بدلیل نوسان قیمت لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

09205958191
از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
info@rsa-co.com

کلینیک تعمیرات

بروزترین تجھیزات و کارشناسان مجرب

پشتیبانی و مشاوره

9205958191 - (98+)

مشکلات رایج کامپیوترها

به طور کلی رایانه های شخصی با تمام اقدامات امنیتی ساخته می شوند زیرا تمام اجزای حساس و سخت افزار آن ها در داخل یک پوشش قرار خواهند گرفت تا قطعات را در برابر گرد و غبار و دیگر عناصر خشن محافظت کنند. با این حال، برخی از مشکلات سخت افزاری کامپیوتر مشترک با وجود حفاظت رخ می دهد.

حتی اگر پیچیده ترین مسائل کامپیوتری در محل کار اغلب می تواند توسط تیم پشتیبانی از IT کسب و کار حل شود، بسیاری دیگر از کوچک، اما شایع، مشکلاتی که اغلب بر روی یک کامپیوتر شخصی رخ می دهد وجود دارد. شناسایی و تشخیص چنین مشکلاتی بسیار مهم است. در زیر برخی از مشکلات معمولا در بر داشت سخت افزار مربوط به کامپیوتر شما را بیان کرده ایم. شما می توانید با واحد تخصصی کلینیک ما تماس بگیرید و با کارشناسان ما مشکلات خود را در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنند.

مانیتورهای خالی

مانیتور خالی شایع ترین مشکل کامپیوتر است. اکثر افرادی که با کامپیوتر کار می کنند ممکن است حداقل یک بار با چنین مانیتور خالی غیر کاری برخورد کرده باشند. در چنین مواردی قبل از هر چیز بررسی سیم تامین و سیستم های برق است. بعضي وقتا، کابل ويديو ممکنه شل بشه. فقط فشار کابل ویدیو و محل آن را دوباره، آن را باید به شما کمک کند در حال حاضر.

مشکلات رایج کامپیوترها

مشکلات ماوس

ماوس برای اهداف مختلف استفاده می شود، مانند بازی بازی و یا باز کردن فایل ها، و همچنین، آن را تسهیل ناوبری آسان، در نتیجه دسترسی آسان به داده های خود را. شایع ترین مشکلات مربوط به ماوس شامل عدم حرکت، مشکلات اتصال، یخ زدن بر روی صفحه نمایش، یا آسیب به موش است.

مشکلات رایج کامپیوترها

موش پرشی

موش پرشی! به نظر عجيب مياد درسته؟ در واقع، یک موش پرشی فقط یک موش جهش یافته است که به آن نمی توان اسکرول کرد. اگر شما یک مسیر و موش توپ, سپس به سادگی آن را به نوبه خود و باز کردن ظرف توپ, و حذف باقی مانده اضافی و تمیز کردن خاک است که خطوط غلتک. برای یک موش نوری، گرد و غباری را که در اطراف حسگر نوری جمع آوری کرده است، از بین ببر.

کامپیوتر دوربین USB من را تشخیص نمی دهد

در این حالت، حتی زمانی که دوربین USB خود را به هم متصل می کنید، کامپیوتر شما ممکن است ن تواند آن را تشخیص دهد و از این رو خطاهایی مانند خطای “دستگاه شناخته نشده” را پرتاب کند. این ممکن است به دلیل مشکلات اتصال USB و یا خرابی نرم افزار. قبل از وصل شدن در دوربین، آن را روشن کنید. این عمل معمولاً می تواند مشکل شما را حل کند.

گوشی هوشمند من با کامپیوتر من همگام سازی نمی شود

به منظور اطمینان از پشتیبان گیری از گوشی هوشمند خود، مهم این است که شما به طور منظم محتوای تلفن خود را با کامپیوتر خود همگام سازی کنید. در زمان, کامپیوتر شما ممکن است موفق به همگام سازی با گوشی های هوشمند خود را. می تواند به دلایل زیادی باشد. گاهی اوقات لازم است که تمام برنامه ها بسته باشند، در حین همگام سازی یا پشتیبان گیری.

