بدلیل نوسان قیمت لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

09205958191
از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
info@rsa-co.com

کلینیک تعمیرات

بروزترین تجھیزات و کارشناسان مجرب

پشتیبانی و مشاوره

9205958191 - (98+)

بهترین لپ تاپ برای طراحی داخلی در سال 2023

بهترین لپ‌تاپ برای طراحی داخلی می‌تواند به شما در طراحی خانه رویایی‌تان کمک کند – یا اگر یک طراح داخلی حرفه‌ای هستید، ابزاری ضروری است.

داشتن یک لپ‌تاپ که می‌توانید در حین ارائه طرح‌ها و ایده‌ها به راحتی با آن کار کنید، بسیار مهم است و طراحان داخلی می‌توانند از داشتن یک دستگاه قدرتمند و در عین حال قابل حمل بهره ببرند که می‌توانید در هر کجا که هستید روی آن کار کنید و می‌توانید برنامه‌های خود را به مشتریان نشان دهید.

بسته به نرم افزار طراحی داخلی که استفاده می کنید، سیستم مورد نیاز متفاوت خواهد بود. در حالی که برخی از نرم‌افزارها را می‌توان روی سخت‌افزار نسبتاً متوسطی از جمله بهترین کروم‌بوک‌ها اجرا کرد، برای مثال، اگر می‌خواهید از ابزارهای پیشرفته‌تری با مدل‌سازی سه‌بعدی استفاده کنید، لپ‌تاپ توانمندتری می‌خواهید، شاید حتی لپ‌تاپ با گسسته کارت گرافیک.

بهترین لپ تاپ برای طراحی داخلی در سال 2023

همچنین برای اطمینان از اینکه همه چیز به خوبی اجرا می شود، رم زیادی می خواهید، و ما حداقل 8 گیگابایت را برای لپ تاپ های ویندوزی و مک بوک ها توصیه می کنیم. با Chromebookها، به لطف نرم افزار سبک وزنی که استفاده می کنند، می توانید به قیمت کمتری رضایت دهید. به همین دلیل، ما طیف وسیعی از لپ‌تاپ‌ها را با سطوح عملکرد و قیمت‌های مختلف که باید متناسب با هر بودجه باشند، فهرست کرده‌ایم.

اگر برای یافتن لپ‌تاپ مناسب برای نیازهایتان کمک بیشتری می‌خواهید، راهنمای ما را در مورد بهترین لپ‌تاپ‌ها برای طراحی گرافیکی بررسی کنید، و همچنین بهترین تبلت‌های طراحی را که می‌توانید در حال حاضر بخرید، انتخاب می‌کنیم.

Apple MacBook Air (M2، 2022)؛ بهترین لپ تاپ برای طراحی داخلی به طور کلی

اگر بهترین لپ تاپ را برای طراحی داخلی می خواهید، ما جدیدترین مک بوک ایر را پیشنهاد می کنیم. این لپ‌تاپ با تراشه جدید M2، یک لپ‌تاپ نازک و سبک است که عملکرد بسیار چشمگیری را ارائه می‌کند – بدون اینکه هزینه‌ای برای زمین داشته باشد.

مشخصات MacBook Air به این معنی است که شما می توانید هر نرم افزاری را که می خواهید به راحتی اجرا کنید. البته به عنوان یک مک بوک، به جای ویندوز، روی سیستم عامل macOS اپل اجرا می شود. با این حال، تقریباً هر نرم افزار اصلی دارای نسخه macOS خواهد بود.

همچنین به لطف صفحه نمایش جدید و زیبا، که بزرگتر از مدل قبلی است، که کار بر روی لپ تاپ را لذت بخش می کند و برای نمایش طرح های شما به مشتریان بالقوه عالی است، طرح ها و مدل های شما فوق العاده به نظر می رسند.

