بدلیل نوسان قیمت لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

09205958191
از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
info@rsa-co.com

کلینیک تعمیرات

بروزترین تجھیزات و کارشناسان مجرب

پشتیبانی و مشاوره

9205958191 - (98+)

بهترین سیستم برای نرم افزارهای مهندسی

اکثر مهندسین برای دروس خود و فراتر از آن به سیستمی نیاز دارند که عملکرد قدرتمند، عمر باتری باورنکردنی و کارت گرافیک یکپارچه داشته باشد. بهترین سیستم برای نرم افزارهای مهندسی باید دارای هسته اینتل قدرتمند، حافظه کافی برای کار با نرم‌افزارهای مهندسی گسترده و ترجیحاً دارای یک GPU اختصاصی باشند.

بهترین رایانه شخصی برای مهندسان کدام است؟

اگر شما یک مهندس یا مدیر اجرایی یک شرکت مهندسی هستید، ممکن است این وبلاگ برای شما مفید باشد زیرا در زیر در مورد بهترین رایانه های شخصی و مشخصات رایانه برای مهندسان صحبت می کنیم. اگر قصد خرید رایانه شخصی خود را دارید یا اگر به دنبال سیستم رندرینگ هستید، ادامه مطلب را بخوانید.

بهترین سیستم برای نرم افزارهای مهندسی

چه مشخصاتی را باید جستجو کنم؟

برای کارهای محاسباتی و نرم افزار تصویربرداری که از نظر گرافیکی سنگین هستند، به سیستمی با رم بالا و حافظه هارد دیسک با قابلیت چندوظیفه ای نیاز دارید.

حتی چند ثانیه تأخیر زمانی که از ایمیل خود، به مجموعه طراحی محصول Autodesk، به Chrome، به پوشه‌های خود، به اکسل، به سرویس ذخیره‌سازی ابریcloud storage، به FingerCAD و برعکس تغییر می‌کنید، بسیار مهم است. و در حالی که همیشه می‌توانید از هارد دیسک‌های اکسترنال یا فضای ابریcloud storage  برای ذخیره‌سازی اضافی استفاده کنید، زمانی که فایل‌های مورد نیاز خود را در رایانه خود دارید، همیشه راحت‌تر است.

با در نظر گرفتن این موارد، اینها مشخصاتی است که ما برای کامپیوترهای مهندسی توصیه می کنیم:

  • سی پی یو اینتل i5 یا بهتر
  • حداقل یک پردازنده دو هسته ای
  • حداقل 8 گیگابایت رم
  • حداقل هارد 1 ترابایت، ترجیحا SSD به جای HDD
  • حداقل وضوح صفحه نمایش 1920 در 1080 پیکسل
  • یک کارت گرافیک قدرتمند و در سطح بازی

بهترین CPU برای مهندسی

یک Intel i5 دارای چهار هسته است و به اندازه کافی قدرتمند و سریع است که می تواند استفاده از سیستم بالاتر از حد متوسط ​​را در خود جای دهد. پردازنده‌های اینتل i3 عمدتاً در رایانه‌های شخصی ارزان قیمت امروزی یافت می‌شوند و ممکن است آن‌قدر سریع یا قوی نباشند که کامپیوتر شما نیاز دارید. یک i7 یا i9 ایده آل ترین است.

کدگذاری فرآیند انجام محاسبات در رایانه است. معمولاً این شامل طراحی یک برنامه کامپیوتری اجرایی است. این فرآیند علاوه بر طراحی الگوریتم ها، شامل تجزیه و تحلیل مسئله، تولید الگوریتم، نمایه سازی دقت و استفاده از منابع و پیاده سازی آن می باشد.

با این حال، توسعه دهندگان به یک پردازنده خاص برای کدنویسی نیاز دارند زیرا شامل یک سری وظایف است. بنابراین، شما باید بهترین CPU را بر اساس نیاز کدنویسی خود انتخاب کنید. اگر اهل نرم افزارهای سخت افزاری یا توسعه بازی هستید، باید روی یک پردازنده قدرتمند برای کامپیوتر خود سرمایه گذاری کنید.

