بدلیل نوسان قیمت لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

09205958191
از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
info@rsa-co.com

کلینیک تعمیرات

بروزترین تجھیزات و کارشناسان مجرب

پشتیبانی و مشاوره

9205958191 - (98+)

بررسی بلندگو سری اکشن 512 داس

در این مقاله قصد داریم به بررسی بلندگو سری اکشن 512 داس بپردازیم که یکی از محبوب ترین مدل های بلندگوی داس است. این بلندگو، بدنه چوبی دارد، 500 متر RMS است و توان خروجی پیک آن 1000 وات است.

این بلندگو قابلیت آویز کردن، روی پایه گذاشتن و روی مانیتور گذاشتن را دارد. بلندگوی اکشن 512 برای فضاهای مذهبی، سالن های ورزشی، سالن های کنسرت و حتی گروه های موسیقی کوچک که میخواهند یک مانیتور جذاب داشته باشند، پیشنهاد می شود.

با خرید این بلندگو، سوخت و سوز و فیدبک ندارید و در نتیجه کیفیت خوبی دارید و هزینه تعمیر و نگهداری ندارید. پیشنهاد ویژه ما خرید بلندگوی اکشن 512 و لذت بردن از صدای آن است.

بلندگوی اکتیو D.A.S سری ACTION  مدل ACTION 512A 

اسپیکرهای کمپانی D.A.S  در بین کاربران به عنوان کالایی بادوام و با کیفیت مطلوب شناخته می شوند که در اکثر سایزها دارای محصولات زیبا ومدرنی است ، اما در قسمت کالا های اکتیو بطور شاخص سرامد دیگر برندها می باشد که یکی از پر فروش ترین محصولات این کمپانی سری اکشن است.

در سری ACTION که از سری های قدیمی و پر فروش می باشد مدل جدید ACTION512A یک بلندگو 12 اینچ با توان 500 وات به صورت مداوم و 1000 وات به صورت ماکزیمم ( PEAK) می باشد و جزو بلندگوهای پرتابل و پراستفاده است که هم بر روی استیج ها به عنوان مانیتور  بر روی صحنه و هم بصورت بلندگوی سالنی نیز استفاده می شود.

D.A.S ACTION 512A از ووفر12 اینچی مدل 12ML4 برای فرکانس های پایین و درایور فشرده سازیی یا همان تیوتر M-34 برای فرکانس های بالا و همچنین دهنه هورن با مدل BC-916 به همراه یک آمپلی فایر کلاس D با پیک 1000 وات بهره می برد که یک عملکرد عالی در خروجی بلندگو را ارائه می دهد.

بررسی بلندگو سری اکشن 512 داس

بلندگو اسپانیایی اکتیو داس ACTION 512A

این بلندگو اکتیو 2WAY یا دوراهه بوده و کابینت آن از تخته 3 لایه با رنگ ماندگار مشکی و به شکلی ساخته شده تا بتواند چند کاره باشد و تمامی نیاز های کاربر را برطرف کند . از دیگر ویژگی های مهم این محصول وجود DSP با وضوح 24 بیت  در آمپ آن می باشد که در حفاظت از بلندگو نقش مهمی دارد و گذشته از آن در تنظیمات صوتی اسپیکر فضای  مانور بیشتری ایجاد می کند  و صدابرداران به این نکته توجه بسیار خاصی دارند زیرا با کمک آن می توانند صدایی مطلوب تر و واضح تر را به گوش شنوندگان برساند.

بلندگوی اکتیو D.A.S

ماکزیمم شدت پرتاپ صوتی یا همان میزان تحمل فشار سیگنال در  زمان طولانی (SPL) برابر با 131 دسیبل با زاویه پرتاب 90 درجه در حالت عمودی و 60 درجه در حالت  افقی است البته لازم به ذکر است در حالت مانیتور روی استیج این زاویه پرتاب متفاوت است که محدوده قابل قبولی را پوشش می دهد . فرکانس کاری 50 هرتز تا 20 کیلو هرتز می باشد و امپدانس ورودی آن برابر با  20 کیلو اهم است که 1.1 آمپر نیز مصرف این بلندگو است.

