بدلیل نوسان قیمت لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

09205958191
از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
info@rsa-co.com

کلینیک تعمیرات

بروزترین تجھیزات و کارشناسان مجرب

پشتیبانی و مشاوره

9205958191 - (98+)

بهترین سیستم عامل برای گیمینگ

بهترین سیستم عامل برای بازی به شما این امکان را می دهد که از همه بازی های مورد علاقه خود همانطور که توسعه دهندگان در نظر داشتند لذت ببرید، اما کدام سیستم عامل برای بازی بهترین است؟ در این راهنما، ویندوز، macOS و لینوکس را برای کشف بهترین سیستم عامل بازی مقایسه می‌کنیم.

بهترین سیستم عامل برای گیمینگ

 

ویندوز به عنوان یک سیستم عامل بازی

ویندوز محبوب ترین سیستم عامل در جهان است که افراد بی شماری در رایانه های شخصی و لپ تاپ های خود از آن استفاده می کنند و به آن اعتماد دارند. این واقعیت به ویندوز یک مزیت بزرگ در بازار بازی می دهد، زیرا توسعه دهندگان بازی می خواهند تا حد امکان نسخه های بیشتری از بازی های خود را بفروشند. بنابراین، آنها معمولاً سخت کار می کنند تا اطمینان حاصل کنند که همه چیز در ویندوز به خوبی اجرا می شود و پلتفرم را در اولویت قرار می دهند. ویندوز همچنین به خاطر مبتدی بودن و بسیار سریع بودن، به خصوص ویندوز 10 معروف است.

بهترین برای: کاربرانی که خواهان بهترین عملکرد و وسیع ترین انتخاب بازی هستند

مزایا:

  • بهترین سازگاری با بازی ها و فروشگاه های بازی
  • عملکرد قابل اعتماد و قدرتمند
  • بسیار راحت و آسان برای استفاده، حتی برای مبتدیان

معایب:

  • برخی از مشکلات امنیتی
  • کارایی

با توجه به عملکرد، ویندوز یکی از بهترین سیستم‌عامل‌ها برای گزینه‌های بازی در اطراف، به‌ویژه ویندوز 10 است. ویندوز 10 به‌طور ویژه با در نظر گرفتن بازی‌ها طراحی شده است و عملکرد بسیار قابل اعتمادی را حتی در جدیدترین و از نظر فنی پیشرفته‌ترین بازی‌هایی که می‌توانید انجام دهید، ارائه می‌دهد. همچنین قدرت DirectX 12 را در اختیار کاربران قرار می دهد که به شما امکان می دهد تنظیمات GPU و CPU خود را در صورت نیاز تنظیم کنید تا نرخ فریم و سطح عملکرد بازی را به حداکثر برسانید.

  • انتخاب بازی

یکی از بهترین چیزهایی که در مورد استفاده از ویندوز به عنوان سیستم عامل گیمینگ انتخابی شما وجود دارد، این واقعیت است که بزرگترین و گسترده ترین گزینش بازی ها را در بین هر سیستم عاملی دارد. این به این دلیل است که ویندوز پرکاربردترین سیستم عامل است، با تسلط عمده بر بازار و کاربران بی شماری در سراسر جهان. توسعه‌دهندگان بازی از این موضوع آگاه هستند و بنابراین معمولاً نسخه‌های ویندوزی بازی‌های خود را در اولویت قرار می‌دهند تا به بیشترین مخاطبان دست یابند و بیشترین فروش بالقوه را به دست آورند.

  • فروشگاه های بازی

دلیل بزرگ دیگری که چرا ویندوز اغلب به عنوان بهترین سیستم عامل برای بازی در نظر گرفته می شود، این واقعیت است که همه فروشگاه ها و پلتفرم های اصلی بازی کاملاً با سیستم عامل ویندوز سازگار هستند. مهم نیست که آیا می خواهید بازی های خود را در Steam، The Epic Games Store، Uplay، Origin یا چیز دیگری بخرید، در هنگام استفاده از ویندوز نباید مشکلی داشته باشید. هر یک از فروشگاه های بزرگ بازی دارای یک برنامه کاربردی برای ویندوز هستند که به شما حداکثر دسترسی را به آخرین محتوای بازی می دهد.

