بدلیل نوسان قیمت لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

09205958191
از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
info@rsa-co.com

کلینیک تعمیرات

بروزترین تجھیزات و کارشناسان مجرب

پشتیبانی و مشاوره

9205958191 - (98+)

نکات و ترفندهایی برای مدیریت بهتر کابل

مدیریت کابل خوب گران نیست و چند نکته وجود دارد که می توانید برای استفاده حداکثری از ساخت خود و داشتن یک دستگاه بازی بسیار تمیزتر و با عملکرد بهتر، از آنها پیروی کنید. بیایید نگاهی به نکاتی بیندازیم که می توانید برای ارتقای ساخت خود به سطح بعدی دنبال کنید.

نکات و ترفندهایی برای مدیریت بهتر کابل

  • کیس کامپیوتر مناسب را انتخاب کنید

جنبه حیاتی در مدیریت کابل‌ها، انتخاب یک کیس کامپیوتر با ویژگی‌های برجسته در زمینه مدیریت کابل است. بازار پر از کیس‌های مختلف است، اما انتخاب یک گزینه با گزینه‌های متنوع برای مخفی کردن و راه‌اندازی کابل‌ها امری حیاتی است تا در زمان انتخاب کیس رایانه، مطمئن شوید که از تمام امکانات مدیریت کابل بهره‌مند می‌شوید.

حریصانه به دنبال یک کیفیت باشید که دارای فضای کافی در نزدیکی پنل کناری پشتی باشد تا بتوانید به راحتی کابل‌های خود را در آن قرار دهید. انتخاب یک پانل جانبی بدون فضای حفره مهم است، زیرا اگر کابل‌ها به درستی در آن جا قرار نگیرند، باید برای بستن درب پانل جانبی با دشواری مواجه شوید.

بعضی از کیس‌های کامپیوتر، کانال‌های کابلی را که درون خود جای داده شده‌اند، ارائه می‌دهند. این کانال‌ها به شما یک فضای اختصاصی برای اجرای کابل‌ها و حفظ نظم در مسیرابی کابل‌ها فراهم می‌کنند. استفاده از این کانال‌های کابلی به شدت مسیرابی کابل‌ها را ساده‌تر می‌کند. این کانال‌ها معمولاً با گیره‌های کابل یا چسب‌های نواری همراه هستند تا تمامی کابل‌ها را به صورت محکم در مکان مناسب خود نگه دارند.

اطمینان حاصل کنید که مکان های زیادی در قاب کیس کامپیوتر وجود دارد تا بتوانید کابل های خود را ببندید و فضای کافی در اطراف لبه ها وجود داشته باشد که بتوانید ران ها را مانند کابل های فن مسیر دهید. گرفتن یک کیس که بر مدیریت خوب کابل تمرکز دارد، کار شما را بی نهایت آسان می کند.

نکات و ترفندهایی برای مدیریت بهتر کابل

  • از کابل کشی استفاده کنید

بند کابل فقط چند دلار قیمت دارد ولی تفاوت زیادی را ایجاد می کند. به جای اینکه کابل های خود را در اطراف کیس خود قرار دهید و سپس سعی کنید به سرعت پانل کناری پشت خود را ببندید تا کابل ها از بین نرود، به جای آن از کابل کشی استفاده کنید.

با استفاده از کابل های بسته شده می توانید کابل های خود را به تمام سوراخ ها و شکاف های داخل کیس کامپیوتر ببندید و همچنین کابل ها را با یکدیگر گروه بندی کنید. این کار از جابجایی کابل ها در محل جلوگیری می کند و مدیریت کابل را به شما می دهد که ماندگار باشد.

توصیه می کنیم از بند کابل های Velcro استفاده کنید زیرا به راحتی متصل و جدا می شوند و از پارچه ساخته شده اند که به این معنی است که به کابل های شما آسیب نمی رسانند. اگر می خواهید از کابل های پلاستیکی سنتی استفاده کنید که کاملاً خوب هستند، فقط مطمئن شوید که آنها را بیش از حد سفت نکنید. کابل ها تفاوت بین کابل کشی خوب و مدیریت کابل سطح بعدی هستند.

نکات و ترفندهایی برای مدیریت بهتر کابل

  • منبع تغذیه ماژولار باید تنها انتخاب شما باشد

وقتی صحبت از منابع تغذیه به میان می آید، واقعاً باید فقط یک PSU ماژول را در نظر بگیرید. منابع تغذیه با کابل های بسیار زیادی عرضه می شوند و در واقعیت، شما معمولاً فقط باید از بخشی از کابل های همراه آن استفاده کنید. داشتن یک منبع تغذیه ماژولار به این معنی است که شما می توانید به سادگی کابل هایی را که قرار است استفاده کنید وصل کنید.

استفاده تنها از کابل‌هایی که به آن‌ها نیاز دارید، به این مفهوم است که میزان کابل‌های مورد نیاز برای مدیریت و یافتن مکان برای مخفی‌کردن آنها به شدت کاهش می‌یابد. یکی از دلایل اصلی که شما باید سعی کنید تا حد امکان از تعداد کمتری کابل استفاده کنید، این است که این عمل به افزایش جریان هوا در داخل سیستم شما کمک می‌کند، زیرا مقاومت کمتری برای عبور هوا از سیستم وجود دارد. همانطور که ما می‌دانیم، حفظ جریان هوای خنک تر همواره بهترین گزینه است.

مزیت دیگر منابع تغذیه ماژولار این است که کابل ها اغلب از قبل آستین دار هستند. با بستن کابل‌های منبع تغذیه به کاهش ردپای هر کابل کمک می‌کند که به این معنی است که فضای کمتری را در داخل کیس اشغال می‌کند. کابل‌های کوچک‌تر دوباره مسیریابی و قرار دادن کابل‌های شما را بسیار آسان‌تر می‌کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.   02155958090   09205958191

مسن تر

اهمیت مدیریت کابل در سیستم گیمینگ

جدیدتر

اهمیت کالیبراسیون نمایشگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی محصولات
jQuery(document).ready(function() {