بدلیل نوسان قیمت لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

09205958191
از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
info@rsa-co.com

کلینیک تعمیرات

بروزترین تجھیزات و کارشناسان مجرب

پشتیبانی و مشاوره

9205958191 - (98+)

عدم شناسایی فلش در کامپیوتر

اتصال یک دستگاه USB به یک کامپیوتر، لپ تاپ، یا تبلت همیشه طبق برنامه پیش نمی روند. گاهی اوقات دستگاه USB را به هیچ عنوان تشخیص نمی دهد، در حالی که در زمان های دیگر، می تواند شما را با انواع پیام های خطا سرخوردگی کند.

علت خطاهای دستگاه USB

خطاهای اتصال USB، مانند پیام خطای کد ۴۳ بدنام، می تواند علل مختلفی از نرم افزارها و رانندگان خارج از تاریخ گرفته تا سخت افزارها و دستگاه های معیوب داشته باشد. اغلب می تواند سخت باشد که بگوییم کدام مسئله، یک دستگاه USB در هنگام تلاش برای اتصال به دستگاه را با خطا مواجه میکند.شما می توانید با کارشناسان ما در بخش کلینیک رسا تماس بگیرید و مشکلتان را حل کنید.

عدم شناسایی فلش در کامپیوتر

رفع مشکل شناخته نشدن دستگاه USB

  1. دستگاه Windows 10 خود را راه اندازی مجدد کنید. این کمی کلیشه است، اما خاموش کردن کامپیوتر یا تبلت ویندوز ۱۰ شما و دوباره اغلب مشکلات مرتبط با تشخیص دستگاه های سخت افزاری را برطرف می کند.
  2. دستگاه USB خود را روشن کنید. اکثر دستگاه های USB زمانی که به یک کامپیوترمتصل میشود، به طور خودکار روشن خواهد شد, اما برخی ممکن است شما نیاز به روشن کردن آنها را دستی از طریق یک دکمه قدرت. رایانه شما ممکن است در صورت خاموش شدن دستگاه های USB خاصی را تشخیص دهد.
  3. به روز رسانی ویندوز 10. به روز رسانی سیستم عامل ویندوز ۱۰ نه تنها می تواند فایل های لازم را برای پشتیبانی از سخت افزار ها و دستگاه های تازه منتشر شده دانلود کند، بلکه می تواند هر خطایی را که ممکن است به دست آورید نیز برطرف کند.

برای بررسی آخرین به روز رسانی های سیستم عامل Windows 10، تنظیمات را باز کنید، سپس گزینه Update & Security > Check for updates را انتخاب کنید.

  1. اطمینان حاصل کنید که دستگاه USB به معنای اتصال به یک کامپیوتر یا تبلت ویندوز 10 است. همه سخت افزار با کابل USB به معنای کار با ویندوز 10 نیست. یک مثال پایگاه های بی نهایت دیزنی خواهد بود که برای کار با کنسول های خاص بازی های ویدئویی مانند ایکس باک وان یا پلی استیشن ۴طراحی شده اند. یکی دیگر خواهد بود برخی از لوازم جانبی منتشر شده برای کامپیوترهای مک اپل و لپ تاپ.
  2. عیب یابی. ویندوز ۱۰ دارای ابزاری داخلی برای تشخیص خطاها و درگیری ها و اصلاح آن ها است. در حال اجرا ابزار عیب یابی نیز دستگاه خود را برای درایور دستگاه مورد نیاز اسکن و آنها را دانلود خواهد کرد اگر آنها در دسترس آنلاین.
  3. برای دسترسی به ابزار عیب یابی، تنظیمات را از منوی Startیا Action Center باز کنید، سپس گزینه Updates & Security > عیب یابی. هنگامی که در صفحه عیب یابی، به پایین لیست گزینه ها بروید و سخت افزار و دستگاه ها را انتخاب کنید. اجرای عیب یاب را برای شروع اسکن سیستم و فرایند تعمیر انتخاب کنید.
  4. دانلود درایور از سازنده سخت افزار. برخی از دستگاه ها برای عملکرد درست به درایورهای خاصی نیاز دارند. این رانندگان می توانستند هنگام خرید آن بر روی دیسک بسته بندی شده با دستگاه بیایند، یا ممکن است نیاز به مراجعه به وب سایت شرکت و دانلود آن ها از آنجا داشته باشد. بسته بندی محصول و کتابچه راهنمای آموزش به احتمال زیاد وب سایت صحیح برای دانلود فایل ها از ذکر شده است.
  5. درایور هاي عقب گرد. جالب اینجاست که گاهی نصب درایورهای جدید می تواند بر عملکرد یک دستگاه تأثیر منفی بگذارد، بنابراین نورد کردن رانندگان به نسخه قبلی می تواند راه حلی باشد.
  6. منبع برق رو چک کن برخی از دستگاه های USB مانند برخی درایوهای دیسک Blu-ray خارجی نیاز به قدرت زیادی برای اجرا دارند، بنابراین به سادگی وصل کردن آن ها به پورت USB لپ تاپ ویندوز ۱۰ ممکن است برای آن ها کافی نباشد تا به درستی کار کنند.

عدم شناسایی فلش در کامپیوتر

دستگاه هایی مانند این به طور معمول دارای دو کابل USB هستند. یکی از این ها باید برای انتقال داده ها به کامپیوتر شما متصل شود، در حالی که دیگری به معنای وصل شدن به یک خروجی برق با پورت USB یا دستگاه دیگری است که می تواند به عنوان منبع برق عمل کند.

  1. بررسی سازگاری USB 3 و USB 2. اکثریت دستگاه های USB 3می توانند در رایانه ها و تبلت های ویندوز ۱۰ به پورت های USB 2 متصل شوند، بنابراین سازگاری نباید بیشتر اوقات مسئله ای باشد. با پیشرفت تکنولوژی، این احتمال وجود دارد که یک دستگاه USB 10 ممکن است نیاز به پورت USB 3 داشته باشد. با این حال ، آن را به ارزش چک کردن بسته بندی و کتابچه راهنمای آموزش تا مطمئن شوید.
  2. دستگاه USB خود را جایگزین کنید. این باید آخرین چاره باشد، اما اغلب می تواند لازم باشد چرا که گاهی اوقات یک دستگاه USB فقط می تواند شکسته شود. خوشبختانه، بسیاری از شرکت ها به شما جایگزینی رایگان برای سخت افزار معیوب خود را ارسال اگر شما آن را خریداری نسبتا به تازگی، و برخی ممکن است خدمات تعمیر رایگان یا با تخفیف ارائه دهد.
  3. در نهایت اگر با انجام این کارهای مشکل شما برطرف نشد، ممکن است ایراد سخت افزاری از سمت دستگاه شما وجود داشته باشد که نیاز به بررسی های تخصصی دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

شماره تماس:09205958191  02155958090

مسن تر

بهترین میکروفون برای گیمینگ

جدیدتر

بهترین سیستم عامل برای گیمینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی محصولات
jQuery(document).ready(function() {