  • راحتی

راحتی یکی دیگر از فاکتورهای کلیدی است که باید در هنگام انتخاب سیستم عامل بازی به آن فکر کنید، و یکی دیگر از نکات مثبت بزرگ برای پلتفرم ویندوز است. ویندوز طوری طراحی شده است که سیستم عامل همه افراد باشد. استفاده از آن آسان، قابل اعتماد و نسبتاً ساده است، حتی برای افراد مبتدی. این در مورد جنبه های بازی نیز صدق می کند.

به خصوص در ویندوز 10، بازی ساده و سرراست است. می توانید بازی های جدید را به راحتی دانلود و نصب کنید، تنظیمات بازی رایانه شخصی یا لپ تاپ خود را بدون مشکل زیاد تنظیم کنید و از ویژگی هایی مانند حالت بازی برای مخفی کردن اعلان ها در حین بازی استفاده کنید.

  • سازگاری

اگر از ویندوز برای اجرای بازی ها استفاده می کنید، احتمالاً هیچ مشکلی در مورد سازگاری نخواهید دید. همانطور که در بالا گفته شد، این پلتفرم تقریباً با هر بازی رایانه‌ای جدیدی که عرضه می‌شود کاملاً سازگار است و همچنین با تمام پلتفرم‌ها و فروشگاه‌های بزرگ مانند Steam و Epic نیز کار می‌کند. به لطف اشباع بازار و تسلط بر بازار سیستم عامل ویندوز، توسعه دهندگان همیشه سخت تلاش خواهند کرد تا اطمینان حاصل کنند که همه چیز با ویندوز سازگار است و برای کاربران ویندوز به راحتی اجرا می شود.

  • امنیت

به طور کلی امنیت در ویندوز خوب است. با این حال، این جنبه از سیستم عامل در مقایسه با سایرین، مانند macOS، به وضوح فاقد است. کاربران ویندوز اغلب هدف اصلی هکرها و بدافزارها هستند و سیستم همیشه برای دفاع در برابر آخرین تهدیدات دیجیتال باید به روز و بهبود یابد و این می تواند باعث نگرانی گیمرها شود. هنگام بازی و دانلود بازی ها از طریق ویندوز، باید مراقب خطرات بدافزار یا هک شدن سیستم خود باشید. در جدیدترین نسخه‌های ویندوز، مانند 10 و 11، این مشکل چندان مهم نیست، اما تکرارهای قدیمی‌تر ویندوز امنیت ضعیف‌تری دارند.

  • قیمت

از نظر قیمت، خود سیستم عامل ویندوز خیلی گران نیست و اغلب با اکثر لپ تاپ ها و رایانه های شخصی جدید داخلی عرضه می شود. با این حال، باید به دقت در مورد بودجه خود از نظر سخت افزاری فکر کنید که بتواند از مزایای ویندوز حداکثر استفاده را ببرد. کاربران باید اطمینان حاصل کنند که به اندازه کافی برای عملکرد RAM، CPU و GPU هزینه می کنند تا بهترین نتایج را برای بازی هایی که می خواهند بازی کنند، داشته باشند و قیمت ها بسته به نوع گیمر شما می تواند متفاوت باشد.

بهترین سیستم عامل برای گیمینگ

سیستم عامل مک

سیستم عامل macOS برای دستگاه‌های اپل مانند مک و مک‌بوک طراحی شده است. در گذشته، هماهنگی بین macOS و بازی‌ها به خوبی انجام نمی‌شد و در کل اعتقاد بر این بود که گیمرها هیچ‌وقت یک دستگاه اپل با macOS را جای رایانه شخصی ویندوز یا لینوکس ترجیح نمی‌دهند. با این حال، در سال‌های اخیر، تمام این تصورات تغییر کرده‌اند و macOS به طور قابل توجهی گیمرپسندتر شده است. سطوح امنیت بالا، افزایش سازگاری و تجربه کاربری فوق‌العاده از ویژگی‌های برجسته این سیستم عامل می‌باشد. با این حال، هنوز برخی مشکلات در اجرای بازی‌ها در مک وجود دارد که جلوگیری می‌کند تا macOS به عنوان بهترین سیستم عامل برای بازی شناخته شود.

بهترین برای: کاربرانی که اکثراً گیمرهای معمولی هستند و خواهان یک سیستم امن و آسان برای استفاده هستند.