از دیگر تکنولوژی های به کار رفته در ACTION-512A امکان کنترل از راه دور از طریق گوشی هوشمند یا کامپیوتر و تبلت می باشد که از طریق نرم افزار EQ modes حاصل می شود و قابلیت کنترل مقدار خروجی و اکولایزر فرکانس های بالا و پایین را محیا می سازد.

ACTION 512A دارای دو ورودی کمبو که قابلیت اتصال جک های بنون و کنون را فراهم می نماید و یک ورودی جک 3.5 میلی متری که به وسیله یک کلید می توان خطی را که از آن استفاده می کنیم مشخص کنیم وهر کدام با یک ولوم جداگانه کنترل می شوند. گفتنی است که یک خروجی XLR جهت لینک شدن و ارائه سیگنال به بلندگوی دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

بلندگو اسپانیایی اکتیو داس ACTION 512A

همان طور که در بالا گفتیم این بلندگو بخاطر شکل هندسی قابلیت قرارگرفتن بصورت مانیتور بر روی زمین را داراست ، علاوه بر ان دارای گلدانی جهت نصب به صورت دیواری یا بر روی پایه بلندگو می باشد به علاوه با استفاده از ریجینگ مخصوص M10 ، با این باند می توان یک فلای ساخت که برای کاربران بسیار جذاب است و جزو معدود کالاهایی ست که هر سه قابلیت را دارا می باشد.

کابل برق ورودی این بلندگو بسیار مقاوم و مرغوب طراحی شده تا زمانی که به صورت لاین اری یا فلای بسته می شوند قطعی به وجود نیاید. وزن خالص این بلندگو 22.5 کیلو گرم می باشد که با توجه به کارایی های آن وزن معقولی به شمار می رود و قابلیت پرتابل را فراهم می سازد.

ابعاد و اندازه مناسب بلندگو ACTION 512A برابر است با عرض 380 میلی متر ، ارتفاع 620 میلی متر و عمق مناسب جهت پانچ و حجم صدای زیر  380 میلی متر می باشد.

ACTION-512A برای گروه های موسیقی زنده و دیجی ها ، سالن های آمفی تئاتر و چند منظوره ، اماکن ورزشی ، کافه و رستوران های دارای موزیک زنده و سالن های کنفرانس و سخنرانی و همچنین هیئت ها و جلسات بسیار پر کاربرد است. از این رو می توان به جرات گفت با خرید بلندگوACTION 512A یک اسپیکر در سطح جهانی در اختیار دارید و به راحتی می توانید در تمامی مکان ها از آن استفاده نمایید.

بررسی بلندگو سری اکشن 512 داس

ویژگی های فنی اسپیکر ACTION 512A:

1-    توان خروجی 500 وات و 1000 وات در حالت پیک
2-    شدت پرتاب صوتی برابر با 131 دسیبل
3-    وزن خالص کالا 22.5 کیلو گرم
4-    ابعاد برابر با ارتفاع 620 میلی متر و عرض 380 میلی متر و عمق 380 میلیمتر
5-    با امپدانس ورودی 20 کیلو اهم
6-    دارای ووفر 12 اینچی مدل 12ML4
7-    دارای تیوتر مدل M-34
8-    دارای آمپلی فایر قدرتمند سری ACTION 500 با کلاس توپولوژی D
9-    دارای 2 ورودی کمبو و یک ورودی AUX به همراه خروجی جهت لینک و انتقال سیگنال

برای تهیه بهترین تجهیزات صوتی مطابق با نیاز و بودجه ی خود، می توانید از مشاورین ما کمک بخواهید.

شماره تماس: 09205958191

مسن تر

بررسی بلندگو لاین اری داس مدل event 26

جدیدتر

بررسی بلندگوی سری اکشن 508 داس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی محصولات
jQuery(document).ready(function() {