بدلیل نوسان قیمت لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

09205958191
از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
info@rsa-co.com

کلینیک تعمیرات

بروزترین تجھیزات و کارشناسان مجرب

پشتیبانی و مشاوره

9205958191 - (98+)

چگونه رمز عبور ویندوز خود را تغییر دهید

اگر به دنبال تغییر رمز عبور یا پسورد لپ تاپ یا سیستم خود هستید یا حتی رمز عبور فعلی خود را فراموش کرده‌اید، لطفاً این متن را مطالعه کنید.با توجه به مطالب مفیدی که برای شما گذاشتیم و راهنمایی های کامل را بیان کرده ایم.اگر مشکلتان حل نشد می توانید به کلینیک رسا بسپارید.

ویندوز 11

اگر از قبل رمز عبور فعلی خود را می دانید و می خواهید آن را تغییر دهید:

شروع > تنظیمات > حساب‌ها > گزینه‌های ورود به سیستم را انتخاب کنید. در زیر رمز عبور، Change را انتخاب کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید.

چگونه رمز عبور ویندوز خود را تغییر دهید

رمز عبور حساب محلی ویندوز 11 خود را بازنشانی کنید

اگر گذرواژه ویندوز 11 خود را برای یک حساب محلی فراموش کرده یا گم کرده اید و باید دوباره وارد دستگاه خود شوید، گزینه های زیر ممکن است به شما کمک کند راه اندازی کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد حساب‌های استاندارد محلی در مقابل حساب‌های اداری، به ایجاد یک کاربر محلی یا حساب سرپرست در ویندوز مراجعه کنید.

اگر هنگام راه‌اندازی حساب محلی خود برای Windows 11 سؤالات امنیتی اضافه کرده‌اید، می‌توانید برای ورود مجدد به سؤالات امنیتی پاسخ دهید.

بعد از اینکه رمز عبور نادرست وارد کردید:

  • پیوند بازنشانی رمز عبور را در صفحه ورود به سیستم انتخاب کنید. اگر به جای آن از پین استفاده می‌کنید، مشکلات ورود به سیستم پین را ببینید. اگر از دستگاه کاری که در شبکه است استفاده می کنید، ممکن است گزینه ای برای بازنشانی رمز عبور یا پین خود مشاهده نکنید. در این صورت، با سرپرست خود تماس بگیرید.

توجه: اگر پس از انتخاب پیوند بازنشانی گذرواژه، سؤالات امنیتی را مشاهده نمی‌کنید، لطفاً اطمینان حاصل کنید که نام دستگاه شما با نام حساب کاربری محلی شما (نامی که هنگام ورود مشاهده می‌کنید) یکسان نیست. برای مشاهده نام دستگاه خود، روی Start کلیک راست کنید، سپس System را انتخاب کرده و به بخش Device specifications بروید. اگر نام دستگاه با نام حساب شما همخوانی ندارد، می‌توانید یک حساب سرپرست جدید ایجاد کرده، به عنوان سرپرست وارد سیستم شده و سپس نام رایانه شخصی خود را تغییر دهید. زمانی که نام دستگاه خود را مشاهده می‌کنید، می‌توانید همچنین نام آن را نیز تغییر دهید.

  • به سوالات امنیتی خود پاسخ دهید
  • رمز عبور جدیدی وارد کنید.
  • طبق معمول با رمز عبور جدید وارد شوید.

رمز عبور حساب مایکروسافت خود را که برای ورود به رایانه خود استفاده می کنید، بازنشانی کنید. در صفحه ورود به سیستم، نام حساب مایکروسافت خود را اگر قبلاً نمایش داده نشده است تایپ کنید. اگر چندین حساب در رایانه وجود دارد، یکی را که می‌خواهید بازنشانی کنید انتخاب کنید. در زیر کادر متن رمز عبور، رمز عبور خود را فراموش کرده ام را انتخاب کنید. مراحل را برای بازنشانی رمز عبور خود دنبال کنید. برای اطلاعات بیشتر، به تنظیم مجدد رمز عبور فراموش شده حساب مایکروسافت مراجعه کنید.

ویندوز 10

اگر از قبل رمز عبور فعلی خود را می دانید و می خواهید آن را تغییر دهید

شروع > تنظیمات > حساب‌ها > گزینه‌های ورود به سیستم را انتخاب کنید. در قسمت Password، دکمه Change را انتخاب کرده و مراحل را دنبال کنید.