مزایا:

  • رابط کاربری عالی
  • امنیت بی نظیر برای دفاع در برابر بدافزارها و سایر خطرات دیجیتال
  • برای سایر فرآیندهای خارج از بازی، مانند ویرایش عکس، عالی است

معایب:

  • قیمت بالا برای نرم افزار و سخت افزار
  • عدم سازگاری با بسیاری از بازی ها
  • کارایی

این سیستم عامل به دلیل اینکه یک سیستم عامل بسیار همه کاره و با کارایی بالا است که می تواند برای طیف گسترده ای از وظایف و فرآیندها، از پردازش کلمه گرفته تا ویرایش ویدئو، استفاده شود، مشهور است. در طول سال‌ها در زمینه بازی نیز بهتر شده است، اما با وجود این، واضح است که اکثر دستگاه‌های اپل واقعاً با در نظر گرفتن بازی ساخته نشده‌اند. جدیدترین و بهترین بازی‌ها می‌توانند روی مک اجرا شوند، اما ممکن است مشکلاتی در نرخ فریم رخ دهد، و حتی ممکن است نیاز داشته باشید از یک GPU خارجی استفاده کنید تا واقعاً بهترین نتایج را بگیرید، که می‌تواند ناخوشایند و گران باشد.

  • انتخاب بازی

همانطور که قبلاً گفته شد، macOS به دلیل نداشتن تقریباً هیچ بازی برای بازی بدنام بود، اما وضعیت در سال‌های اخیر بهبود یافته است. امروزه، بازی‌های بیشتری برای بازی در مک وجود دارد، از جمله بسیاری از محبوب‌ترین نسخه‌ها مانند Fortnite، Rocket League، Rust و Minecraft. بنابراین، اگر یک گیمر معمولی یا شخصی هستید که عمدتاً از محبوب ترین بازی ها لذت می برد، این کافی است. با این حال، اگر می‌خواهید تا جایی که ممکن است بازی کنید، ممکن است متوجه شوید که برخی از بازی‌های مورد علاقه‌تان در مک اجرا نمی‌شوند.

  • فروشگاه های بازی

از نظر مکان خرید بازی برای مک، می توانید از Steam در این سیستم عامل استفاده کنید. Steam یکی از بزرگترین پلتفرم های توزیع بازی در جهان است که میزبان بسیاری از آخرین نسخه ها و عناوین مستقل بی شماری نیز می باشد. از دیگر فروشگاه های موجود برای پلتفرم مک می توان به The Epic Games Store، Mac Game Store و Good Old Games اشاره کرد. بنابراین گزینه‌های زیادی برای خرید بازی‌های آنلاین در مک وجود دارد، اما برخی از فروشگاه‌ها و پلتفرم‌ها هنوز فقط ویندوزی هستند.

  • راحتی

یکی از دلایلی که بسیاری از مردم macOS را بسیار دوست دارند و به طور کلی از دستگاه های اپل استفاده می کنند، راحتی آنها است. معمولاً انجام تقریباً هر کاری در مک آسان است و این امر تا حدی به بازی نیز گسترش می یابد. اگر می‌خواهید یک بازی محبوب موجود در پلتفرم macOS را بازی کنید، برای دانلود و نصب آن مشکلی ندارید. با این حال، برخی از بازی‌ها برای اجرا در مک نیاز به دانلودهای اضافی یا راه‌حل‌های ویژه دارند، و مشکلات فنی برای مک‌ها گاهی اوقات سخت‌تر حل می‌شوند، زیرا بیشتر تمرکز بر روی پلتفرم‌های ویندوز و کاربران ویندوز است، به این معنی که کاربران مک می‌توانند کنار گذاشته شوند.

  • سازگاری

همانطور که در سراسر این بخش توضیح داده شد، سازگاری برای بازی‌های با macOS قطعاً در زمان‌های اخیر بسیار پیشرفت کرده است. با این حال، هنوز مقداری فاصله وجود دارد که باید قبل از اینکه مک واقعاً هر نوع رقابتی برای ویندوز از نظر سازگاری با بازی در نظر گرفته شود، طی شود. در حالی که اکنون بازی‌های زیادی برای بازی در مک وجود دارد، از بازی‌های استراتژیک مانند Civilization VI گرفته تا بازی‌های اکشن مانند Batman: Arkham City، تعداد زیادی بازی نیز وجود دارد که هنوز نمی‌توانند روی دستگاه‌های مک اجرا شوند.