مشکلات صفحه کلید

همانطور که همه ما می دانیم صفحه کلید بخش حیاتی از هر کامپیوتر است. نه تنها اجازه تایپ می دهد، بلکه دستوراتی نیز می دهد. با این حال، شما ممکن است برخی از مشکلات بالقوه مشترک با صفحه کلید است که شامل صفحه کلید است که به کامپیوتر متصل نمی شود، کلید گیر، صفحه کلید شکسته، و یا صفحه کلید که در آن حروف در نهایت jumbled مواجه می شوند.

مشکلات رایج کامپیوترها

مشکلات سیم برق

چه لپ تاپ باشد و چه دسکتاپ، سیم های برق بخش حیاتی هر کامپیوتری هستند. دسکتاپ برای کار به سیم برق نیاز دارد. یک لپ تاپ می تواند برای مدت محدودی روی باتری ها اجرا شود اما پس از آن برای شارژ مجدد به سیم برق نیاز دارد. شایع ترین مشکل سیم برق یک اتصال نادرست است.

مشکلات مادربرد

مادربرد شامل بخش های متعددی از کامپیوتر از جمله RAM، سیستم BIOS، ذخیره سازی انبوه، و CPU است. مادربرد کامپیوتر شامل چندین دستگاه است که می تواند مشکلات بالقوه متعددی را ایجاد کند. مشکلات با مادربرد محدوده از رم بیش از حد کمی به مشکلات BIOS. رفع مشکلات به مشکل خاص بستگی خواهد داشت و در بدترین حالت سناریو، خرید مادربرد جدید مشکلات را برطرف خواهد کرد.

صداهای عجیب

وقتی کامپیوتر شما سر و صدای زیادی ایجاد می کند، معمولاً به دلیل مشکل سخت افزاری یا یک فن پر سر و صدا است. هارد دیسک تولید بسیاری از سر و صدا درست قبل از آنها شکست, بنابراین شما باید تا داده های خود را فقط در مورد, و طرفداران نسبتا آسان برای تعمیر.

Overheating

اگر پوشش کامپیوتر سیستم خنک کننده کافی ندارد، اجزای کامپیوتر ممکن است شروع به تولید گرمای بیش از حد در حالی که در حال استفاده است. اگر کامپیوتر شما در حال گرفتن بیش از حد گرم برای رسیدگی به, آن را خاموش و اجازه دهید آن را سرد کردن. شما همچنین می توانید فن بازرسی برای اطمینان حاصل شود که آن را در نظم عملیاتی خوب است.

اینترنت آهسته

پاک کردن کوکی ها و فایل های موقت اینترنت به طور منظم سرعت مرورگر اینترنت شما را بهبود می بخشد. برای باز کردن پوشه پرونده های موقت، “٪ temp٪” را در جعبه جستجوی Windows تایپ کنید و وارد کنید.

حافظه ناکافی

برنامه های فشرده پردازنده نیز حافظه زیادی را مطالبه می کنند. حافظه دسترسی تصادفی (RAM) با ذخیره دستورالعمل های مرتبط با عملیات مشترک، واحد پردازش مرکزی (CPU) را کمک می کند. بدون RAM کافی، سقوط نرم افزار و کاهش سرعت می تواند رخ دهد.

خطای CMOS

CMOS (نیمه هادی مکمل فلز-اکسید) یک تراشه پردازنده است که اطلاعات را از زمان و تاریخ تا تنظیمات سخت افزاری سیستم ذخیره می کند. اگر شما یک پیام هشدار CMOS نشان دادن بر روی صفحه نمایش خود را دریافت کنید, این احتمال وجود دارد که شما نیاز به جایگزین باتری CMOS واقع در مادربرد. آن را با دقت حذف کنید، باتری جدیدی را که دقیقاً همان باتری قدیمی است وارد کنید و مقادیر CMOS را به پیش فرض ها وارد کنید.