در مورد عمر باتری، این حتی بهتر از چیزی است که در M1 MacBook Air دیدیم. در بررسی MacBook Air (M2، 2022) ، بیش از 16 ساعت با یک بار شارژ دوام آورد – پنج ساعت بیشتر از نسخه M1.

Acer Chromebook Spin 311؛ بهترین لپ تاپ ارزان برای طراحی داخلی

Acer Chromebook Spin 311 یک کروم بوک همه کاره عالی است که ارزش فوق العاده ای برای پول، کیفیت ساخت خوب و طراحی 2 در 1 مفید ارائه می دهد که به شما امکان می دهد از آن به عنوان یک لپ تاپ سنتی و همچنین یک دستگاه تبلت مانند استفاده کنید. اگرچه ممکن است هنگام خرید یک لپ‌تاپ جدید برای طراحی داخلی، Chromebook را در نظر نگیرید، برنامه‌هایی مانند Planner 5D وجود دارند که می‌توانند روی Chromebook اجرا شوند و دستگاه‌هایی مانند Acer Chromebook Spin 311 را به یک انتخاب اقتصادی عالی تبدیل می‌کنند.

در حالی که ویژگی‌های پیشرفته برنامه‌های پیچیده‌تر و قدرتمندتر را دریافت نخواهید کرد، و بنابراین ممکن است برای طراحان داخلی حرفه‌ای مناسب نباشد، اگر تازه شروع کرده‌اید، یا صرفاً به‌دنبال انجام طراحی داخلی برای خانه خود هستید، پس Acer Chromebook Spin 311 یک انتخاب عالی است. طراحی 2 در 1 و عمر باتری طولانی آن به آن تطبیق پذیری می دهد که حتی لپ تاپ های گران قیمت تر نیز فاقد آن هستند.

مک بوک پرو 14 اینچی (2021)؛ بهترین لپ تاپ رده بالا برای طراحی داخلی

MacBook Pro 14 اینچی (2021) یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های گران‌قیمتی است که می‌توانید خریداری کنید، به لطف تراشه‌های قدرتمند M1 Pro و M1 Max اپل که می‌توانید آن را با آن پیکربندی کنید.

اینها به آن اجازه می‌دهند تا در هر کار طراحی داخلی کاملاً قدرتمند باشد، حتی پیچیده‌ترین و دقیق‌ترین مدل‌های سه‌بعدی را می‌توان به سرعت رندر کرد، و صفحه‌نمایش مینی ال‌ای‌دی P3 از طیف رنگی گسترده پشتیبانی می‌کند به این معنی که بهترین نمایشگری را که می‌توانید در لپ‌تاپ می‌توانید پیدا کنید، دارد. 2023.

اندازه 14 اینچی لپ تاپ به این معنی است که با وجود قدرت آن، این دستگاه بسیار قابل حمل است، بنابراین می توانید در هر کجا که بخواهید روی آن کار کنید و دارای یک اسلات کارت SD داخلی، پورت HDMI و سه پورت Thunderbolt 4 است.

بهترین از همه، عمر باتری فوق العاده است، و حتی زمانی که تحت بارهای شدید کار می کنید، به طرز چشمگیری بی صدا است. با این حال، این گران است و برای بسیاری از افراد ممکن است قدرتی بیشتر از آنچه واقعاً نیاز دارید ارائه دهد، اما اگر می‌خواهید روی یک لپ‌تاپ درخشان برای طراحی داخلی سرمایه‌گذاری کنید، این بهترین گزینه است.

LG Gram 17 (2021)؛ بهترین لپ تاپ با صفحه نمایش بزرگ برای طراحی داخلی

LG Gram 17 دارای دو نقطه قوت بزرگ برای طراحی داخلی است: یک صفحه نمایش بزرگ 17 اینچی ارائه می دهد که فضای کاری زیادی را ارائه می دهد و همچنین فوق العاده سبک است و وزن آن کمی بیش از 1 کیلوگرم است. برای یک لپ تاپ 17 اینچی، این بسیار قابل توجه است، و به این معنی است که علیرغم اندازه بزرگ، حمل آن با شما بسیار راحت است. برای طراحان داخلی حرفه ای که برای ملاقات با مشتریان زیاد سفر می کنند، این یک انتخاب عالی می کند، زیرا مجبور نیستید اندازه صفحه نمایش را فدای قابل حمل بودن کنید (یا برعکس).