  • امنیت

بعد، بیایید در مورد امنیت صحبت کنیم. این در واقع یکی از بزرگترین مزایای انتخاب macOS به‌عنوان پلتفرم بازی انتخابی شماست، و علاقه‌مندان به فناوری باید بدانند که macOS به دلیل ویژگی‌های ایمنی و امنیتی بی‌عیب و نقص‌اش شناخته شده است. امنیت در مقایسه با ویندوزهایی مانند ویندوز در سطح کاملاً متفاوتی قرار دارد و در حالی که مشکلات امنیتی با دستگاه اپل شما غیرممکن نیست، macOS بهترین سطح محافظتی را که می توانید برای بازی و سایر فرآیندها نیز داشته باشید ارائه می دهد.

  • قیمت

اگر می‌خواهید بازی‌ها را در مک بازی کنید، قیمت چیز مهمی است که باید در نظر بگیرید. نه تنها خود نرم‌افزار بسیار گران است، بلکه اگر می‌خواهید بازی‌هایی با کیفیت بالا و ظاهری شیک اجرا کنید، باید هزینه‌های زیادی را روی یک دستگاه macOS واقعاً سطح بالا با سخت‌افزار لازم برای دریافت این نوع بازی‌ها خرج کنید. راه اندازی و در حال اجرا. این می تواند بسیار گران باشد و حتی ممکن است نیاز داشته باشید پول بیشتری را برای لوازم جانبی اضافی مانند GPU های خارجی خرج کنید.

بهترین سیستم عامل برای گیمینگ

 

لینوکس

لینوکس گزینه دیگری است که می توان آن را به عنوان یک سیستم عامل بازی در نظر گرفت، اگرچه از نظر فنی یک گروه کامل از سیستم عامل های مختلف است که همه بر اساس هسته لینوکس هستند. لینوکس به دلیل رایگان بودن و منبع باز بودن شهرت دارد که می تواند جذاب باشد، اما به دلیل پیچیده بودن آن نیز مشهور است و فقط برای کاربران پیشرفته جذاب است. می‌توانید از میان گزینه‌های مختلف سیستم‌عامل مبتنی بر لینوکس، مانند Ubuntu، SteamOS و Debian، هر کدام ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را انتخاب کنید.

بهترین برای: کاربران پیشرفته ای که به دنبال گزینه ای رایگان و منبع باز هستند

مزایا:

  • کاملا رایگان و متن باز
  • انواع مختلفی مانند اوبونتو و دبیان برای انتخاب
  • برای کاربران حرفه ای که می دانند چگونه از سیستم عامل حداکثر استفاده را ببرند عالی است

معایب:

  • مبتدیان برای درک لینوکس دچار مشکل خواهند شد
  • عدم سازگاری با بازی ها و پلتفرم ها
  • کارایی

سطوح عملکرد بازی ها در لینوکس می تواند کاملاً ناامید کننده باشد. همه چیز به این بستگی دارد که از چه نوع تنظیمی استفاده می کنید و کدام نوع لینوکس را اجرا می کنید. با این حال، به طور کلی، هنگام اجرای یک بازی روی سیستم‌های مشابه، یک دستگاه ویندوزی از نظر معیارهای بازی مانند نرخ فریم و وفاداری بصری، همیشه بهتر از لینوکس عمل می‌کند. به همین دلیل، گیمرها در لینوکس می توانند متوجه مشکلات فنی، به خصوص هنگام اجرای بازی های با کیفیت بالا شوند.

  • انتخاب بازی

انتخاب بازی در لینوکس در مقایسه با ویندوز تا حدودی کم است. بازی‌های زیادی را می‌توان بر روی لینوکس اجرا کرد، اما برای اجرای برخی بازی‌ها باید از برنامه‌ها و برنامه‌های اضافی مختلفی استفاده کنید، و همچنین به درایورهای شخص ثالث برای سخت‌افزار خود، مانند GPU، نیاز دارید. همچنان می‌توانید بازی‌های محبوب زیادی مانند Terraria، Counter-Strike و Dota 2 را بازی کنید، اما بسیاری از بازی‌های کوچک‌تر و مستقل روی لینوکس اجرا نمی‌شوند و حتی بسیاری از نسخه‌های جدید با بودجه بالا برای لینوکس بهینه‌سازی نشده‌اند. سیستم های.

