بدلیل نوسان قیمت لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

09205958191
از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
info@rsa-co.com

کلینیک تعمیرات

بروزترین تجھیزات و کارشناسان مجرب

پشتیبانی و مشاوره

9205958191 - (98+)

بررسی هدفون آئودیو تکنیکا

میخواهیم در این مقاله یک هدفون خیلی خوب مانیتورینگ را بهتون معرفی کنیم از برند آئودیو تکنیکا این برند سرشناس نیازی به تعریف زیادی ندارد. اگر شماهم از محصولات این کمپانی استفاده کرده باشید میدانید کیفیت محصولاتی که این کمپانی ژاپنی ارائه میدهد فوق العادست. کیفیت در این کمپانی حرف اول را میزند. از قابلیت های این هدفون ها میتوان به مگنت های 40 میلی متری و قابلیت انعطاف پذیری بالای هدفون اشاره کرد.

این کمپانی با این محصول، یک صدای فلت، شفاف و بدون نقص را به شما ارائه میدهد. ایرپدهای بسیار خوب و نرمی دارد و با استفاده طولانی مدت باعث اذیت شدن گوش های شما نخواهد شد. Audio-Technica یک نام تجاری شناخته شده است که هدفون ها را با قیمت های مقرون به صرفه تری ارائه می دهد. در حالی که آن‌ها صدایی تولید می‌کنند که می‌تواند با مدل‌های سطح بالاتر رقابت کند.

بررسی هدفون آئودیو تکنیکا

مناسب برای مانیتورینگ

اگر شما بودجه کافی ندارید که مانیتورینگ تهیه کنید، فعلا برای شروع میتوانید از همین هدفون به راحتی استفاده کنید. اگر در کار میکس و مستر هم میخواهید از یک هدفون استفاده کنید، این هدفون فوق العادست. حتی اگر صدابردار هستید بازهم ما این هدفون را به شما پیشنهاد میکنیم.

ATH-M20X مقرون به صرفه ترین نمایندگان سری ATH-M Audio-Technica هستند. از قابلیت های آن طراحی خوب هدفون است. طراحی این هدفون با درایور ها یا میشه گفت مگنت 40 میلی متری میتواند یک صدای فوق العاده و خوب را به گوش شما برساند و زمانی که شما میخواهید میکس انجام دهید و یا رکورد بکنید یک صدای عالی و واقعی بشنوید.

اگر به دنبال هدفون قابل اعتماد و محکم برای بسیاری از برنامه ها هستید، آنها را در این سری از برند پیدا خواهید کرد. Audio-Technica در هر بازه قیمتی گزینه ای دارد و هر هدفون  بسیار با کیفیت همراه با یک قیمت مقرون به صرفه است. اگر دوست دارید اولین استودیوی شما برخی از امکانات رفاهی تجهیزات موسیقی دیجیتال را داشته باشد، ما آئودیو تکنیکا را به شدت توصیه می کنیم.

درباره محصول

  • عملکرد صوتی تحسین شده توسط مهندسان برتر صدا و بازبینان حرفه ای صدا، با کابل جداشدنی (شامل 3 کابل) تحسین شده است.
  • کیفیت صدای فوق العاده
  • جزئیات استثنایی در کل محدوده فرکانس گسترده
  • بازتولید بیس بسیار دقیق
  • طراحی محیطی برای ایزوله سازی عالی در محیط های پر سر و صدا
  • گوشواره های چرخشی 90 درجه برای نظارت آسان یک گوش
  • هدبند و گوش بند بسیار بادوام و راحت

با استفاده روزانه، هدفون های Audio-Technica می توانند 10 تا 15 سال عمر کنند، اگر به خوبی از آنها مراقبت کنید. برای دستیابی به این هدف، باید از کابل ها و قطعات متحرک به خوبی مراقبت کنید و هنگام حمل آن ها در کیف قرار دهید.

بررسی هدفون آئودیو تکنیکا

نحوه وصل آن

دوشاخه 3.5 میلی متری کابل صوتی آنالوگ را به درگاه «آنالوگ خروجی» در مرکز پشتی میز گردان وصل کنید. سپس انتهای RCA (شاخه های قرمز و سفید) را به دستگاه پخش مورد نظر خود (معمولا یک گیرنده استریو یا بلندگوهای برقی) وصل کنید.

هدفون های audio technical یک انتخاب تقریباً عالی برای همه گیمرهاهم است، به علاوه می تواند یک جفت مانیتور استودیویی قابل اعتماد برای میکس موسیقی یا گوش دادن به آهنگ های شما باشد. اگر تجربه استفاده از محصولات این برند را دارید حتما آن را با ما به اشتراک بگذارید.

بررسی هدفون آئودیو تکنیکا

درباره کمپانی Audio Technica

شرکت ژاپنی Audio-Technica در سال 1962 به عنوان تولید کننده کارتریج های پخش کننده ضبط تاسیس شد. Audio-Technica اولین هدفون خود را در سال 1974 معرفی کرد. این شرکت با انتشار میکروفون لوله استودیو AT4060 محبوبیت زیادی در بین نوازندگان به دست آورد. Audio-Technica همیشه بر کیفیت ساخت بالا با قیمت های مقرون به صرفه تمرکز می کند. طیف محصولات امروزی در درجه اول شامل انواع میکروفون، هدفون، صفحه گردان و لوازم جانبی است.

برای ثبت سفارش و اطلاعات بیشتر از رسا می تونید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنها مشاوره رایگان دریافت کنید.    02155958191   09205958090

مسن تر

بهترین ssd برای کامپیوتر و لپ تاپ

جدیدتر

بهترین مانیتورهای گیمینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی محصولات
jQuery(document).ready(function() {