اجتناب از بازخورد ایده آل است. و پایه شوک پنوماتیکی برای به حداقل رساندن سر و صدای جابجایی عالی است.

شما باید میکروفون را کاملا نزدیک دهان خود نگه دارید تا تمام تفاوت های ظریف در آواز خود را منتقل کنید. این چیزی غیرعادی برای میکروفون های آوازی نیست و همه بخشی از توسعه تکنیک میکروفون خوب است.

من متوجه شدم که بتا 58A نسبت به مواد منفجره کاملاً حساس است. اینها صداهای بیمی هستند که توسط فوران های کوتاه هوا از کلماتی که با B، P و T شروع می شوند، تولید می شوند. Plosives در یک محیط زنده خیلی واضح نیستند، به خصوص در برابر صدای یک گروه پشتیبان. اگر اینطور است، ارزش آن را دارد که میکروفون را کمی در کنار آن قرار دهید. در استودیو، مواد منفجره به راحتی با یک سپر پاپ ارزان ترمیم می شوند. و پس از ضبط، می توان آنها را تا حدی با EQ یا یک افزونه در DAW حذف کرد.

سلطان اجرای زنده

Shure Beta 58A در مقابل Shure SM58

Beta 58A و SM58 هر دو میکروفون های صوتی مقاوم و بادوام هستند که برای اجرای زنده طراحی شده اند. اما اگرچه ممکن است بسیار شبیه به نظر برسند، اما کاملاً متفاوت به نظر می رسند. تفاوت اصلی در الگوهای برداشت است. SM58 یک میکروفون کاردیوئید استاندارد است، در حالی که بتا 58A یک سوپرکاردیوئید است.

میکروفون‌های الگوی قطبی سوپرکاردیوید در سرکوب نویز از کناره‌های میکروفون برتری دارند. اما این به قیمت دریافت صدای بیشتر از میکروفون کاردیوئید از پشت است. همچنین برای دریافت صدای خوب از یک سوپرکاردیوئید، باید درست روی میکروفون باشید، در حالی که کاردیوئید اجازه می دهد تا حدی آزادی حرکت کند.

نتیجه

Shure Beta 58A یک میکروفون قابل اعتماد و بادوام است که برای استفاده زنده مناسب است. صدایی شفاف و به طور طبیعی روشن دارد که شلوغ ترین ترکیب را به راحتی قطع می کند. به عنوان ارتقاء به SM58 ساخته شده است، دارای یک پایه ضربه پنوماتیک است، بازخورد را رد می کند، و آواز را از سازهای دیگر جدا می کند. همچنین یک میکروفون عالی برای داشتن در استودیو است. با الگوی جمع آوری سوپرکاردیویید خود، صدای اتاق را به حداقل می رساند و به ویژه برای استودیوهای خانگی کوچک مناسب است.

پس شک نکن بهترین انتخابی که میتونی داشته باشی همین میکروفون شور بتا هست. توی خریدش صبر نکن و سریع اقدام کن. برای دریافت اطلاعات بیشتر راجع به این محصول با ما تماس بگیرید.

پرزنت حضوری 02155958090

مشاوره آنلاین 09205958191

مسن تر

ویژگی باند های پسیو

جدیدتر

دوقلوهای افسانه ای بهرینگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی محصولات
jQuery(document).ready(function() {