  • فروشگاه های بازی

اگر می‌خواهید بازی‌ها را به صورت آنلاین در لینوکس بخرید، محدودیت‌هایی نیز خواهید داشت. اکثر فروشگاه‌ها و پلتفرم‌های بازی ابتدا روی ویندوز، دوم مک و لینوکس به عنوان سومی دور تمرکز می‌کنند. بسیاری از آنها حتی هیچ نوع جستجوی لینوکس یا دسته بندی لینوکس را برای کاربران ارائه نمی دهند تا به دنبال بازی های سازگار باشند، و بسیاری از آنها برنامه های لینوکس قابل دانلود ندارند. با این حال، Steam روی لینوکس اجرا می‌شود و حتی می‌توانید از نسخه SteamOS لینوکس برای دسترسی به آخرین نسخه‌ها در Steam استفاده کنید.

  • راحتی

راحتی واقعاً چیزی نیست که اکثر کاربران انتظار داشته باشند که در هنگام بازی در لینوکس تجربه کنند، به خصوص در مقایسه با سایر سیستم عامل ها مانند ویندوز. در یک سیستم ویندوز، می‌توانید به سادگی یک بازی را تقریباً از هر فروشگاهی دانلود کنید، آن را در عرض چند دقیقه نصب کنید و شروع به بازی کنید.

در لینوکس، این فرآیند می‌تواند بسیار پیچیده‌تر شود، زیرا ابتدا باید بازی‌هایی را پیدا کنید که با سیستم شما سازگار هستند، سپس مکان‌هایی را برای دانلود آن‌ها پیدا کنید، مطمئن شوید که همه درایورهای لازم را دارید و احتمالاً برخی از آنها را پیدا کنید. راه حل هایی برای شروع واقعی بازی. به همین دلیل است که لینوکس فقط برای کاربران پیشرفته با دانش گسترده کدنویسی و محاسبات توصیه می شود.

  • سازگاری

مانند macOS، سازگاری در لینوکس به تدریج در حال بهبود است. این روزها تعداد بازی‌ها و برنامه‌های مرتبط با بازی برای لینوکس بیشتر از همیشه وجود دارد، و سازگاری قطعاً بهتر می‌شود، با حدود 4000 بازی Steam که در حال حاضر بر روی لینوکس قابل اجرا هستند. همچنین ابزارهای جدیدی از توسعه دهندگان لینوکس ارائه شده است که می توانند تجربه را کمی بهتر کنند، اما همچنان خواهید دید که به طور کلی، لینوکس کمترین سطح سازگاری با بازی را در بین سه پلتفرم اصلی دارد.

  • امنیت

از لحاظ امنیت، لینوکس جایگاه محترمی در کنار مک دارد. در واقع، بر اساس برخی معیارها، این سیستم عامل به عنوان یکی از امن‌ترین سیستم‌های عامل مطرح است و از مک نیز فراتر رفته است. از نظر آماری، سیستم‌عامل‌های لینوکس نسبت به دیگر سیستم‌های عامل، دارای نقص‌های قابل بهره‌برداری کمتری می‌باشند. همچنین، با توجه به اینکه پایگاه کاربری لینوکس نسبت به ویندوز و مک کوچکتر است، کاربران لینوکس به دلیل این اندازه کمتر، به عنوان هدف اصلی سازندگان بدافزار و هکرها قرار نمی‌گیرند. بنابراین، در حین دانلود و اجرای بازی‌ها، نیاز به نگرانی زیادی در مورد امنیت خود ندارید.

  • قیمت

در نهایت به قیمت می رسیم و این یکی دیگر از زمینه هایی است که لینوکس در آن برتری دارد. این یک سیستم عامل کاملا رایگان و متن باز است، به این معنی که نیازی به خرج کردن یک پنی برای خود نرم افزار نخواهید داشت. مطمئناً باید از داشتن سخت افزار مناسب برای اجرای بازی هایی که می خواهید بازی کنید و همچنین نرم افزار اضافی که ممکن است هزینه بر باشد برای بهبود عملکرد بازی اطمینان حاصل کنید. اما از نظر ارزش برای پول، لینوکس بهترین سیستم عامل موجود است.

بهترین سیستم عامل برای گیمینگ

 

خلاصه

بنابراین، بهترین سیستم عامل بازی در بین همه آنها کدام است؟ خوب، از مقایسه ما، فقط یک برنده می تواند وجود داشته باشد: ویندوز. ویندوز بزرگ‌ترین گستره بازی‌ها و همچنین دسترسی به فروشگاه‌های بزرگ بازی مانند Steam و Epic را ارائه می‌دهد. ویندوز همچنین بسیار آینده‌دار است، زیرا همه استودیوها و توسعه‌دهندگان بازی می‌خواهند بازی‌های خود را برای ویندوز در دسترس قرار دهند تا بیشترین تعداد بازیکن را جذب کنند.

