بدلیل نوسان قیمت لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

09205958191
از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
info@rsa-co.com

کلینیک تعمیرات

بروزترین تجھیزات و کارشناسان مجرب

پشتیبانی و مشاوره

9205958191 - (98+)

بهترین لپ تاپ برای تدوین و میکس

خیلی سعی کردیم بهتون بگوییم اگر معمار هستید یا کار تدوین و میکس انجام میدهید قطعا pc برایتان مناسب تر خواهد بود، ولی ممکن است به دلایلی دوست داشته باشید که لپ تاپ داشته باشید، یکی از بهترین گزینه هایی که میتوانیم بهتون معرفی کنیم لژیون است.

این لپ تاپ ها کانفیگ متفاوتی دارد، سخت افزار بسیار خوبی دارد و میتوانید در حوزه های مختلف از آن استفاده کنید. از قابلیت های خوبی که این دستگاه دارد این است که مانیتور آن 180 درجه چرخش دارد و میتوانید از آن بهره مند شوید. کیبورد بسیار عالی ای دارد، سیستم کولینگ فوق العاده قوی ای دارد ، کارت گرافیک پرقدرت rtx رویشان نصب است، قابلیت ارتقا دارد. این سیستم تدوین میتواند یک همراه خوب برای شما باشد.

این محصول را با مشخصات مختلف میتوانید از ما استعلام بگیرید و یا اینکه به ما بگویید برای چه کاری میخواهید تا ما به شما پیشنهاد بدهیم که کدامشان برای شما مناسب خواهد بود. هر سوالی درباره این موضوع داشتید با افتخار پاسخگویتان هستیم. لپ‌تاپ‌های Legion لنوو برخی از بهترین دستگاه‌های موجود برای بازی رایانه‌های شخصی هستند، اما در حالی که همه آن‌ها عالی هستند، برخی از آنها به‌ویژه عالی هستند.

  • Lenovo Legion 5i Pro

از نظر طراحی، Lenovo Legion 5i Pro تا حد زیادی مشابه سایر دستگاه‌های Legion در این مجموعه است، با صفحه کلید و ترک‌پد عالی و همچنین تعداد زیادی پورت. به طور خاص، دستگاه دارای اسلات تاندربولت 4، دو درگاه USB-C، سه درگاه USB-A، HDMI 2.1، اترنت و صدای 3.5 میلی متری است. این لپ تاپ کمی ضخیم است و ارزان نیست، اما در نهایت، Lenovo Legion 5i Pro قدرت بسیار بالایی را ارائه می دهد و جایگزینی عالی برای Lenovo Legion 7i است.

بهترین لپ تاپ برای تدوین و میکس

  • Lenovo Legion 5i

اگر به دنبال یک گزینه میان رده عالی هستید، Lenovo Legion 5i درست در سر راه شما خواهد بود. این گوشی دارای انواع مختلفی از مشخصات مختلف است، از جمله پردازنده‌های مختلف i5 و i7 نسل یازدهم اینتل سری H، تراشه‌های AMD Ryzen 5 و 7 سری 5000 و گزینه‌های GPU که از GTX 1650 تا RTX 3070 کارآمد را شامل می‌شود. شما همچنین می توانید آن را به 16 گیگابایت حافظه DDR4 و حداکثر 1 ترابایت حافظه SSD مجهز کنید که برای گیمرهای معمولی کافی خواهد بود.

نمایشگر لژیون  15 اینچی FHD آن نیز به نظر می رسد و احساس خوبی برای بازی دارد، زیرا دارای رنگ ها و کنتراست عالی و همچنین نرخ تازه سازی تا 165 هرتز و 300 نیت روشنایی است. شما همچنین Wi-Fi 6 و بلوتوث 5.1 را دریافت می کنید، و در حالی که عمر باتری در 3 ساعت (در صورت بازی در کمتر از یک ساعت) تمام می شود، بعید است که به هر حال بدون لپ تاپ وصل شده بازی کنید.

طراحی Legion 5i عالی است. صفحه کلید و ترک پد بسیار راحت هستند و گنجاندن یک اسلات Thunderbolt 4 و همچنین پنج پورت USB-A فوق العاده است. همچنین برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ نسبتاً باریک است، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد چرخیدن در اطراف یک شاسی بزرگ نخواهید داشت. به طور کلی، Lenovo Legion 5i برای افرادی که نیاز به عملکرد عالی با هزینه مقرون به صرفه دارند، مناسب است.

بهترین لپ تاپ برای تدوین و میکس

  • Lenovo Legion 5

اگر به دنبال عملکرد برتر نیستید و در عوض چیزی می خواهید که قدرت را با قیمت مناسب متعادل کند، Lenovo Legion 5i بهترین گزینه جایگزین شما خواهد بود. این دستگاه لژیون دارای صفحه نمایش عالی FHD و انواع مشخصات میان رده قوی مانند پردازنده های AMD Ryzen 5 و 7 سری 5000، تراشه های i5 و i7 نسل یازدهم اینتل و پردازنده های گرافیکی مانند GTX 1650، RTX 3060 و RTX 3070 است. لنوو لژیون 5 مقرون به صرفه را نیز نادیده بگیرید، زیرا با وجود اینکه ارزان‌ترین دستگاه لژیون لنوو است، عملکرد قابل‌توجهی نیز ارائه می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.02155958090      09205958191

مسن تر

علائم آسیب کامپیوتر توسط آب

جدیدتر

بهترین میکروفون برای هیئت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی محصولات
jQuery(document).ready(function() {