رفع صفحه نمایش آبی مرگ

صفحه آبی مرگ (BSOD) زمانی ظاهر می شود که مایکروسافت ویندوز خطای غیرقابل بازیابی و بحرانی دارد که باعث سقوط و از دست دادن داده های بعدی می شود. این می تواند ناشی از نرم افزار سطح پایین در توفنده ویندوز باشد.

  1. مطمئن شوید که کامپیوتر شما بیش از حد گرم نمی شود. اگر آن است، برنامه های کاربردی نزدیک استفاده نشده، بررسی فن در حال کار به درستی، و انجام گرد و غبار خوب پس از کامپیوتر خاموش است قبل از تلاش راه حل های دیگر برای یک کامپیوتر بیش از حد گرم.
  2. بوت به حالت امن قبل از تلاش برای رفع یک مشکل.
  3. اجزای سخت افزاری خود را آزمایش کنید و حافظه کامپیوتر را برای خطاها بررسی کنید.
  4. بررسی برای رانندگان نادرست نصب شده و یا حشره دار. درایورهای به روز شده را نصب کنید.
  5. اسکن برای بدافزار است که باعث سقوط.
  6. تنظیم مجدد یا نصب مجدد ویندوز.

در بالا ذکر شده است برخی از مشکلات سخت افزاری کامپیوتر معمولا در بر داشت. با این حال، این ها مسائل جزئی هستند و شما به راحتی می توانید راه حلی برای آن پیدا کنید. همانطور که شما می توانید مشاهده بسیاری از این مسائل مربوط به لوازم جانبی PC, به عنوان مثال, ماوس, صفحه کلید, دوربین USB, و غیره.

از این رو یکی از علل ریشه ای این مسائل با دستگاه های شما نهفته است. در واقع، برخی از دستگاه ها نیاز به یک برنامه برای اتصال به کامپیوتر و حتی برای عملکرد مناسب آن دارند. این برنامه به عنوان درایور دستگاه گفته می شود. درایورها به سیستم عامل کمک می کنند تا با سخت افزار ارتباط برقرار کند و در عملکرد مناسب این لوازم جانبی کمک کند. حتی کارت های ویدئویی، صفحه کلید، ماوس، یا هر دستگاه USB متصل به کامپیوتر شما نیاز به درایور دستگاه دارد.

در زمان، این رانندگان دستگاه منسوخ می شوند، و از این رو، PC با هر یک از مشکلات توضیح داده شده در بالا مواجه می شود. بیشتر اوقات به روز رسانی درایورهای دستگاه شما باید مسائل سخت افزاری را حل و فصل کنند. در صورتی که همه رانندگان منسوخ, سپس شما نیاز به دانلود و به روز رسانی تمام رانندگان به منظور رفع این مشکلات سخت افزاری کامپیوتر.

این واقعا یک فرایند خسته کننده درست است. اما این تنها راه حل برای رهایی از این مسائل است. یکی از راه حل های ساده برای این Remo راننده کشف ابزار است که می تواند کامپیوتر خود را به طور کامل اسکن و پیدا کردن تمام رانندگان منسوخ شده است. علاوه بر این، حتی یک رابط کاربری واحد برای دانلود و به روز رسانی درایور دستگاه تنها در چند کلیک فراهم می کند. با این حال، بهترین راه حل این است که همیشه به روز رسانی رانندگان خود را به نسخه های جدیدتر خود را نگه دارید و تمیز کردن اتصالات جانبی به طور منظم برای جلوگیری از خاک است که باعث موش پرشی و مشکلات دیگر.

برای کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن مشاوره های رایگان از کارشناسان ما می توانید از طریق شماره های زیر با ما در ارتباط باشید. 02155958090   09205958191

مسن تر

پیشگیری از دست دادن داده برای مشاغل

جدیدتر

مشکل پرش ماوس در ویندوز 10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی محصولات
jQuery(document).ready(function() {