بدلیل نوسان قیمت لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

09205958191
از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
info@rsa-co.com

کلینیک تعمیرات

بروزترین تجھیزات و کارشناسان مجرب

پشتیبانی و مشاوره

9205958191 - (98+)

کارت گرافیک مناسب پریمیر

هر سیستمی با توجه به کارایی که دارد از سخت افزارهای مناسب خود استفاده می کند. برای اینکه سیستم موردنظر شما عملکرد عالی و سریعی در استفاده از کار حرفه ای شما از خود نشان بدهد، به سخت افزار قوی و عالی نیاز دارد تا بتوانید به راحتی و به آسانی بتواند پردازش های سنگین را انجام دهد. از جمله موارد حرفه ای که به یک سیستم قوی برای پردازش های سنگین نیاز دارد می توان به سیستم های تدوین، گیمینگ و رندرینگ اشاره کرد. تمامی این موارد از جمله کارهای سنگین می باشند که با استفاده از یک سخت افزار قوی و قدرتمند به راحتی پردازش های سنگین را انجام می دهند.

مهمترین قطعه، کارت گرافیک

یک سیستم از یک سری قطعات مهم تشکیل شده است که هر کدام وظیفه خاصی دارند، از جمله این قطعات می توان به مادربرد، CPU، کارت گرافیک، پاور و غیره… اشاره کرد. یکی از این قطعات مهم کارت گرافیک یا VGA نام دارد که این قطعه وظیفه ای که بر عهده دارد این است که تصاویر روی صفحه نمایش شما را ایجاد کند. بدون این قطعه جذاب شما قادر به فیلم تماشا کردن یا بازی کردن نخواهید بود.  در واقع وظیفه کارت گرافیک تولید کردن تصاویر یا رندر کردن آن می باشد. هر چقدر کیفیت این قطعه بیشتر باشد، اجزای تصویری و بصری کامپیوتر نیز واضح تر می باشد.

کارت گرافیک مناسب پریمیر (1)

کارت گرافیک انواع مختلفی دارد، در واقع کارت گرافیک را می توان به سه دسته تقسیم کرد:

کارت گرافیک آن‌برد (Integrate)

یکی از انواع کارت گرافیک می توان به کارت گرافیک آن برد اشاره کرد که این کارت گرافیک به صورت یکپارچه طراحی و تولید شده است و بخش جداگانه ای از پردازنده مرکزی CPU می باشد. در گذشته موردی که وظیفه ایجاد جلوه های تصویری را داشته، GPU بوده است که بر روی مادربرد به صورت یک چیپ جدا نصب میشده است. کارت گرافیک آن برد در بسیاری از لپ  تاپ ها و کامپیوترها استفاده می شود ولی این نوع از کارت گرافیک عملکرد قوی را از خود نشان نمی دهد و ضعیف عمل می کند اما این نوع برای مواردی مانند وب گردی و تماشای فیلم مناسب می باشد.

کارت گرافیک مجزا (Discrete)

یکی از بهترین انواع کارت گرافیک، کارت گرافیک مجزا یا Discrete می باشد. این نوع کارت گرافیک روی مادربرد به صورت مجزا نصب می شود. اگر یک گیمر هستید و یا اگر ویدیو ادیت می کنید به کارت گرافیکی نیاز دارید که به صورت مجزا روی مادربرد نصب شود، در این صورت این نوع کارت گرافیک ها یکی از گزینه های عالی می باشند.

از مزیت های کارت گرافیک های مجزا این است که وظیفه رندر کردن تصاویر خیلی سریع و قدرتمند انجام می دهند و باعث افزایش کیفیت آن می شوند. این نوع کارت گرافیک قیمت بالایی دارند ولی با توجه به عملکردی که ارائه می دهند ارزش خرید را دارند، برای طولانی تر نشدن ویرایش ویدیو یا اذیت نشدن در بازی کردن می توانید از این نوع کارت گرافیک ها استفاده کنید.

