بدلیل نوسان قیمت لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

09205958191
از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
info@rsa-co.com

کلینیک تعمیرات

بروزترین تجھیزات و کارشناسان مجرب

پشتیبانی و مشاوره

9205958191 - (98+)

بهترین پردازنده برای سیستم گیمینگ

انتخاب های ما در زیر بهترین CPU را برای بازی به شما نشان می دهد. البته، هنگام خرید بهترین سیستم گیمینگ برای بازی، باید عملکرد و ویژگی ها را با بودجه رایانه شخصی خود متعادل کنید. همچنین می‌توانید ببینید که چگونه همه این پردازنده‌ها در سلسله‌مراتب معیارهای CPU ما قرار می‌گیرند، اما برای راهنمایی دقیق در مورد انتخاب بهترین پردازنده برای دستگاه بازی خود، می‌توانید راهنمای خرید CPU 2023 ما را بررسی کنید. و اگر نمی‌دانید که کدام شرکت CPU را انتخاب کنید، مقاله AMD ما در مقابل اینتل عمیقاً به این موضوع می‌پردازد و یک برنده ارائه می‌کند.

مدت‌هاست که بازار تراشه‌ها برای خریداران بسیار مطلوب نبوده است – ما از کمبود شدید به مازاد انبوه رسیده‌ایم، بنابراین اکنون می‌توانید معاملات فوق‌العاده‌ای را برای بهترین پردازنده‌ها برای بازی پیدا کنید. اینتل به تازگی اولین تراشه‌های Raptor Lake را منتشر کرده است که در قالب‌های Core i9-13900K، Core i7-13700K و Core i5-13600K عرضه می‌شوند. این تراشه‌ها بازی را تغییر می‌دهند، مجموعه محصولات AMD را بر هم می‌زنند و ارزش بهتری را در هر قیمتی ارائه می‌کنند. آن‌ها همچنین فضای سر اورکلاک باورنکردنی دارند – ما با مشکل بسیار کمی به 5.6 گیگاهرتز رسیدیم – و عملکرد بیشتری نسبت به سریع‌ترین مدل‌های AMD ارائه می‌کنند، بنابراین توصیه ما را در لیست‌های زیر دریافت می‌کنند.

ما مراقب قیمت Ryzen 7000 AMD هستیم که 50 دلار برای Ryzen 5 و 7 و 75 دلار به 130 دلار برای دو تراشه Ryzen 9 به عنوان بخشی از تبلیغات تعطیلات کاهش یافته است – امیدواریم این کاهش قیمت دائمی شود. با این حال، در حال حاضر، حافظه DDR5 و قیمت بالای مادربرد برای پلتفرم‌های علاقه‌مند AMD برای سازندگان همچنان دردسرساز است.

پلتفرم‌های اینتل گزینه‌های DDR4 را هم برای مادربردها و هم برای حافظه فراهم می‌کنند و قیمت پایین‌تری را ارائه می‌کنند (اگرچه در اکثر انواع کارها عملکرد ناچیزی را از دست می‌دهید). تراشه‌های Raptor Lake همچنین می‌توانند بدون افت عملکرد به مادربردهای نسل قبلی سری 600 بروند – به شرط اینکه برد سری 600 همان قدرت را با هر مدل سری 700 ارائه کند. فقط باید مطمئن شوید که مدل سری 600 دارای بایوس است که از تراشه پشتیبانی می کند.

بهترین پردازنده برای سیستم گیمینگ

AMD همچنین مادربردهای سری B را در دسترس دارد که به زودی تعداد بیشتری از آنها به بازار عرضه می شود که امیدواریم معادله ارزش را بهبود بخشد. سوکت AM5 نسل‌های بیشتری از تراشه‌ها را در خود جای خواهد داد، در حالی که سوکت اینتل رسماً با Raptor Lake به پایان می‌رسد، اما ظاهراً یک نسل تازه در افق وجود دارد که یک دور دیگر از تراشه‌ها را برای پلتفرم LGA 1700 ارائه می‌کند.