هنگام انتخاب CPU مناسب برای کدنویسی باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت. بیشتر مصرف کنندگان نگران سرعت ساعت هستند که فاکتور مهمی نیست. اما سرعت کلاک هنوز هم یک فاکتور مهم برای بازی است و هر چه تعداد هسته‌ها بیشتر باشد، برای بار کاری با زمان زیاد بهتر است. سریعترین CPUها در یک خانواده پردازنده معین بالاترین سرعت کلاک را خواهند داشت.

پردازنده‌های سری Core i3 و i7 اینتل برای ماشین‌های سطح پایه طراحی شده‌اند. پردازنده‌های i9 برای بازی‌های پیشرفته و کدنویسی هستند. AMD خطوط Athlon و Ryzen را برای برنامه های اساسی ارائه می دهد. CPU های جدیدتر دارای هسته های بیشتری هستند که باعث افزایش قدرت پردازش شده است. آنها حافظه قدرتمندتری نسبت به نسخه های قبلی خود دارند و برای کدنویسی سخت افزاری عالی هستند.

اگر قصد دارید رایانه خود را برای اهداف کدنویسی ارتقا دهید، ما می توانیم به شما کمک کنیم. در اینجا تعدادی از بهترین CPU ها برای کدنویسی در سال جاری آورده شده است. ما این پردازنده‌ها را با در نظر گرفتن تعادل کامل عملکرد، سرعت و تعداد هسته جمع‌آوری کرده‌ایم.

بهترین GPU برای مهندسی

وضوح صفحه نمایش و کارت گرافیک اختصاصی ایده آل هستند زیرا ممکن است به تصاویر دو بعدی و سه بعدی واضح و با کیفیت بالا از طرح های خود نیاز داشته باشید. رایانه های بازی می توانند استاندارد شما برای این ویژگی ها باشند. در مورد حافظه داخلی، SSD همیشه بهتر است زیرا می تواند فایل ها را سریعتر از HDD بازیابی، ذخیره و کپی کند.

مهندسی در طول 100 سال گذشته به طور قابل توجهی تغییر کرده است. معرفی رایانه ها و سایر فناوری های مدرن جهان را به طور اساسی تغییر داده است. مهندسان دیگر ملزم به ایجاد ابزار و ماشین آلات با اشتباه کردن نیستند.

نوآوری در زمان واقعی به لطف ابزارهایی مانند CAD امکان پذیر شده است و CAM امکان پذیر شده است. روش هایی که مردم یاد می گیرند همراه با جدیدترین فناوری ها تکامل یافته است. برای یادگیری و تمرین استفاده از این برنامه ها، دانشجویان مهندسی اکنون به کامپیوتر نیاز دارند.

با این حال، باید هزینه ای برای دیجیتالی سازی مهندسی پرداخت. لپ‌تاپ یا رومیزی که انتخاب می‌کنید باید دارای ویژگی‌های قوی و پیشرفته باشد تا برنامه‌های مهندسی مختلف را که به منابع زیادی نیاز دارند، در خود جای دهد. کارت گرافیک اختصاصی یکی از اجزای ضروری است.

در هر صورت، هدف کارت گرافیک تضمین نمایشگرهای شفاف و همه جانبه برای تصاویر واقعی و بهترین وضوح رنگ ممکن است. همچنین حافظه ویدیویی رایانه را برای پشتیبانی از صفحه نمایش با وضوح بالا تقویت می کند. اکثر دوره های مهندسی شامل ایجاد مدل های دو بعدی و سه بعدی با کمک نرم افزار می باشد. اگر می خواهید تصاویری با سبک عکس داشته باشید، یک کارت گرافیک تخصصی ضروری است.

علاوه بر اتوکد و CAM، مجموعه های بزرگ در SolidWorks، توسعه بازی، برنامه های ویرایش مانند Adobe Photoshop و برنامه نویسی موازی نیز به کارت گرافیک نیاز دارند. نوع برنامه تحصیلی شما بهترین کارت گرافیک را برای دانشجویان مهندسی تعیین می کند. برخی از تحقیقات مهندسی از نرم افزارهای گرافیکی فشرده استفاده نمی کنند.

