بدلیل نوسان قیمت لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

09205958191
از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
info@rsa-co.com

کلینیک تعمیرات

بروزترین تجھیزات و کارشناسان مجرب

پشتیبانی و مشاوره

9205958191 - (98+)

بررسی بهترین پاور های کولر مستر

پاور V750 gold کولر مستر فوق العادست. این پاور چند سالی هست که طرفدارهای زیادی پیدا کرده است. از نظر کیفیت، قدرت و توان فوق العادست و در تمامی مدل ها خوب و کارآمده. باید بدانید که پاور V750 gold فول ماژولار است و شما میتوانید مدیریت خیلی خوبی روی آن داشته باشید.

این پاور عالی، گارانتی پنج ساله دارد که نشان از کیفیت بالای آن است. در کیفی که شرکت کولرمستر در باکس این محصول گذاشته، کابل های متعددی وجود دارد که آنها را قشنگ دسته بندی شده قرار داده اند تا به اندازه نیازتان از آنها استفاده کنید و یک سیستم خیلی زیبا، قوی و پرسرعت با استفاده از این پاور اسمبل کنید و از آن لذت ببرید.

این پاور استاندارد های خیلی زیادی دارد از جمله 80 plus  که خیلی معروف است و شما با آن آشنا هستید. کیفیت آن نیازی به تعریف ندارد چون کسانی که با این پاور کار رندر و معماری کردن، کسانی که سیستم تدوین میکس و مستر میبندند قطعا یکی از گزینه هایشان در سیستم، این برند خواهد بود.

بررسی بهترین پاور های کولر مستر

توضیحات پاورهای v gold

سری V Gold یک واحد منبع تغذیه قفسه بالایی را در سطوح 550، 650، 750 و 850 وات ارائه می دهد. این پاورها دارای رتبه بازده طلایی 80 PLUS، کابل کشی تمام ماژولار، عملکرد اختیاری نیمه فن با سوئیچ هیبریدی مبتنی بر سخت افزار، فن 135 میلی متری FDB، کابل های با راندمان بالا 16AWG PCIe است. این مجموعه تعدادی از نوآوری ها و پیشرفت ها را از محصولات گذشته گرد هم آورده است تا یک PSU را تشکیل دهد که تمام نیازهای شما را برآورده کند.

دارای گواهینامه 80 PLUS GOLD و ETA-A

کارایی واحد منبع تغذیه شما مهم است زیرا مستقیماً بر عملکرد سیستم و قبض برق شما تأثیر می گذارد. رتبه کارایی کیفیت یا قابلیت اطمینان یک PSU را منعکس نمی کند. این فقط توانایی واحد را برای انتقال نیرو از دیوار به اجزای شما منعکس می کند. هر چه راندمان یک PSU بیشتر باشد، مقدار کل توان مورد نیاز برای تغذیه سیستم شما کمتر است. سری V Gold دارای رتبه بهره وری 80 PLUS Gold و همچنین گواهینامه ETA-A از Cybernetics است، به این معنی که دارای راندمان معمولی تضمین شده 90٪ است.

کابل کشی فول ماژولار

کابل کشی اغلب دردسرسازترین بخش ساخت رایانه شخصی است. با استفاده از پاورهای V Gold با کنترل کامل و سفارشی‌سازی کابل‌های خود، نیازی نیست که کابل‌های اضافی، کامپیوتر شما را به هم ریخته کند. این سطح از کنترل می تواند حجم کابل را کاهش دهد که می تواند جریان هوا را افزایش دهد و سیستم شما را به همان اندازه که اجرا می کند عالی به نظر برساند.

مشخصات ظاهری پاور V750 gold

ابعاد (W x H x D) : 150 × 85 × 160 میلی متر

وزن : 1.63 کیلوگرم (3.59 پوند)

خنک کننده : فن یاتاقان دینامیکی سیال 135 میلی متری (HA13525M12F-Z)

بررسی بهترین پاور های کولر مستر

درباره کمپانی cooler master

Cooler Master Technology Inc یک تولید کننده سخت افزار کامپیوتر مستقر در تایوان است. این شرکت که در سال 1992 تاسیس شد، کیس های کامپیوتر، منابع تغذیه، خنک کننده های CPU هوا و مایع، پد خنک کننده لپ تاپ و لوازم جانبی کامپیوتر را تولید می کند. محصولات آنها برای گیمرها، سازندگان رایانه شخصی و اورکلاکرها طراحی شده است.

میل ساده برای ساختن چیزی بهتر، دقیقاً به همین دلیل است که Cooler Master استاندارد امروزی در این موضوع است. ماهم توصیه میکنیم اگر میخواهید سیستم اسمبل کنید، یا کولینگ سیسیتم خود را و یا پاور سیستم را از برند کولرمستر تهیه کنید.

اگر تجربه استفاده از این محصول را دارید برای ما حتما نظر خود را بنویسید. حتی اگر میخواهید سیستم اسمبل کنید یا میخواهید آن را ارتقا بدهید، حتما از مشاوره رایگان رسا استفاده کنید.

مسن تر

آموزش ذخیره سازی و حفظ اطلاعات

جدیدتر

آموزش راه اندازی استودیو موسیقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی محصولات
jQuery(document).ready(function() {