بدلیل نوسان قیمت لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

09205958191
از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
info@rsa-co.com

کلینیک تعمیرات

بروزترین تجھیزات و کارشناسان مجرب

پشتیبانی و مشاوره

9205958191 - (98+)

بهترین کارت گرافیک تدوین

کارت گرافیک TUF GAMING 3060 به عنوان یک کارت گرافیک میان رده و یکی از بهترین کارت گرافیک تدوین معرفی شده است. که ما قصد داریم در این مقاله به این موضوع بپردازیم که این مدل کارت گرافیک چه نوع ویژگی هایی دارد، پس با ما همراه باشید.

کولینگ

اگر بخواهیم از قسمت کولینگ این کارت شروع کنیم باید این مورد را بدانیم که کولینگ این کارت از تکنولوژی مکس کانتکت ایسوس استفاده می کند که این مورد دقیقا در مورد سری TUF 3080 مشابه است که درواقع باعث می شود این نکته را بدانیم که سری های TUF موارد مشابهی با یکدیگر دارند.

ساختار بدنه

در رابطه با ساختار بدنه ی این کارت باید بدانیم که جنس بدنه کاملا از آلومینیوم هست، تمام قاب روی هیت سینگ و هم بک پلیت کاملا از آلومینیوم هستن که این باعث میشود از کیفیت این کارت مطمئن تر بشویم. برای مثال سری کارت های استریکس که از این کارت ها رده بالاتر حساب میشوند، قسمت قاب روی هیت سینگ از جنس پلاستیک ساخته شده است ولی این کارت کاملا از آلومینیوم ساخته شده است.

استقامت در سری TUF

در مورد منطقی که ایسوس برای سری TUF دارد اگر بخواهیم صحبت کنیم به این نتیجه میرسیم که اصولا کارت های این سری از نظر قدرت و استقامت کارت های قوی ای هستند و این در حالی است که این سری، از دسته ی کارت های میان رده محسوب می شوند ولی ایسوس با این عملکرد استقامتی ای که در این سری قرار داده توانسته بهترین جواب را بگیرد و حتی گاهی از کارت های بالارده بهتر عمل کند.

بهترین کارت گرافیک تدوین

خازن ها و شوک ها در چه حالتی قرار دارند؟

در این کارت برای خازن هایی که وجود دارد و همینطور شوک ها بهترین حالت قرار گرفته شده است به طوری که تمام استاندارد های ایسوس را دریافت کرده است، هم از لحاظ کیفیتی و عملکرد و استقامت قابل توجهی که وجود دارد.

جزئیات کارت

اگر باز به ظاهر کارت نگاهی بندازیم متوجه میشویم که خیلی با جزئیات بالا و شلوغ نیست و یک ظاهر مستحکم و قوی و به شدت جذاب قابل مشاهده است، قبل تر اشاره کردیم که جنس بدنه کاملا از آلومینیوم هست و هیچ قسمت دیگه ای به غیر از پره های خود کارت از جنس دیگری نیست، لازم به ذکر است که جنس پره های کارت از پلاستیک است. در قسمت پشت کارت دو رد لاستیک دیده می شود که با آرم خود TUF GAMING  و GEFORCE RTX هستند.

RGB

در ادامه چیزی که در مورد ظاهر کارت نکته مهمی است بحث RGB بودن این کارت است که اصلا قابلیت RGB در آن به چه حالتی است. این کارت هم قابلیت RGB دارد اما نه دقیقا مثل سری استریکس، چرا که استریکس کل قسمت روی کارت کاملا RGB هست ولی در این کارت فقط در قسمت انتهای کارت یعنی روی قسمت لوگوی TUF ، RGB کار شده است .

که از نظر کاربران یک حالت مینیمال و جذاب دارد برای کسانی که خیلی علاقه ای به این موضوع ندارند بسیار آپشن قابل توجهی است که این موضوع خود یک توجه به سلیقه برخی کاربران است که ایسوس به خوبی به آن توجه کرده است.

بهترین کارت گرافیک تدوین

فن ها

قبل تر درمورد کولینگ این کارت و اینکه از چه تکنولوژی ای استفاده می کند توضیح دادیم ولی اگر کمی جزئی تر نگاه کنیم به این موضوع پی می بریم که این کارت با اینکه جز کارت های میان رده به حساب می آید از یک کولینگ سنگین با فین های بسیار متراکم و قوی استفاده می کند که باز هم این نکته در سری TUF بسیار قابل توجه است.

در مورد فن ها باید توجه داشته باشیم که این کارت دارای سه عدد فن هست و دو فن کناری بر خلاف عقربه های ساعت و فن وسط هم جهت با عقربه های ساعت می چرخند که این امر باعث عملکرد بهتر سیستم خنک کننده می شود.

خروجی ها

در قسمت پشت کارت خروجی های تصویر کارت قرار دارند. این کارت جمعا 5 عدد خروجی دارد که دو عدد آن HDMI و سه عدد آن DP هستند. البته این به آن معنا نیست که می شود 5 مانیتور را به صورت همزمان به این کارت وصل بکنید، نهایتا می شود به این کارت 4 مانیتور را به صورت همزمان وصل کنید که می شود از این 4 عدد دو HDMI و دو DP باشد.

بهترین کارت گرافیک تدوین

تفاوت 3060 TI  و 3060

سوال بسیار متداولی که وجود دارد تفاوت کارت گرافیک های 3060 و 360 TI هست که باهم بررسی خواهیم کرد. تفاوتی که 3060 TI  با 3060 دارد این است که TI 8 گیگ و 3060 12 گیگ است و تفاوت بعدی آن ها در بخش کوداکور ها هم دیده می شود، افرادی که کار رندرینگ انجام می دهند بهتر است که از سری TI  استفاده کنند به دلیل سرعت بالا تری که دارد.

نتیجه

امیدواریم که از بررسی این کارت گرافیک قدرتمند لذت برده باشید، با توجه با این که در میان کارت های میانرده حساب می شود بسیار عملکرد قوی ای داشته است و البته از به صرفه ترین کارت ها هم به شمار می آید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از آن ها مشاوره های رایگان دریافت نمایید.

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره های زیر اقدام کنید.

09205958191   و   02155958090

مسن تر

گیمینگ یا رندرینگ؟

جدیدتر

کیس GT501 تاف گیمینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی محصولات
jQuery(document).ready(function() {