بنابراین، امیدواریم که این راهنما به شما کمک کرده باشد تا در مورد انتخاب بهترین سیستم عامل برای انجام بازی ها بیشتر بدانید. اگر هنوز مطمئن نیستید، در اینجا چند فاکتور کلیدی وجود دارد که باید هنگام تصمیم گیری به خاطر داشته باشید:

عملکرد: برای اینکه واقعاً از بهترین تجربه‌های بازی لذت ببرید، اطمینان از اینکه سیستم عاملی که انتخاب می‌کنید قادر به اجرای صحیح آن بازی‌ها است، حیاتی است. در بین سیستم‌عامل‌های مختلف، سطوح عملکرد می‌تواند متفاوت باشد، برخی از سیستم‌ها بیشتر احتمال دارد باعث ایجاد لکنت، تاخیر و افت نرخ فریم شوند.

انتخاب بازی: انجام یک بازی مکرر می تواند خسته کننده شود، بنابراین باید مطمئن شوید که سیستم عامل انتخابی شما به گستره وسیعی از بازی ها دسترسی دارد. تقریباً همه بازی‌های جدید برای کار بر روی ویندوز طراحی شده‌اند، اما بسیاری از بازی‌ها می‌توانند مشکلات سازگاری با سایر سیستم‌عامل‌ها داشته باشند.

فروشگاه های بازی: فروشگاه ها و پلتفرم های مختلفی در دسترس هستند که می توانید بازی های خود را بخرید، دانلود کنید و بازی کنید، مانند Steam، The Epic Games Store، EA Origin و غیره. توجه به این نکته ضروری است که این پلتفرم ها با هر سیستم عاملی کار نمی کنند. بنابراین، اگر می خواهید تا حد امکان به تعداد زیادی دسترسی داشته باشید، مهم است که سازگاری سیستم عامل را در نظر بگیرید.

راحتی: همچنین مهم است که به راحتی راه اندازی سیستم ها و اجرای بازی در هر سیستم عامل فکر کنید. در یک سیستم عامل، ممکن است بتوانید بازی ها را به راحتی و در عرض چند دقیقه دانلود، نصب و بازی کنید، اما این فرآیند در سیستم عامل دیگری می تواند بسیار پیچیده تر باشد و زمان بسیار بیشتری را صرف کند.

سازگاری: سازگاری به این اشاره دارد که کدام بازی ها و پلتفرم های بازی با هر سیستم عامل سازگار هستند. همانطور که در بالا توضیح داده شد، متوجه خواهید شد که برخی از بازی ها و فروشگاه های بازی با پلتفرم های خاصی کار نمی کنند و این عدم سازگاری می تواند به تجربیات بازی شما آسیب برساند، بنابراین ممکن است بخواهید سیستم عاملی با بهترین سطح سازگاری انتخاب کنید.

امنیت: همچنین مهم است که به امنیت فکر کنید، به خصوص اگر قرار است بازی‌ها و افزونه‌های زیادی دانلود کنید و بازی‌های آنلاین را انجام دهید. اگر از یک سیستم ناامن استفاده کنید، ممکن است امنیت شما به خطر بیفتد، اما یک سیستم‌عامل امن به شما کمک می‌کند تا شما را در برابر بدافزارها و تهدیدات دیگر ایمن و محافظت کنید.

قیمت: آخرین اما نه کم اهمیت، شما باید در مورد قیمت فکر کنید. بازی‌ها به تنهایی می‌توانند هزینه زیادی داشته باشند، و همچنین ممکن است نخواهید پول زیادی را برای یک سیستم‌عامل گران قیمت خرج کنید. مهم است که سیستمی را پیدا کنید که با بودجه شما مطابقت داشته باشد.

اگر یک سیستم خوب برای گیمینگ می خواهید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنها مشاوره ی رایگان دریافت کنید.از طریق شماره های زیر می توانید با ما در ارتباط باشید.02155958090   09205958191

 

مسن تر

عدم شناسایی فلش در کامپیوتر

جدیدتر

چگونه رمز عبور ویندوز خود را تغییر دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی محصولات
jQuery(document).ready(function() {