بدلیل نوسان قیمت لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

09205958191
از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
info@rsa-co.com

کلینیک تعمیرات

بروزترین تجھیزات و کارشناسان مجرب

پشتیبانی و مشاوره

9205958191 - (98+)

ارتقاء سیستم گیمینگ

برای استفاده حداکثری از رایانه بازی خود، آن را ارتقا دهید. اگر رایانه بازی شما کند کار می کند، زمان بارگذاری طولانی دارد، علائم در صفحه نمایش، تاخیر یا سایر علائم هشدار دهنده را نشان می دهد، احتمالاً سخت افزار شما مقصر است و ارتقاء سیستم گیمینگ بهترین راه حل خواهد بود. اگر مدتی است که کامپیوتر جدیدی خریداری کرده اید یا اجزای آن را ارتقا داده اید، شاید وقت آن رسیده است که به آنچه اکنون در دسترس است و چه چیزی می تواند تجربه بازی شما را بهبود بخشد، نگاهی بیندازید.

یک کامپیوتر گیمینگ چقدر دوام می آورد؟

اگر هیچ یک از سخت افزار یا اجزای سیستم گیمینگ خود را ارتقا نداده اید، باید دو تا چهار سال دوام بیاورد. پس از آن، احتمالاً شاهد کاهش قابل توجهی در عملکرد خواهید بود. چرا؟ یکی از دلایل این است که بازی‌های جدیدتر به گرافیک، حافظه و فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیاز دارند که اجرای آن‌ها را برای سخت‌افزارهای قدیمی سخت‌تر می‌کند. این مراحل را برای بهترین ارتقاء رایانه های بازی انجام دهید تا از سخت افزار خود نهایت استفاده را ببرید:

ارتقاء سیستم گیمینگ

مرحله 1: رم بیشتری نصب کنید

اولین ارتقای رایانه بازی که باید در نظر بگیرید، افزایش یا جایگزینی حافظه رایانه (RAM) شما است. RAM به طور موقت داده هایی را که در حال حاضر توسط برنامه های کامپیوتری استفاده می شود، نگهداری می کند و بازی ها از آن برای ذخیره بافت ها و نقشه ها استفاده می کنند. اکثر رایانه های کارخانه ای دارای اسلات هایی برای افزودن ماژول های حافظه بیشتر هستند. اگر فضای بیشتری برای ماژول‌ها وجود ندارد، می‌توانید حافظه موجود را با ماژول‌های با ظرفیت بیشتر جایگزین کنید.

مرحله 2: فضای ذخیره سازی خود را افزایش دهید

اگر درایو ذخیره سازی فعلی شما پر است یا در حال انجماد یا هنگ کردن هستید، وقت آن رسیده است که یک درایو سریعتر با ظرفیت بیشتر تهیه کنید. و اگر هنوز از یک درایو دیسک سخت (HDD) استفاده می کنید، این زمان عالی برای انتقال به درایو حالت جامد (SSD) است.

SSD ها سریعتر راه اندازی می شوند و نسبت به HDD ها قابل اعتمادتر و بادوام تر هستند. هنگام مقایسه SSD ها با HDD ها برای بازی، SSD ها همچنین با سرعت انتقال بالاتری کار می کنند و به کل سیستم اجازه می دهند بیشتر کار کنند. خوشحال می شوید که بدانید نصب SSD ساده است و تنها با چند مرحله تکمیل می شود.

ارتقاء سیستم گیمینگ

مرحله 3: کارت گرافیک خود را ارتقا دهید

اگر با تاخیر، فریز کردن گرافیک یا اختلال در صفحه مشکل دارید، کارت گرافیک خود را ارتقا دهید. مگر اینکه رایانه ای به طور خاص برای بازی ساخته شده باشد، سازندگان اغلب یک کارت گرافیک پایین رده نصب می کنند. اگر بقیه رایانه شما به خوبی کار می کند، ارتقاء کارت گرافیک می تواند واقعاً تجربه بازی شما را بهبود بخشد.

مرحله 4: پردازنده خود را بهبود بخشید

اگرچه ارتقاء پردازنده (CPU) می تواند کارایی رایانه شما را بهبود بخشد، اما می تواند کاملاً دخیل باشد. شما باید مطمئن شوید که مادربرد و حافظه شما با پردازنده جدید سازگار است یا باید همه چیز را همزمان تعویض کنید. همچنین، بررسی کنید که سیستم خنک کننده فعلی شما با CPU ارتقا یافته سازگار باشد.

برای تعیین اینکه آیا ارتقای پردازنده به رایانه شما کمک می کند یا خیر، انواع تست های معیار شخص ثالث وجود دارد که می توانید اجرا کنید. اگر اینها گزارش می دهند که CPU شما ضعیف است، ممکن است راحت تر (و ارزان تر!) به جای آن یک سیستم کاملاً جدید تهیه کنید.

ارتقاء سیستم گیمینگ

مرحله 5: لوازم جانبی خود را تقویت کنید

راه دیگری برای تقویت رایانه بازی خود، ارتقاء تجهیزات جانبی است. اگر از یک مانیتور قدیمی استفاده می کنید، مانیتور جدید می تواند نمایش گرافیکی بازی های مورد علاقه شما را بهبود بخشد. ماوس و کیبورد گیمینگ نیز می توانند تفاوت زیادی در بازی شما ایجاد کنند. اگر از ماوس و صفحه کلید استاندارد استفاده می کنید، ارتقاء به ابزارهای مخصوص بازی می تواند بازی شما را بهبود بخشد. ارتقا بخشی از سخت افزار کامپیوتر شما کار سختی نیست و می تواند تفاوت زیادی در سرعت و پاسخگویی سیستم شما ایجاد کند.

 

اگر به دنبال بهترین ارتقاها برای رایانه بازی خود هستید، همین حالا با ما تماس بگیر تا با مشاوره تخصصی و رایگان ما پرسرعت ترین سیستم رو داشته باشی. 

پرنت حضوری 02155958090

مشاوره آنلاین 09205958191

مسن تر

چگونه هارد دستگاه را ارتقا بدهیم؟

جدیدتر

راهنمای انواع مختلف پردازنده ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی محصولات
jQuery(document).ready(function() {