بدلیل نوسان قیمت لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

09205958191
از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
info@rsa-co.com

کلینیک تعمیرات

بروزترین تجھیزات و کارشناسان مجرب

پشتیبانی و مشاوره

9205958191 - (98+)

لپ تاپ ایسوس تاف گیمینگ

اگر دنبال یک لپ تاپ حرفه ای که عملکرد خوبی داشته باشد هستید. لپ تاپ های ایسوس تاف گیمینگ گزینه خیلی مناسبی به شمار می رود. علاوه بر اینکه به راحتی می توانند بازی های روز رو با بالاترین کیفیت اجرا کنند، می توانند فعالیت های دیگری مثل ویرایش عکس و ویدئو را انجام بدهد. این لپ تاپ به دلیل سخت افزار خوبی که دارد به سختی در بازار پیدا می شود پس حتما در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید که مدلی را بخرید تا نیاز کاری شما را برطرف کند و پس از مدتی با آن به مشکل برنخورید.

چند نمونه مدل لپ تاپ تاف ایسوس

شرکت ایسوس مدل های زیاد و متنوعی از لپ تاپ را در بازار آورده است که شامل:TUF Gaming، TUF Gaming A15 و A17، TUF Dash F15 و F17، TUF Dash 15 و Dash 17 هستند. این مدل ها از لحاظ امکانات و توانایی با یکدیگر تفاوت دارند.

لپ تاپ ایسوس تاف گیمینگ

ایسوس TUF Gaming

این نوع از لپ تاپ های TUF Gaming برای گیمرهای حرفه‌ ای ساخته  شده اند و مجهز به CPU و GPU قدرتمند و  ذخیره سریع و صفحه نمایش هایی با کیفیت بسیار بالا هستند. برای این لپ تاپ می توانید از کیبورد هایی که نورپرداز RGB دارند استفاده کنید این کار جذابیت بازی را برای گیمر ها چندین برابر می کند.

 

لپ تاپ ایسوس TUF A15 و A17

لپ تاپ TUF ایسوس در مدل های A15 و A17 بیشتر برای بازی و استفاده در شغل های مرتبط  مورد استفاده قرار می گیرد. گزینه های خوبی که می تواند چشمگیر باشد تا به راحتی بتوانید این نوع سیستم را خریداری  کنید ، CPU.GPU قدرتنمدی است که دارند. ذخیره کردن سریع و انواع اتصالات و پورت ها هستند. برای تهیه این مدل می توانید آن را با صفحه نمایش های مختلف از لحاظ اندازه ،رزولوشن و نرخ تازه سازی فراهم کنید.

لپ تاپ ایسوس تاف گیمینگ

لپ تاپ ایسوس TUF Dash F15 و F17

مدل های Dash F15 و F17 سری تاف ایسوس بخاطر وزن سبک تری که دارند آنها را می توانید به راحتی حمل و جابه کنید به این خاطر مشتری های زیادی هم دارد.و برای کسانی که به طور حرفه ای کار می کنند و مسیر شرکت تا خانه طولانی است و در مسیر رفت آمد سختشان است با خود حمل این مدل گزینه بسیار مناسب است زیرا در انواع پورت ها و اتصالات تعبیه شده است.

لپ تاپ ایسوس TUF Dash 15 و Dash 17

مدل های Dash 15 و Dash 17 از سری لپ تاپ های TUF ایسوس شبیه به دو مدل بالا هستند. به طوری که  TUF Dash F15 و F17 هستند ولی از نظر اندازه آنها کمی بزرگ تر و سنگین تر می باشند. این نوع بخاطر وزن سبک و باریک بودن آنها برای افراد حرفه ای طراحی شده است. مانند چند لپ تاپ بالا این مدل هم یکی از ویژگی های خوبی که دارد  وجود انواع پورت ها و اتصالات است. این مدل ها با صفحه نمایش های متنوع از لحاظ اندازه، رزولوشن و نرخ تازه سازی قابل سفارش هستند.

لپ تاپ ایسوس تاف گیمینگ

 

تفاوت تاف دش و تاف گیمینگ

این دو مدل از نظر طراحی در یک رده قرار دارند. در بعضی از بخش ها مانند محل قرار گیری لوگوی تاف و نوع طرح پشت صفحه نمایش و بدنه با یک دیگر فرق می کنند. اما شاسی هر دو محصول مشابه یکدیگر است. در مقایسه با وزن و ضخامت نسخه های تاف دش باریک تر و سبک تر از تاف گیمینگ هستند که با توجه به سخت افزار و سیستم خنک کننده رخ داده است.

می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

02155958090       و       09205958191

مسن تر

مادربرد گیمینگ

جدیدتر

5 لپ تاپ برتر برای طراحی گرافیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی محصولات
jQuery(document).ready(function() {