بدلیل نوسان قیمت لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

09205958191
از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
info@rsa-co.com

کلینیک تعمیرات

بروزترین تجھیزات و کارشناسان مجرب

پشتیبانی و مشاوره

9205958191 - (98+)

بهترین نرم افزار برای آهنگسازی

در اینجا می خواهیم برای همیشه به سوال پر از ابهام شما پاسخ دهیم اف ال استودیو بهتره ، کیوبیس بهتره یا استودیو وان ؟

باید بدانید که هر سه این نرم افزار میزبان خوب هستند وکار یکسانی انجام می دهند و خروجی با کیفیتی دارند ، پس این شما هستید که انتخاب می کنید کدام یک از اینها بهتره و با کدام یک بهتر می توانید ارتباط بگیرید و مطابق سلیقه تان است تا بتوانید از آنها بهترین استفاده را داشته باشید ما هرگز نمی توانیم بگوییم که کدام یک از اینها بهتر است مهم این است که کدام یک بهتر کرک می شود ؟و کدام یک منابع آموزشی فارسی بهتری دارند؟ در ادامه به معرفی بهترین نرم افزار برای آهنگسازی پرداخته ایم.

اف ال استودیو:

یک ابزار کامل و حرفه ای برای آهنگ سازی با کامپیوتر است نرم افزار FL Studio با 14 سال سابقه، امروزه به عنوان یکی از بهترین ابزارهای آهنگ سازی شناخته میشود و ساده ترین راه برای پیاده سازی ایده های ذهنی کاربر در مورد آهنگ سازی است این استودیوی موسیقی به جهت ویژگی‌های خود و در بسیاری از موارد، با ویژگی‌های نوآورانه خود، در لیست استودیوهای حرفه‌ای موسیقی قرار می‌گیرد نکته مهم این است که  نرم افزار میزبان اف ال استودیو یکی از نرم افزارهایی است که تجربه کاربری فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. و به واسطه آن می‌توانید هر آهنگی در هر سبکی را تنظیم و آهنگسازی کنید.

بهترین نرم افزار برای آهنگسازی

 

ویژگی های مهم اف ال استودیو:

  • شبیه سازی تمام دستگاه های یک استودیوی صدابرداری و آهنگ سازی
  • ویرایش چندکانال صدا به صورت همزمان
  • دارای صدها پلاگین پیش فرض برای افکت گذاری
  • نمایش زندۀ شکل موج در حین ضبط

کیوبیس:

برنامه‌ای دیجیتالی است که این امکان را به کاربر می‌دهد تا تمام ذوق و هنر خود را در دنیای موسیقی نشان دهد ، نرم‌افزار کیوبیس را می‌توان در بسیاری از ژانرهای موسیقی بکار برد این نرم افزار موسیقی امروزه به عنوان موفق‌ترین سیستم تولید موسیقی شناخته می‌شود که تقریباً تعداد بی‌شماری از نوازندگان، تهیه‌کنندگان و آهنگسازان در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند .
کیوبیس یک راه حل تولید موسیقی است که به کسب و کارها در صنعت موسیقی کمک می‌کند فایل‌های صوتی را اصلاح کنند، آهنگ‌های جدید ایجاد کنند و عمل شخصی سازی را بری فایل های صوتی انجام می دهد .

بهترین نرم افزار برای آهنگسازی

 

ویژگی های مهم نرم افزار کیوبیس :

نرم افزار کیوبیس دارای چند قابلیت جدید برای آهنگسازی دارد یکی از جدید ترین امکانات کیوبیس برای تولید موسیقی و  آهنگ سازی، قابلیت Scale Assistant می باشدکه این امکان کار شما را در آهنگسازی آسان می کند این ویژگی در هنگام ضبط شما نیز می تواند تک تک  لاین های میدی شما را آنالیز کند و به شما اطلاع دهد که بهترین گام برای این نت ها ، چه نتی است و اگر شما نت های اشتباهی بنوازید، این قابلیت به شما این امکان را میدهد تا بدانید از چه نت هایی می توانید به عنوان نت جایگزین استفاده کنید.

قابلیت دیگر این است که شما می توانید راحت تر از گذشته تمپو های مختلف را در نظر داشته باشید و در هر لحظه کسر میزان ها و تمپو آهنگ خود را در اختیار داشته باشید و بسیاری از موارد دیگر…..

استودیو وان :

استودیو وان نام یکی از بهترین نرم افزار های آهنگسازی است نرم افزار Studio One با امکانات جالبی که داره تمام نیاز های یک آهنگساز یا تنظیم کننده رو برای ساخت یا میکس یک آهنگ برطرف کرده است همچنین این نرم افزار ابزار بسیار قدرتمند و فوق حرفه ای که تقریبا تمامی امکانات لازم را گردهم جمع کرده تا حرفه ای ترین کاربران برای ویرایش موزیک های خود هیچ گونه کمی یا کاستی را حس نکنند.

بهترین نرم افزار برای آهنگسازی

 

ویژگی های مهم نرم افزار استودیو وان:

استودیو وان امروزه امکان یک تجربه جدید برای کاربران حرفه ای خودش فراهم کرده که شما میتونید Wave form با کیفیت ضبطی با رزولوشن 64 Bit float و سمپل ریت 384 کیلوهرتز رو انجام بدید، این قابلیت جدید استودیو وان نسخه 5 رو به بالاترین جایگاه فرمت های ضبط صدا در PCM (Pulse-Code Modulation  ) قرار میدهد.همچنین به کاربران خود اجازه می دهد که منابع صوتیشون رو بدون اینکه نیاز باشه Audio Track رو اد کنند، مستقیما به میکسر متصل کنند و…..

به عنوان سخن پایانی میگوییم که در نهایت این شما هستید که نرم افزار میزبان منتخب خود را برمی‌گزینید پیشنهاد ما به شما این است که از میان نرم افزارهای موجود هرکدام را حداقل در طول مدت آزمایشی امتحان کرده و خود بسنجید که با محیط کاربری و روند کاری کدام یک از آن‌ها سازگاری بیشتری دارید زیرا هر کدام از این نرم افزارها مزایا و معایب خاص خود را دارد و ما نمیتوانیم بگوییم که کدام نرم افزار بهتر از نرم افزار دیگری است این شما هستید که با توجه به شرایط خود انتخاب می کنید .

شما می توانید برای اینکه به طور حرفه ای آهنگ سازی کنید از مشاوره آنلاین ما استفاده کنید : 09205958191

مسن تر

معرفی بهترین پادکست های فارسی و انگلیسی

جدیدتر

راهنمای خرید بهترین هدفون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی محصولات
jQuery(document).ready(function() {