علاوه بر این، توصیه‌های ما بر اساس معیارهای عملکرد بازی و هزینه است، اما دلتاهای عملکرد در وضوح‌های بالاتر یا با پردازنده‌های گرافیکی کمتر کاهش می‌یابند، بنابراین مطمئن شوید که تصمیمات خود را بر اساس انتخاب‌های سطح سیستم خود قرار دهید. ما بهترین CPU را از هر کمپ فهرست شده در هر براکت قیمت داریم تا به تصمیم گیری شما کمک کند.

پردازنده‌های Ryzen 7000 Ryzen 9 7950X، Ryzen 9 7900X و Ryzen 5 7600X AMD در آزمایش‌های ما عملکرد چشمگیری داشتند، اما برچسب‌های قیمتی نسبتاً بالایی برای تراشه‌ها و مادربردها دارند که توصیه آن‌ها را نسبت به اینتل برای اکثر دستگاه‌های بازی سخت می‌کند. شما همچنین گزینه ای برای سیستم مجهز به DDR4 ندارید. اگر به دنبال بهترین CPU AMD برای بازی هستید، Ryzen 7 5800X3D جدید سریع ترین CPU بازی AMD در بازار است.

اگرچه این تراشه و V-Cache سه بعدی آن در انواع دیگر کارها فراتر از بازی به سرعت تراشه های قابل مقایسه نیستند، بنابراین باید از مزایا و معایب آن آگاه باشید. همچنین، قیمت 365 دلاری آن کمی بالاتر از آن چیزی است که ما معمولاً برای ساخت‌های بازی محور توصیه می‌کنیم، اما اگر سیستم AM4 موجود را ارتقا می‌دهید و در درجه اول به بازی علاقه دارید، یک برنده مطلق است.

اگر در مجموع به دنبال بهترین CPU بازی با قیمت قابل دسترس هستید، Core i5-12400 12 رشته ای شش هسته ای بهترین CPU برای بازی است. کاهش قیمت‌های اخیر این تراشه را به معامله بهتری تبدیل کرده است و آن را در صدر فهرست ما قرار داده است. اینتل هنوز یک پردازنده غیر K Raptor Lake عرضه نکرده است، اما ما انتظار داریم که Core i5-13400 به زودی وارد بازار شود.

بهترین پردازنده برای سیستم گیمینگ

لیست زیر برای بهترین CPU ها برای بازی است، در حالی که لیست ما از بهترین پردازنده ها برای ایستگاه های کاری برای کسانی است که اغلب به تولید محتوای پیشرفته یا کارهای حرفه ای می پردازند. پردازنده‌ها از بهترین خمیر حرارتی بهره می‌برند، بنابراین اگر در حال خرید یک پردازنده جدید هستید، راهنمای ما را بررسی کنید. اما اگر دنبال بهترین CPU برای بازی هستید، در جای مناسبی هستید.

بهترین CPU برای بازی در یک نگاه (اطلاعات بیشتر در زیر):

  • به طور کلی بهترین CPU برای بازی:

Intel Core i5-12400 (در تب جدید باز می شود)

جایگزین: AMD Ryzen 5 5600 (در برگه جدید باز می شود)

  • بهترین CPU با ارزش کارایی بالا برای بازی:

Intel Core i9-13900K (در تب جدید باز می شود)

جایگزین: AMD Ryzen 9 7950X (در برگه جدید باز می شود)

  • ارزش کلی بهترین CPU برای بازی:

Intel Core i7-13700K (در تب جدید باز می شود)

جایگزین: AMD Ryzen 7 5800X3D (در برگه جدید باز می شود)

  • بهترین CPU میان رده برای بازی:

Intel Core i5-13600K (در تب جدید باز می شود)

جایگزین: Ryzen 5 7600X (در برگه جدید باز می شود)

  • بهترین CPU اقتصادی برای بازی:

Core i3-12100 و Core i3-12100F (در برگه جدید باز می شود)

  • بهترین CPU سطح ورودی برای بازی:

AMD Ryzen 5 5600G

اگر می خواهید یک سیستم عالی داشته باشید برای گیم می توانید با کارشناسان ما که در قسمت سیستم حرفه ای حرف اول را می زنند از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید و از آنان مشاوره های رایگان دریافت کنید.   02155958090   09205958191

مسن تر

بهترین SSD برای بازی در سال 2023

جدیدتر

8 نکته ضروری قبل از خرید لپ تاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی محصولات
jQuery(document).ready(function() {