چگونه رمز عبور ویندوز خود را تغییر دهید

رمز عبور حساب محلی ویندوز 10 خود را بازنشانی کنید

اگر رمز ورود ویندوز 10 خود را برای یک حساب محلی فراموش کرده یا گم کرده اید و باید دوباره به دستگاه خود وارد شوید، گزینه های زیر ممکن است به شما کمک کند راه اندازی کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد حساب‌های استاندارد محلی در مقابل حساب‌های مدیریتی، به ایجاد حساب کاربری یا مدیر محلی در ویندوز 10 مراجعه کنید.

  • ویندوز 10 نسخه 1803 به بعد

اگر در حال تنظیم حساب محلی خود برای سیستم عامل ویندوز 10، سؤالات امنیتی را اضافه کرده‌اید، حتماً اطمینان حاصل کنید که نسخه سیستم عامل شما حداقل نسخه 1803 است. با این نسخه یا نسخه‌های بالاتر، شما قادر به ورود مجدد و پاسخ به سؤالات امنیتی مشخص شده هنگام تنظیم حساب خود خواهید بود.

بعد از اینکه رمز عبور نادرست وارد کردید:

  • پیوند بازنشانی رمز عبور را در صفحه ورود به سیستم انتخاب کنید. اگر به جای آن از پین استفاده می‌کنید، مشکلات ورود به سیستم پین را ببینید. اگر از دستگاه کاری که در شبکه است استفاده می کنید، ممکن است گزینه ای برای بازنشانی رمز عبور یا پین خود مشاهده نکنید. در این صورت، با سرپرست خود تماس بگیرید.

توجه: در صورتی که پس از انتخاب پیوند بازنشانی گذرواژه، سؤالات امنیتی را نمی‌بینید، لطفاً اطمینان حاصل کنید که نام دستگاه شما با نام حساب کاربری محلی شما (نامی که در هنگام ورود مشاهده می‌شود) یکسان نیست. برای مشاهده نام دستگاه خود، روی Start در نوار وظیفه کلیک راست کنید، سپس System را انتخاب کرده و به بخش Device specifications بروید. اگر نام دستگاه با نام حساب شما همخوانی ندارد، می‌توانید یک حساب سرپرست جدید ایجاد کنید، به عنوان سرپرست وارد سیستم شده و سپس نام رایانه شخصی خود را تغییر دهید. هنگامی که نام دستگاه خود را مشاهده می‌کنید، می‌توانید همچنین نام آن را نیز تغییر دهید.

  • به سوالات امنیتی خود پاسخ دهید
  • رمز عبور جدیدی وارد کنید.
  • طبق معمول با رمز عبور جدید وارد شوید.

چگونه رمز عبور ویندوز خود را تغییر دهید

  • ویندوز 10 قبل از نسخه 1803

برای نسخه‌های ویندوز 10 زودتر از 1803، رمزهای عبور حساب محلی را نمی‌توان بازنشانی کرد زیرا هیچ سؤال امنیتی وجود ندارد. می توانید دستگاه خود را برای انتخاب رمز عبور جدید بازنشانی کنید، اما این گزینه داده ها، برنامه ها و تنظیمات شما را برای همیشه حذف می کند. اگر از فایل های خود نسخه پشتیبان تهیه کرده باشید، می توانید فایل های پاک شده خود را بازیابی کنید. برای اطلاعات بیشتر، گزینه های بازیابی در ویندوز 10 را ببینید.

برای بازنشانی دستگاه خود، که داده ها، برنامه ها و تنظیمات را حذف می کند:

  • در حالی که دکمه روشن/خاموش > راه اندازی مجدد را در گوشه سمت راست پایین صفحه انتخاب می کنید، کلید Shift را فشار دهید.
  • در صفحه انتخاب گزینه، عیب یابی > بازنشانی این رایانه را انتخاب کنید.
  • حذف همه چیز را انتخاب کنید.

هشدار: بازنشانی دستگاه، داده‌ها، برنامه‌ها و تنظیمات را برای همیشه حذف می‌کند.

رمز عبور حساب مایکروسافت خود را که برای ورود به رایانه خود استفاده می کنید، بازنشانی کنید. در صفحه ورود به سیستم، نام حساب مایکروسافت خود را اگر قبلاً نمایش داده نشده است تایپ کنید. اگر چندین حساب در رایانه وجود دارد، یکی را که می‌خواهید بازنشانی کنید انتخاب کنید. در زیر کادر متن رمز عبور، رمز عبور خود را فراموش کرده ام را انتخاب کنید. مراحل را برای بازنشانی رمز عبور خود دنبال کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.02155958090   09205958191

مسن تر

بهترین سیستم عامل برای گیمینگ

جدیدتر

13 مورد ضروری استودیو برای مبتدیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی محصولات
jQuery(document).ready(function() {