بدلیل نوسان قیمت لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

09205958191
از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
info@rsa-co.com

کلینیک تعمیرات

بروزترین تجھیزات و کارشناسان مجرب

پشتیبانی و مشاوره

9205958191 - (98+)

انتخاب معماران؛ لپ تاپ یا کامپیوتر؟

اولین سوال برای کار با نرم افزار های مهندسی و معماری پیش می آید این هست: انتخاب معماران؛ لپ تاپ یا کامپیوتر؟ مهندسین معماری با نرم افزارهای متعدد Autodesk در ارتباطند که کار شبیه سازی و رندگیری را برای آنها انجام می دهد که این کار نیاز به یک سیستم رندرینگ قدرتمند دارد که توصیه می شود از سیستم های خانگی برای این کار استفاده شود. اما اگر نیاز به استفاده از لپ تاپ دارید، به حداقل مشخصاتی که یک سیستم برای سازگاری با این نوع نرم افزارها توجه کنید.

  • کارت گرافیک قوی حداقل 4 گیگ
  • intel core i7 / AMD ryzen5 :CPU  و بالاتر
  • RAM: 16 گیگابایت
  • حافظه دوکاناله: SSD  و HDD

در حالت دوکاناله از دو کانال حافظه برای افزایش سرعت انتقال بین رم و پردازنده استفاده می کند.در این حالت دو رم به طور همزمان با کانال های جداگانه با سیستم ارتباط برقرار می کنند و همین فرایند سرعت انتقال داده ها را به طور عالی افزایش می دهد. در آخر بهره گیری از حالت دوکاناله فارغ از ظرفیت رم ،باعث می شود عملکرد سیستم به طور محسوسی بهبود بخشد.

مقایسه لپ تاپ و پی سی برای پروژه های معماری

قابلیت حمل: لپ تاپ ها قابلیت حمل دارند اما سیستم های خانگی غیرقابل حمل اند

قابلیت ارتقاء: لپ تاپ ها به صورت محدود قابلیت ارتقا دارند اما کامپیوترها را می توان به صورت نامحدود ارتقا داد.

طول عمر: لپ تاپ ها با توجه به قابل حمل بودنشان سریعتر از کامپیوتر های خانگی فرسوده می شوند.

انتخاب معماران؛ لپ تاپ یا کامپیوتر؟

سیستم رندرینگ چیست؟

سیستم رندرینگ به سیستمی گفته میشود که قابلیت انجام کار رندر گیری با استفاده از موتور های رندرینگ را انجام می دهد.

اینگونه سیستم ها در ۳ دسته : ۱- پایین رده ۲- میان رده ۳- بالا رده دسته بندی میشود که هر رده با توجه به قطعات بکار رفته در سیستم از نظر قیمت با یکدیگر تفاوت های بسیارزیادی دارند .

سیستم رندرینگ چه ویژگی هایی دارد؟

ممکن است برای خیلی از کاربران این سوال پیش بیاید که سیستم مناسب برای رندرینگ و افزایش سرعت در امور رندرگیری چه نوع سیستمی با چه خصوصیاتی می باشد؟

برای کار رندر به ترتیب به CPU ، RAM و  GPU قوی احتیاج دارید. سیستمی که در پروسه های پردازشی سنگین مانند برنامه های طراحی سه بعدی نظیر Max  و سایر نرم افزار های گرافیکی بتواند از پس محاسبات سنگین و طراحی های حرفه ای کاربر برآید.

رندرگیری فرآیند تولید یک تصویر یا ویدیو از یک مدل دو بعدی یا سه بعدی با استفاده از یک برنامه کامپیوتری است؛ خروجی این فرآیند و تصویر حاصل رندر  نامیده می شود. یک سیستم رندرینگ طوری طراحی شده که میزان زیادی از فرمان‌ها را به طور همزمان اجرا کند و عمر قطعات به دلیل مصرف بالا زیاد باشد.

انتخاب معماران؛ لپ تاپ یا کامپیوتر؟

 

مشخصاتی که یک سیستم رندرینگ باید دارا باشد:

رم های پرسرعت: رندرگیری عملی زمان بر و نیازمند پردازش های سنگین است به همین دلیل رم های پرسرعت میتوانند بسیار در عملکرد شما موثر باشند.

کارت گرافیک قدرتمند: کامپیوتر های رندرینگ بدلیل پردازش های بصری پیچیده باید کارت گرافیک مناسب و قدرتمندی داشته باشند.

پردازنده قدرتمند: بخش قابل توجهی از عملیات رندرینگ توسط پرادزنده ( CPU ) انجام میشود در نتیجه یک پردازنده خوب باعث میشود شما تجربه ی بهتری از رندرگیری خود داشته باشید.

مانیتور با پنل با کیفیت: رندرگیری بدلیل اینکه یک فرایند بصریست نیازمند مشاهده دقیق اجزا و رنگ های با کیفیت میباشد، به همین جهت مدل و کیفیت صفحه نمایش مانیتور اهمیت بالایی دارد.

اگر شما هم نیاز به یک سیستم رندرینگ حرفه ای دارید، می توانید در انتخاب سیستم خود متناسب با نیاز و بودجه ی مد نظرتان از مشاورین ما کمک بخواهید.

02155958090

09205958191

مسن تر

حل مشکل کندی هارد دیسک بر روی کامپیوتر

جدیدتر

خرابی لپ تاپ هنگام استفاده از لومیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی محصولات
jQuery(document).ready(function() {