بدلیل نوسان قیمت لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

09205958191
از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
info@rsa-co.com

کلینیک تعمیرات

بروزترین تجھیزات و کارشناسان مجرب

پشتیبانی و مشاوره

9205958191 - (98+)

بهترین بلندگو اکتیو برای هیئت

اگر به دنبال تقویت صدای خود هستید، به یک جفت بلندگوی فعال نیاز دارید. این ها آینده صدا هستند و همه چیزهایی را که برای صدای باکیفیت نیاز دارید در یک بسته بندی شیک قرار می دهند. کیفیت صدا خود را به راحتی و بدون سیم کشی پیچیده یا اجزای متعدد ارتقا دهید. در این مقاله نگاهی دقیق‌تر به بلندگوهای فعال، مزایا، معرفی بهترین بلندگو اکتیو برای هیئت و اینکه چگونه می‌توانید بیشترین بهره را از آنها ببرید، خواهیم داشت.

بلندگوهای اکتیو مجهز به آمپلی فایرهای داخلی هستند که نیاز به تقویت کننده یا گیرنده خارجی برای هدایت صدا را از بین می برند. برخلاف بلندگو های غیرفعال، آنها فقط به منبع تغذیه نیاز دارند و می توانند مستقیماً به منابع صوتی شما مانند تلویزیون، رایانه یا صفحه گردان شما متصل شوند.

بلندگوهای فعال ما از منابع ورودی مختلف، از جمله HDMI ARC برای صدای تلویزیون، بلوتوث، ورودی فونو برای میزهای گردان، و ورودی آنالوگ و دیجیتال پشتیبانی می کنند. به عبارت دیگر. در نهایت می توانید آن نوار صوتی پلاستیکی ارزان را در زیر تلویزیون خود دور بیندازید و صدای استریوی واقعی دریافت کنید، بدون اینکه در سهولت استفاده به خطر بیفتید!

بلندگوهای فعال حتی به‌طور خودکار ورودی‌ها را بین منابعی که متصل کرده‌اید جابه‌جا می‌کنند، بنابراین در استفاده روزمره، به ندرت نیاز به گرفتن کنترل از راه دور ارائه شده دارید. به سادگی منابع مورد علاقه خود را متصل کنید، بنشینید و از کیفیت صدای فوق العاده لذت ببرید.

درباره خرید بلندگوی هیئتی بیشتر بدانید.

بهترین بلندگو اکتیو برای هیئت

بلندگوی اکتیو DAS Audio ACTION-512A 

ACTION-512A از سری بلندگوهای ACTION-500 شرکت DAS Audio، یک واحد ساده و پر انرژی، یک بلندگوی 12 اینچی منبع نقطه غیرفعال دو طرفه است. این سیستم غیرفعال به طور خاص مهندسی شده است تا با طیف گسترده ای از کاربردها، از سیستم های صوتی نصب ثابت گرفته تا PA قابل حمل، سازگار باشد. سبک وزن و جمع و جور، ACTION-512A یک راه حل همه کاره برای گردش است، در حالی که ساختار کم حاشیه آن باعث می شود به راحتی در هر اندازه استودیو یا استودیو دائمی تنظیم شود.

ACTION-512A با ترکیب یک بلندگوی 12M14 برای فرکانس‌های پایین با درایور فشرده‌سازی M-34 برای فرکانس‌های بالا، دارای یک تقویت‌کننده کلاس D 1000 Wpeak برای ارائه صدای فوق‌العاده بدون توجه به کاربرد شما است. علاوه بر این، رابط DAScontrol™ آن از یک DSP 24 بیتی با برد بالا استفاده می کند، در حالی که صفحه LCD پشتی آن به شما امکان دسترسی به مجموعه ای از تنظیمات از پیش تعیین شده، حالت های EQ، تاخیر، کنترل بهره و ترکیب منبع سیگنال را می دهد.

ACTION-512A دارای یک شیپور قابل چرخش با پراکندگی 90 درجه (پوشش افقی) x 60 درجه (پوشش عمودی) است. این به بلندگو اجازه می دهد تا نه تنها به صورت عمودی استفاده شود، بلکه در جهت افقی نیز بچرخد تا در یک نصب ثابت، به عنوان مانیتور صحنه یا حتی به عنوان پرکننده جلویی استفاده شود. ACTION-512A دارای محدوده فرکانسی 50 هرتز تا 20 کیلوهرتز است، در حالی که امپدانس اسمی آن 8 اهم است.

بهترین بلندگو اکتیو برای هیئت

یک راه حل همه کاره برای تور، ACTION-512A افزودنی ایده آل برای هر اندازه استودیو یا راه اندازی صحنه دائمی است. برای تقویت صدا در مکان‌های اجرای زنده، هیئت و مساجد، پخش موسیقی، سیستم‌های A/V، کنفرانس‌ها و ارائه عالی است. کیفیت صوتی فوق العاده ای را به گفتار و آواز ارائه می دهد.

ACTION-512A با توجه به جزئیات و تعهد به ساخت و ساز با کیفیت بالا مانند کل خط تولید DAS Audio ساخته شده است. همه سیستم‌ها به گونه‌ای توسعه یافته‌اند که به فلسفه اصلی خود مبنی بر استانداردهای کیفیت سختگیرانه هم در مواد فردی که استفاده می‌کنند و هم در طراحی کلی، عمل کنند. کل سری بلندگو های ACTION-500 از ساختار تخته سه لا توس برای صدایی فشرده، طبیعی و گرم استفاده می کند.

ویژگی های DAS Audio ACTION-512A

  • سیستم فعال biamp
  • تقویت کننده پیک کلاس D دو کاناله 1000 واتی
  • محوطه تخته سه لا توس
  • رنگ بادوام ISO-flex
  • رابط DAScontrol™ برای راه اندازی و تنظیم آسان
  • DSP با از پیش تنظیم و صفحه نمایش LCD

بهترین بلندگو اکتیو برای هیئت

بهترین بلندگو برای هیئت ها همین داس اکشن هست که توی مقاله معرفی کردیم. با رسیدن ماه محرم و داشتن یک مجلس عذاداری پرشور، کیفیت صدا مهم ترین نکته هست. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پرزنت حضوری 02155958090

مشاوره آنلاین 09205958191

مسن تر

بهترین میکسر هیئتی

جدیدتر

ویژگی باند های پسیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی محصولات
jQuery(document).ready(function() {