با تمرکز بر محاسبات و حافظه ویدئویی، گزینه های ایستگاه کاری برای انتخاب وجود دارد. آنها روی قدرت و سرعت محاسبات تمرکز می کنند. بنابراین کارت Nvidia Quadro RTX 4000 وجود دارد . یا حتی Radeon Pro W5700 که مبتنی بر قدرت محاسباتی است تا قدرت گرافیکی مانند بازی. اکنون برای انتخاب چیزهای رایج تر، مانند RTX 4090 در راس نسل خود. این قدرت و عملکرد را دارد که بتواند مجموعه را در آنچه ارائه می دهد رهبری کند.

در نهایت، یک RAM بزرگ برای چندوظیفگی ضروری است، زیرا داده‌هایی را که در حال حاضر توسط رایانه اجرا می‌شود، ذخیره می‌کند. این با حافظه نهان متفاوت است، اگرچه هنگام انتخاب رایانه شخصی باید هر دو را در کنار یکدیگر در نظر بگیرید. حافظه نهان بزرگ به خودی خود (مثلاً 4 مگابایت L3) سرعت انجام چند وظیفه را تضمین نمی کند زیرا برای این کار به فضای رم کافی نیز نیاز دارید.

این بحث در مورد حافظه رم در مقابل حافظه نهان ممکن است مشکل باشد زیرا مقایسه سیب به سیب نیست. برای مشاوره با گروه رسا تماس بگیرید. حتی بهتر از آن، ما می توانیم یک رایانه شخصی سفارشی را فقط برای شما جمع آوری کنیم.

بهترین سیستم برای نرم افزارهای مهندسی

سیستم عامل

سیستم‌های مک برای هیچ برنامه مدرک مهندسی TTU توصیه نمی‌شوند. در حالی که آزمایشگاه‌های مجازی کالج مهندسی Whitacre به دانشجویان امکان دسترسی به اکثر نرم‌افزارهای مهندسی را می‌دهند، نیاز به اجرای نرم‌افزار رایگان ویندوز یا نسخه‌های دانشجویی نرم‌افزار برای تکمیل دوره‌ها غیرعادی نیست. اکثر نرم‌افزارهای مهندسی مبتنی بر ویندوز هستند و اجرای یک ماشین مجازی در مک عملکرد و پایداری مورد نیاز اکثر نرم‌افزارهای مهندسی را فراهم نمی‌کند.

کامپیوترهای Mac و Chromebook به دلایل زیر نباید برای هیچ مدرکی در نظر گرفته شوند (به استثنای استفاده از Mac برای مدرک علوم کامپیوتر):

تقریباً تمام نرم افزارهای مهندسی مبتنی بر ویندوز هستند. اجرای ماشین مجازی در مک عملکرد و پایداری مورد نیاز اکثر نرم افزارهای مهندسی را فراهم نمی کند. کروم‌بوک‌ها برای اجرای نرم‌افزارهای مهندسی با کارایی بالا طراحی نشده‌اند و مشخصات سخت‌افزاری برای پشتیبانی از نرم‌افزار مهندسی را ندارند.

سه عامل مهم برای انتخاب یک لپ تاپ مهندسی مناسب که از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند، عبارتند از: پردازنده، حافظه رم و کارت گرافیک. اغلب نرم‌افزارهای تخصصی در رشته‌های مهندسی برای کامپیوترهایی طراحی شده‌اند که حداقل پیش‌نیازهای لازم را از نظر این سه مؤلفه دارا باشند.

در صورتی که لپ تاپ مورد نظر ضعیف یا قدیمی باشد، نصب و اجرای این برنامه‌ها تقریبا غیرممکن شده و عملاً دانشجو نمی‌تواند از لپ تاپ استفاده کند. سایر عوامل نیز با اینکه از اهمیت پایین‌تری برخوردارند، اما بهتر است در انتخاب یک لپ مناسب مهندسی، همه پارامترهای ذکر شده در این مقاله را درنظر بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان رسا تماس بگیرید.

 02155958090

09205958191

مسن تر

بهترین سیستم برای تری دی مکس

جدیدتر

بهترین لپ تاپ دانشجویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی محصولات
jQuery(document).ready(function() {