بدلیل نوسان قیمت لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

09205958191
از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
info@rsa-co.com

کلینیک تعمیرات

بروزترین تجھیزات و کارشناسان مجرب

پشتیبانی و مشاوره

9205958191 - (98+)

نصب فیلتر شکن v2ray برای ویندوز

امروزه با گسترش تکنولوژی و مبادلات مالی در سراسر جهان مردم و ساکنین جهان علاقه بیشتری به تبادلات ارزی و برون مرزی دارند.که همین امر در ایران با وجود محدودیت های بالا برای عموم مردم غیرممکن شده است اما افرادی از جامعه هستند که شغل و راه و روش درآمدی که دارند،آنهارا مجبور به گذشتن و شکستن این محدودیت ها میکند. شما می توانید با مراجعه به کلینک تخصصی ما با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و از خدمات ما استفاده کنید. VPN یک ابزار امنیتی است که با ایجاد یک تونل امن بین دستگاه شما و اینترنت، داده‌های شما را  در بستر ارتباطی (اینترنت) رمزنگاری می‌کند.

این رمزنگاری به شما امکان می‌دهد فعالیت آنلاین خود و دادو ستد هایی که انجام می دهید را از دید ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی و وب‌سایت‌های موجود مخفی نگه دارید و همچنین می‌توانید از  محدوده جغرافیایی محدود شده راه گریز بزنید و از این محدودیت فرار کنید.این فیلترشکن که امروز مورد بحث ما هست یک برنامه مبتنی بر open source است که به عنوان یک کلاینت برای این فیلتر شکن استفاده میشود. و هدف اصلی هر فیلترشکن ایجاد محیط و شرایطی برای گریز از محدودیت ها و سانسورها است،تا فرد بتواند به راحتی به اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کند.

معرفی فیلترشکن v2ray:

فیلترشکن v2ray یک پروتکل vpn جهانی است با سرعت بالا و ایمن که در اختیار شما برای رصد کردن خارج از مرزها قرار گرفته است. این فیلتر شکن ساخته برنامه نویسان چینی می باشد و آنقدر قدرتمند است که می تواند از اینترنت ملی چین نیز عبور کند. فیلترشکن v2ray یکی از بهترین هاست. این نرم افزار برای کار کردن نیازمند یک کد (لایسنس) میباشد ،که این این کدهارو شما باید خریداری کنید.(البته کدهای آماده در برخی کانال ها وجود دارد که به خاطر سرعت پایین بلااستفاده است و رضایت کامل را حاصل نمی کند.) در ادامه به نصب فیلتر شکن v2ray برای ویندوز می پردازیم که چگونه شما بتوانید از آن به راحتی استفاده کنید.

مراحل نصب v2ray :

نصب این برنامه را در دومرحله به شما آموزش می دهیم

  1. ابتدا فایل برنامه را برای ویندوز از سایت مورد نظر دانلود کنید .
  2. بعداز دانلود،برنامه را نصب کنید.(توجه داشته باشید اگر فایل دانلودی رمز داشته باشد از داخل خود سایت پسوورد را کپی کنید.)نصب فیلتر شکن v2ray برای ویندوز
  3. بعد از نصب فیلترشکن،برنامه را باز کنید.(اگر با یک صفحه زبان چینی مواجه شدید نگران نباشید،تمام مراحل را درست انجام داده ای.) زبان برنامه به مورد پیش فرض و دلخواه خودتان تغییر دهید و برای اعمال یکبار از برنامه خارج و دوباره وارد شوید.

نصب فیلتر شکن v2ray برای ویندوز

6.از منوی پایین صفحه آیکون برنامه نصب شده را انتخاب کنید و سپس از گزینه System proxy قسمت Set system proxy را انتخاب کنید .

7.از تب سرور به وسیله روش های موجود که کد خودتان را خریداری کرده اید را در برنامه وارد کنید.

روش دوم نصب:

  1. حالت زیپ شده برنامه را دانلود کنید.
  2. فایل  v2ray-core را از حالت زیپ خارج کنید و بر روی سیستم خود نصب کنید.
  3. در پوشه v2rayN-core روی فایل exe کلیک کنید تا باز شود.
  4. پس از چند ثانیه، برنامه v2rayN باز شده و آیکون آن در نوار وظیفه و تولبار ویندوز ظاهر می‌شود، که با کلیک بروی آن صفحه اصلی برنامه نمایش داده میشود.
  5. باقی مراحل مانند مرحله اول است.

تمام! حالا شما یک فیلترشکن قوی روی سیستمتون دارید که به راحتی با سرعت بالا و اینترنت آزاد در نقاط خارج از مرز کاووش کنید. جهت راحتی کار برای اینکه هربار سیستم رو روشن می کنید نخواهید هربار مراحل بالا رو تکرار کنید می توانید از قسمت تنظیمات فیلتر شکن را روی حالت : Automatically start at system startup قرار بدین تا بصورت خورکار به اینترنت آزاد متصل بشه. البته این کار برای سیستم زیاد مناسب نبوده و صرفه اقتصادی هم ندارد.

اگرباتوجه به اطلاعات ذکر شده در بالا،هنوز هم در نصب و راه اندازی فیلترشکنتون مشکل دارید می توانید  با کارشناسان  ما جهت راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.    02155958090     ,     09205958191

مسن تر

بهترین میکروفن برای تولید محتوا

جدیدتر

انتخاب میکروفون خوب🎤

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی محصولات
jQuery(document).ready(function() {