بدلیل نوسان قیمت لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

09205958191
از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
info@rsa-co.com

کلینیک تعمیرات

بروزترین تجھیزات و کارشناسان مجرب

پشتیبانی و مشاوره

9205958191 - (98+)

میکروفون بی سیم

میکروفون های بی سیم همانطور که از نامش پیداس بدون استفاده از سیم می توانید از آنها استفاده کنید. این مدل امروزه در بین مردم مورد توجه قرار گرفته است و کاربرد زیادی دارد و کار کردن با این مدل از میکروفون ها بسیار راحت و آسان است.

این مدل از میکروفون ها از تکنولوژی های جدید وایرلس استفاده می کنند و همین عامل باعث می شود تا کیفیت صدای بالایی داشته باشند. ازاین مدل برای اینکه کیفیت صدای بالایی دارد در بیشتر مراسم ها و همایش در سالن های بزرگ از این مدل میکروفون که کیفیت بالایی دارد استفاده می کنند.

مزایای میکروفون بی سیم

یکی از بهترین مزیت های میکروفون های بی سیم نداشتن سیم است. زیرا در مراسم های بزرگ که در حال اجرا هستند میکروفون های باسیم سرعت عملکرد آنها را پایین می آورد و ممکن است قطع و وصل شود. برای همین میکروفون های بی سیم بهترین گزینه برای اجرا های طولانی مدت هستند که بتوانید با خیال راحت بدون هیچ دردسری از آنها استفاده کنید. میتوانید برای مشاوره و خرید میکروفون بی سیم می توانید با ما تماس بگیرید.

نکته مهم دیگر راه اندازی و استفاده از این مدل میکروفون است که به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.حتی افرادی که در این زمینه تخصص ندارند هم می توانند به راحتی آن را وصل کنند و از آن استفاده کنند.

میکروفون بی سیم

کاربردهای میکروفون بی سیم

از این نوع میکروفون ها در جاهای زیادی استفاده می شوند. برای مثال در خوانندگی و سخنرانی های حرفه ای و بزرگ برای اینکه صدای خود را باکیفیت بالایی ضبط کنند از این مدل میکروفون ها استفاده می کنند تا از مزایای عالی میکروفون های بی سیم استفاده کنند.

نحوه ی کار میکروفن بی سیم

میکروفون ها بی سیم از بخش های فرستنده و گیرنده تشکیل شده اند. در اصل فرستنده ها سیگنال های صوتی که دریافت کرده اند را به گیرنده ها انتقال می دهند. این کار را بدون هیچ سیمی انجام می دهند.اما در واقع فرستنده در این دستگاه میکروفون سیگنال هایی که دریافت کرده اند را به یک سیگنال رادیویی تبدیل کرده اند و به واسطه ی این تبدیل می توانند آن ها را بدون نیاز به سیم به گیرنده ها منتقل و ارسال کنند.

بعد از این مراحل گیرنده ها مجددا سیگنال رادیویی را به صوتی تبدیل کرده و به سیستم صوتی منتقل می کنند. میکروفن های بی سیم انواع مختلفی دارند که تفاوت آن ها در فرستنده ی آن ها می باشد. فرستنده های میکروفن دستی یکی از مدل های آن می باشد که فرستنده آن در دسته ی میکروفن است. در برخی از انواع میکروفن های بی سیم بر روی دسته میکروفن اطلاعاتی مانند فرکانس و باتری میکروفن نوشته شده است که شمارا بهتر راهنمایی می کند.

میکروفون بی سیم

فرکانس میکروفن بی سیم

یکی از موارد مهمی که باید به آن توجه داشته باشید در هنگام خرید میکروفون بی سیم فرکانس آن می باشد.اگر میکروفون که تهیه می کنید امکان تغییر فرکانس نداشته باشد اهمیت عملکرد فرکانس در آن بالاتر می رود و در این موضوع باید میکروفون که دارای فرکانس مناسب هست را تهیه و خریداری کنید.

در اصل در مواقع خرید باید شرایط و موقعیتی که میکروفن را برای آن تهیه می کنید در نظر داشته باشید تا متناسب با آن فرکانس را انتخاب کرده و میکروفنی با آن فرکانس را خریداری نمایید.

ولی ممکن است در بعضی مواقع فرکانس خودکار به شما کمک کند و گیرنده و فرستنده ی میکروفن های بی سیم یک فرکانس مناسب نسبت به شرایط را انتخاب می کنند. این موضوع سبب بهبود کیفیت کار و افزایش سرعت نیز می شود.

صفحه نمایش میکروفن و انتخاب میکروفن

صفحه نمایش در میکروفون های بی سیم باعث می شود تا از اطلاعات و و ضعیت میکروفون باخبر باشید تا شارژ باتری و غیره را بتوانید کنترل کنید.و در خرید آن باید توجه داشته باشید که تمام اطلاعات بر روی صفحه نمایش نشان داده شود  و هیچ گونه مشکلی نداشته باشد. پس دقت کافی ر باید در هنگام تهیه و خرید یک میکروفن بی سیم علاوه بر سیگنال ،به صفحه نمایش آن نیز دقت کنید.

یکی از مهم ترین نکته  آن ها تعیین این موضوع است که از این میکروفون بی سیم در کجا و در چه شرایطی می خواهید استفاده کنید تا بر طبق آن بتوانید دیگر ویژگی های میکروفن را مانند اندازه ،حساسیت و… تعیین کنید. در صورتی که بخواهید از چند سیستم بی سیم استفاده نمایید باید به فرکانس های آن ها دقت نمایید.

میکروفون بی سیم

ازآنجایی که امروزه برای تولید محتوا از میکروفون های زیادی استفاده می شود و صدا به عنوان رکن اصلی اهمیت زیادی دارد. پس باید در خریدن آن کاملا دقت داشته باشید تا بهترین خرید را برای خودتان رقم بزنید. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

راهای ارتباطی با ما از طریق شماره های 02155958090     و     09205958191

مسن تر

بهترین میکروفون برای صداپیشگی

جدیدتر

اسپیکر مانیتور استودیویی رفلکس چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی محصولات
jQuery(document).ready(function() {