بدلیل نوسان قیمت لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

09205958191
از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
info@rsa-co.com

کلینیک تعمیرات

بروزترین تجھیزات و کارشناسان مجرب

پشتیبانی و مشاوره

9205958191 - (98+)

نقد و بررسی هدفون Audio Technica M20X

میخواهی هدفون بخری و نمیدانی چی برات خوبه و چه برندی را انتخاب بکنی و همچنین بودجه ات را هم میخواهی مدیریت بکنی! پیشنهاد ما Audio Technica M20X است.اگر دنبال یک هدفون ارزشمندی، نسبت به هزینه ای که میخواهی پرداخت بکنی این هدفون واقعا بی نظیر است. درست است که قیمت آن یک مقدار پایین است اما این قیمت پایین دلیلی بر بی کیفیت بودن این هدفون نیست. هدفون Audio Technica برندی خیلی خوب و خوشنام سری m20x قابلیت های بسیار خوبی دارد.

کیفیت و طراحی عالی

با سری Audio Technica ،ATH-M طیف وسیعی از هدفون های پشت بسته و استودیوگرا را با هر بودجه ای ارائه می دهد. وجه مشترک همه آنها، ساختار بسیار محکم، صدایی دقیق و طراحی است که پوشیدن آن حتی در طولانی مدت هم بسیار راحت است.

ATH-M ها آمپدانس نسبتاً پایینی دارند. بر این اساس، آنها همچنین می توانند در سطح معقولی با دستگاه های تلفن همراهی که قدرت خروجی آمپلی فایر یا رابط هدفون را ندارند، استفاده شوند. به لطف عایق صدا خوب، هدفون برای دی جی ها و در محیط های پر سر و صدا نیز مناسب است.

 

ATH-M20X مقرون به صرفه ترین نمایندگان سری ATH-M Audio-Technica هستند. از قابلیت های آن طراحی خوب هدفون است. طراحی این هدفون با درایور ها یا میشه گفت مگنت 40 میلی متری میتواند یک صدای فوق العاده و خوب را به گوش شما برساند و زمانی که شما میخواهید میکس انجام دهید و یا رکورد بکنید یک صدای عالی و واقعی بشنوید.

کیفیت صدای آن قابل توجه است و قطعا می تواند با هدفون های با قیمت بالاتر رقابت کند. ساخت و ساز ساده اما محکم است. در سمت چپ یک کابل دائمی 3 متری نصب شده است که به جک فیش 3.5 میلی متری ختم می شود. یک آداپتور به جک 6.3 میلی متری ارائه شده است. ایر کاپ ها قابلیت چرخش 90 درجه را دارند.

نقد و بررسی هدفون Audio Technica M20X

همچنین ایرپدهای بی نظیری دارد و با طراحی پشت بسته ای که این هدفون دارد شما در مدت های طولانی میتوانید از آن استفاده بکنید بدون اینکه اذیت یا خسته بشوید و همانطور که گفته شد ایزوله کردن صدا توسط ایرپدهای آن عالی انجام میشود که شما میتوانید تمام ان فرکانس هایی که میخواهید گوش بکنید و دقت نظری داشته باشید را در بحث میکس و یا رکورد، با این هدفون به راحتی میتوانید گوش کنید.

ویژگی ها

  • هدفون مانیتور بسته برای ضبط و میکس
  • درایور 40 میلی متری با سیستم آهنربای نئودیمیم و سیم پیچ های صوتی CCAW
  • بازتولید بسیار دقیق با وضوح عالی در محدوده بیس
  • طراحی محیطی برای ایزوله سازی عالی در محیط های پر سر و صدا
  • مسیریابی کابل یک طرفه

در تمامی رنج های قیمتی

چه نوازنده، چه تهیه کننده یا دی جی – همه باید آنچه را که به دنبال آن هستند در سری ATH-M از Audio-Technica بیابند. تفاوت‌ها بیشتر در ویژگی‌های این محصولات یافت می‌شوند تا در صدا آن ها. اگر به دنبال هدفون قابل اعتماد و محکم برای بسیاری از برنامه ها هستید، آنها را در این سری از برند پیدا خواهید کرد. Audio-Technica در هر بازه قیمتی گزینه ای دارد و هر هدفون  بسیار با کیفیت همراه با یک قیمت مقرون به صرفه است.

نقد و بررسی هدفون Audio Technica M20X

درباره Audio Technica

شرکت ژاپنی Audio-Technica در سال 1962 به عنوان تولید کننده کارتریج های پخش کننده ضبط تاسیس شد. Audio-Technica اولین هدفون خود را در سال 1974 معرفی کرد. این شرکت با انتشار میکروفون لوله استودیو AT4060 محبوبیت زیادی در بین نوازندگان به دست آورد. Audio-Technica همیشه بر کیفیت ساخت بالا با قیمت های مقرون به صرفه تمرکز می کند. طیف محصولات امروزی در درجه اول شامل انواع میکروفون، هدفون، صفحه گردان و لوازم جانبی است.

اگر دنبال یک هدفون خوب برای استودیوی خود میگردید توصیه ما این هدفون است

 

مسن تر

راهنمای خرید سیستم مناسب تدوین

جدیدتر

راهنمای کامل پردازنده های AMD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی محصولات
jQuery(document).ready(function() {