بدلیل نوسان قیمت لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

09205958191
از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
info@rsa-co.com

کلینیک تعمیرات

بروزترین تجھیزات و کارشناسان مجرب

پشتیبانی و مشاوره

9205958191 - (98+)

میکروفون یقه ای برای تولید محتوا

تولید کنندگان صدا، موسیقیدان ها و فیلم سازان برای داشتن یک تولید محتوا عالی نیاز به یک میکروفون خوب دارند که بتوانند با آن تولید محتوای خود را ضبط کنند. بعضی از افراد به دلیل کاری که انجام می دهند نمی توانند دائما میکروفون را در دست بگیرند بخاطر همین دلیل میکروفون یقه ای بهترین گزینه برای آنها می باشد.

میکروفون یقه ای چیست؟

میکروفون های یقه ای را می توانید به راحتی به یک گوشه از یقه لباس خود وصل کنید.اندازه میکروفون های یقه ای به طوری می باشد که به راحتی بتوانید آنها را وصل کنید و به خوبی صدای شما را ضبط کند و پاگیر شما نباشد. میکروفن های یقه ای به دو دسته تقسیم میشوند.

  1. میکروفون یقه ای بی سیم یا بلوتوثی
  2. میکروفن های یقه ای با سیم

میکروفون یقه ای برای تولید محتوا

بهترین میکروفن یقه ای بویا BY-M1

میکروفون یقه ای مدل بویا یکی از بهترین میکروفون های یقه ای شناخته شده است که با توجه به آنکه قیمت آن نسبتا ارزان است اما کیفیت صدای بالایی دارد  که می توانید در محاصبه و ضبظ صدا از این مدل استفاده کنید.به علاوه در بسته بندی این اسپیکر یک کابل 6 متری وجود دارد. بنابراین اگر می خواهید از میکروفون برای فیلم برداری استفاده کنید، می توانید از این کابل برای قرار دادن دوربین خود در فاصله ای دور استفاده کنید.

نقاط قوت این میکروفن :

یکی از نکته هایی که بیشتر برای خرید جلب توجه می کند استفاده این میکروفون در موبایل،لپ تاپ و دوربین های فیلم برداری می باشد. یک رابط با جک 3.5 میلی متری و کندانسور الکتریکی با کیفیت بالا.داشتن فیلتر برش در فرکانس های پایین را میتوان از مشخصات و ویژگی های آن دانست. و یکی از مهم ترین مزیت آن سیم آن است که 6 متر می باشد و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

بهترین میکروفن یقه ای بویا مدل BY-M1D

این مدل از میکروفون هم از کندانسور برخوردار است و رابط آن جک3.5 میلی متری و منبع تغذیه آن باتری می باشد. همراه باتری نویز گیر و گیره است. و این دستگاه را می توانید از دو میکروفون همه جهته که با یک سیم 4 متری وصل شده اند تشکیل شده و برای ضبط محاسبه و پادکست از این مدل میکروفون استفاده می کنند.و مزیت آن این است که به راحتی توسط گیره به یقه لباس متصل می شود.

میکروفون یقه ای برای تولید محتوا

میکروفون بویا BY-WM3

میکروفون BOYA BY-WM3 به عنوان یکی از راحت ترین میکروفون برای تولید محتوا و ضبط شناخته شده است. راه اندازی و وصل آن توسط یک گیره به لباس شما انجام می شود.و سپس بعد از می توانید تولید محتوا انجام بدهید.

میکروفونBOYA BY-WM3 می تواند تا 1000میلی آمپر شارژ شود.اگر شارژ باتری آن کم شود می توانید آن را توسط گوشی هوشمند با درگاه usb یاtaype-c متصل و شارژ کنید.مزیت آن می توان به این نکته توجه کرد که در بسته محصول این میکروفون شامل سه پایانه آداپتور قابل جداسازی از گیرنده می باشد

میکروفن بویا مدل BY-WM6

یکی از عالی ترین نوع میکروفون مدل بویا می باشد.و نکته مثبت آن این است که می توانید تا 8 ساعت از آن به طور مداوم استفاده کنید. بیشتر این مدل را برای مراسم و ضبط های طولانی خریداری می کنند.

ویژگی های میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM8PRO-K1

این مدل ا بهترین میکروفون برای سخنرانی می باشد که منبع تغذیه آن باتری است و فیلتر نرم کنندگی صدا دارد.

میکروفون یقه ای برای تولید محتوا

نقاط قوت میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM8PRO-K1

نقاط قوت میکروفون BY-WM8PRO-K1  کیفیت ضبط صدای خوب و وزن مناسب و محدود کردن صدای اطراف میباشد. 6 ساعت به طور مداوممی توانید از آن استفاده کنید و با برد بیش از 100 متر و قابلیت انتخاب حالت صدا دارد .به راحتی می توانید قابلیت اتصال به دوربین وکاربری آسان به همراه نمایشگر داشته باشید . نقاط ضعف این میکروفن بدنه پلاستیکی و مصرف بالای باتری است.

ازآنجایی که امروزه برای تولید محتوا از میکروفون های زیادی استفاده می شود و صدا به عنوان رکن اصلی اهمیت زیادی دارد. پس باید در خریدن آن کاملا دقت داشته باشید تا بهترین خرید را برای خودتان رقم بزنید.

راهای ارتباطی با ما از طریق شماره های 02155958090    و   09205958191

مسن تر

همه چیز درباره اسپیکر مانیتورینگ

جدیدتر

بهترین میکروفون برای صداپیشگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی محصولات
jQuery(document).ready(function() {