همچنین به همراه داشتن برخی از بهترین فناوری های موبایل با پردازنده های نسل یازدهم اینتل و گرافیک Iris Xe کمک می کند. ما متوجه شدیم که عمر باتری بسیار چشمگیر است و به راحتی با یک بار شارژ حدود 12 ساعت دوام می آورد. از نظر طراحی، ما فکر نمی کنیم که این لپ تاپ هیجان انگیزترین باشد، اما اجزای قدرتمند، وزن سبک و صفحه نمایش بزرگ آن را برای کارهای طراحی داخلی عالی می کند.

بهترین لپ تاپ برای طراحی داخلی در سال 2023

ایسر اسپایر 5؛ یک لپ تاپ ارزان قیمت عالی برای طراحی داخلی

Acer Aspire 5 تعادل بسیار خوبی بین مقرون به صرفه بودن و عملکرد ارائه می دهد، و آخرین مدل با انتخاب پردازنده نسل یازدهم اینتل یا AMD Ryzen 5000 ارائه می شود و اگر آن را با رم اضافی تهیه کنید، یک پردازنده بسیار عالی دریافت خواهید کرد. لپ تاپ مناسب نسبت به قیمت

این لپ‌تاپ قوی‌ترین و شیک‌ترین لپ‌تاپ دنیا نیست، اما عملکرد خوبی دارد که از عهده اکثر وظایف و ابزارهای طراحی داخلی بر می‌آید و از آنجایی که ویندوز 11 را اجرا می‌کند، تطبیق‌پذیرتر از کروم‌بوک است، در حالی که هنوز هم نسبتاً کار می‌کند. مقرون به صرفه عمر باتری تا 10 ساعت ثابت است، بنابراین می‌توانید بدون نگرانی در مورد تمام شدن شارژ از آن در حالی که خارج از خانه هستید استفاده کنید.

کیفیت ساخت جامد به این معنی است که این لپ‌تاپ مقرون‌به‌صرفه احساس ارزانی نمی‌کند، و اگر اغلب در سفر هستید، آن را به یک انتخاب عالی تبدیل می‌کند، زیرا لازم نیست زیاد نگران آسیب‌دیدگی آن باشید – هرچند آن را دور نیندازید. از آنجایی که لپ‌تاپ‌های گران‌قیمت‌تری از نوع طراحی مقاوم و حفاظتی برخوردار نیستند.

کدام پردازنده برای طراحی داخلی مناسب است؟

هنگامی که به دنبال یک لپ تاپ برای طراحی داخلی هستید، مهم است که مشخصات آن را در نظر بگیرید. برخی از ابزارهای طراحی داخلی می‌توانند پردازشگر فشرده باشند، به‌ویژه هنگام کار با شبیه‌سازی‌ها و مدل‌ها، بنابراین یک پردازنده چند هسته‌ای مدرن از اینتل (ما نسل یازدهم یا جدیدتر و Core i5 یا i7 را توصیه می‌کنیم) یا AMD Ryzen (به طور ایده‌آل از سری 5000). ) انتخاب های خوبی هستند. آنها دارای گرافیک یکپارچه مناسبی هستند که به شما کمک خواهد کرد.

اگر به دنبال مک‌بوک هستید، تراشه‌های M1 خود اپل یا جدیدتر M2 قدرت بیشتری برای نیازهای شما ارائه می‌کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از آن ها مشاوره های رایگان دریافت کنید.             02155958090   09205958191

مسن تر

نکاتی برای شروع به عنوان استریمر

جدیدتر

بهترین صفحه نمایش لپ تاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی محصولات
jQuery(document).ready(function() {