بدلیل نوسان قیمت لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

09205958191
از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
info@rsa-co.com

کلینیک تعمیرات

بروزترین تجھیزات و کارشناسان مجرب

پشتیبانی و مشاوره

9205958191 - (98+)

چرا باتری لپ تاپ زود خالی میشه؟

چرا باتری لپ تاپ زود خالی میشه؟ دلایل مختلفی باعث زود خالی شدن باتری لپ تاپ می شود. برای هر کدام از آنها راه حل هایی وجود دارد که می توانید از زود خالی شدن باتری لپ تاپ جلوگیری کنید. برای مثال وقتی دکمه پاور روشن می شود نشانه مصرف باتری است. شاید خیلی مصرف زیادی نداشته باشد اما همین گزینه های کوچک کنار هم قرار بگیرند باتری لپ تاپ زودتر خالی می شود پس سعی بر این داشته باشید که به این نکات حتما توجه کنید و در ادامه بیشتر به این موضوع می پردازیم.

روشنایی صفحه نمایش

روشنایی بیش از حد علاوه بر آسیب رساندن به چشم هایتان باعث ضعیف شدن عمر باتری لپ تاپ می شود. پس تا می توانید سطح روشنایی لپ تاپ رو پایین بیارید تا از ضعیف شدن چشمانتان و کم شدن عمر باتری جلوگیری شود.

برای اینکه روشنایی لپ تاپ خود را تنظیم کنید با انجام کلیک راست روی هر نقطه از صفحه‌نمایش دسکتاپ خود و انتخاب گزینه Display settings تنظیم کنید. پس از انتخاب، منوی Display نمایش داده می‌شود که از این قسمت می‌توانید سطح روشنایی را تغییر دهید. سعی کنید سطح روشنایی را در طول روز روی 60 و هنگام شب ‌روی 40 یا کمتر بگذارید.

چرا باتری لپ تاپ زود خالی میشه؟

اتصال لوازم جانبی

اتصال بلوتوث به لپ تاپ بخاطر تامین انرژی خودش از باتری لپ تاپ کمک می گیرد. و برای همین شارژ لپ تاپ شما سریع خالی می شود. حتی اگر به طور مستقم وصل نشده باشد و از طریق بلوثوت دستگاها را بهم متصل کرده باشید باز هم از باتری شما استفاده می شود.حتی کیبورد ها و ماوس های گیمینگ که نور پس زمینه دارند باعث زود خالی شدن شارژ لپ تاپ و عمر پایین باتری می شوند.

Wi-fi و بلوتوث

اتصالات بلوتوث و وای فای را زمانی که نیاز ندارید خاموش کنید. تنظیمات ویندوز را باز کنید، در بخش Network Connection همه اتصالات شبکه قابل مشاهده است، که شامل بلوتوث و wifi می شود. برای خاموش کردن، فقط کافی است آن ها را off کنید، البته در صورتی که در حال حاضر  از آن ها استفاده نمی کنید.

مرورگر برای جست جو

استفاده پیش از حد از مرورگر و سرچ زیاد باعث می شود باعث خالی شدن عمر باتری لپ تاپ شما می شود. اما مایکروسافت این نظر را دارد که مرورگر Edge در مقایسه با سایر مرورگرها مانند Google Chrome، Firefox Browser یا Opera قادر به ذخیره درصد قابل‌توجهی از باتری است.

چرا باتری لپ تاپ زود خالی میشه؟

 تنظیمات پاور را بر روی لپ تاپ خود تنظیم کنید

هرتغییری در  Power settings می تواند باعث زود خالی شدن شارژ باتری لپ تاپ شود.این مورد در هرنوع لپ تاپی می تواند قابل حل شدن باشد  و شما با توجه به دستورات می توانید به راحتی آن را انجام بدهید. کافی است که در Settings به بخش System بروید و Power & Sleep کلیک کنید. سپس تنظیمات مربوط در زمان خواب یا خاموش و روشن شدن سیستم اعمال کنید.حتی شما می توانید به Additional Power Settings بروید و در create your power plan تنظیمات مورد نظر خود را انتخاب کنید.

عمر باتری چه مدت عمر می کند؟

گزینه های زیادی وجود دارد که می تواند در افزایش عمر باتری شما تاثیر گذار باشد.اما همه اینها بستگی دارد شما در طول روز از لپ تاپ خود چند ساعت استفاده می کنید. که اکثر لپ تاپ ها بین 2 تا10ساعت می توانند روشن بمانند و کار شما را انجام بدهند. اما حداکثر استفاده که به باتری شما آسیب نرساند 4 ساعت می باشد. البته این هم در نظر داشته باشید که برنامه هایی که نصب دارید و اجرا می شوند هم در طول عمر باتری بی تاثیر نیستند.

رسا با تجربه چندین ساله آماده بهترین خدمات فنی تخصصی به شما عزیزان می باشد.برای ارتباط با کارشناسان ما و مشاوره های رایگان می توانید از طریق شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.

02155958090     09205958191

چرا باتری لپ تاپ زود خالی میشه؟

مسن تر

تشخیص اصل بودن باتری نوت بوک

جدیدتر

تشخیص مدل پردازنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی محصولات
jQuery(document).ready(function() {