کارت گرافیک اکسترنال (eGPU)

با استفاده از کارت گرافیک های اکسترنال می توانید از یک سیستم قدرتمند اما در یک لپ تاپ خیلی نازک استفاده کنید. این نوع از کارت گرافیک به لپ تاپ با استفاده از پورت های Thunderbolt 3 و یا USB-C وصل می شوند و وظیفه رندرینگ گرافیکی را دارند. اما این نوع کارت گرافیک ها نسبت به کارت گرافیک های مجزا عملکرد ضعیف تری را از خود نشان می دهند. اما جزء یکی از بهترین کارت گرافیک ها محسوب می شوند. نکته دیگر این است که این نوع کارت گرافیک را می توانید به PC نیز وصل کنید.

کارت گرافیک مناسب پریمیر (2)

کارت گرافیک برای پریمیر

یکی از برنامه های مخصوص تدوین برای تدوینگران پریمیر نام دارد. این برنامه یک نرم افزار تخصصی می باشد که برای پردازش های سنگین و اطلاعات ویدیویی به یک سیستم قدرتمند نیاز دارد. کارت گرافیک که یکی از قطعات مهم سیستم می باشد و وظیفه رندر کردن تصاویر را دارد، یکی از موارد مهم می باشد که برای استفاده از نرم افزار پریمیر مهم می باشد. مواردی مانند جلوه های بصری، تغییر رنگ و یا ساخت تیزر که همگی جزء پردازش های گرافیکی محسوب می شوند به یک کارت گرافیک عالی نیاز دارند.

برای تهیه کارت گرافیک برای پریمیر دو نکته مهم می باشد، پردازنده و حافظه رم دو مورد مهم می باشند به دلیل اینکه افزایش هسته های پردازنده گرافیکی GPU با افزایش سرعت پردازش اطلاعات گرافیکی رابطه مستقیم دارد و از طرفی دیگر به حافظه کارت گرافیک بالایی برای افزودن افکت های مختلف نیاز دارید تا آن ها را روی فیلم ذخیره کنید.

از دیگر موارد مهم در تهیه کارت گرافیک برای پریمیر سرعت کلاک پردازنده گرافیکی می باشد، همانطور که میدانید GPU وظیفه پردازش اطلاعات گرافیکی را برعهده دارد و  CPU وظیفه پردازش همه داده های کامپیوتر را بر عهده دارد. در صورت کم بودن سرعت پردازش GPU، CPU با برعهده گرفتن پردازش بخشی از پردازش های گرافیکی که این موضوع باعث می شود فضای بیشتری از آن اشغال شود، سرعت سیستم کند تر می شود و مشکلی در اجرای هم زمان برنامه ها خواهید داشت.

کارت گرافیک مناسب پریمیر (3)

کارت گرافیک GFORCE RTX 4070 TI

کارت گرافیک RTX 4070 TI دارای 12 گیگابایت حافظه گرافیکی می باشد که از ویژگی های آن می توان به 7680 هسته Cuda، 240 هسته Tensor، 60 هسته RT، و 80 واحد ROP اشاره کرد که تمامی این ها به سرعت 21 گیگابایت در ثانیه با رابط 192 بیتی به 12 گیگابایت حافظه گرافیکی نوع GDDR6X وصل می شوند.

این نوع کارت گرافیک از نوع اورکلاک شده می باشد که تا 2640MHz، فرکانس بوست GPU آن افزایش یافته و تا 30 هرتز قدرت بیشتری را ارائه می دهد. ای کارت گرافیک دارای یک بدنه مشکی پلاستیکی می باشد که طراحی زیبایی دارد و از نکات قابل توجه این است که روی هر مادربردی نصب می شود همچنین دارای 3 عدد فن 10 سانتی متری که ضد گرد و غبار می باشد. این کارت گرافیک یکی از کارت گرافیک های عالی برای پریمیر می باشد.

نتیجه گیری

بنابراین برای استفاده عالی از نرم افزار پریمیر و یک تدوین راحت و جذاب به یک کارت گرافیک مناسب برای این کار نیاز دارید، برای تهیه یک کارت گرافیک عالی هر چه بیشتر اطلاعات داشته باشید، می توانید کارت گرافیک مناسبی را تهیه کنید. با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما در این زمینه به شما کمک کنند.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان از طریق شماره های زیر اقدام فرمایید.

55958090 و 09205958191

مسن تر

تفاوت کیبورد گیمینگ با کیبورد معمولی

جدیدتر

تفاوت مادربرد گیمینگ با مادربرد معمولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی محصولات
jQuery(document).ready(function() {