بدلیل نوسان قیمت لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

09205958191
از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
info@rsa-co.com

کلینیک تعمیرات

بروزترین تجھیزات و کارشناسان مجرب

پشتیبانی و مشاوره

9205958191 - (98+)

بهترین ssd برای کامپیوتر و لپ تاپ

SSD یا درایو حالت جامد نوعی وسیله ذخیره سازی است که در رایانه ها استفاده می شود. SSD ها جایگزین هارد دیسک های سنتی (HDD) در رایانه ها می شوند و همان عملکردهای اولیه هارد دیسک را انجام می دهند. اما SSD ها در مقایسه به طور قابل توجهی سریعتر هستند. با SSD، سیستم عامل دستگاه با سرعت بیشتری بوت می‌شود، برنامه‌ها سریع‌تر بارگیری می‌شوند و فایل‌ها سریع‌تر ذخیره می‌شوند.

هارد دیسک سنتی شامل یک دیسک چرخان بر روی یک بازوی مکانیکی به نام محرک است. یک HDD داده ها را به صورت مغناطیسی می خواند و می نویسد. با این حال، خواص مغناطیسی می تواند منجر به خرابی های مکانیکی شود.

در مقایسه، SSD هیچ قطعه متحرکی برای شکستن یا چرخش به سمت بالا یا پایین ندارد. دو جزء کلیدی در یک SSD کنترلر فلش و تراشه های حافظه فلش NAND هستند. این پیکربندی برای ارائه عملکرد خواندن/نوشتن بالا برای درخواست های داده های متوالی و تصادفی بهینه شده است. آنها گران تر از HDD های سنتی هستند.

SSD ها در هر جایی که هارد دیسک قابل نصب باشد استفاده می شود. به عنوان مثال، در محصولات مصرفی، آنها در رایانه های شخصی (PC)، لپ تاپ، کامپیوتر های بازی، دوربین های دیجیتال، پخش کننده های موسیقی دیجیتال، تلفن های هوشمند و تبلت ها استفاده می شوند.

از آنجایی که SSD ها تاخیر کمتری نسبت به هارد دیسک ها ارائه می دهند، می توانند به طور کارآمدی هم بارهای کاری سنگین و هم رندوم را مدیریت کنند. این تأخیر کمتر از توانایی یک SSD است، و برای خواندن مستقیم و فوری داده ها از داده های ذخیره شده ناشی می شود.

بهترین ssd برای کامپیوتر و لپ تاپ

مزایای SSD نسبت به HDD عبارتند از:

  • سرعت خواندن/نوشتن سریعتر: SSD ها می توانند به سرعت به فایل های حجیم دسترسی پیدا کنند.
  • زمان بوت سریعتر و عملکرد بهتر: از آنجایی که درایو نیازی به چرخش مانند یک هارد دیسک ندارد، پاسخگوتر است و عملکرد بارگذاری بهتری را ارائه می دهد.
  • ماندگاری: SSD ها در برابر ضربه مقاوم تر هستند و بهتر از HDD ها می توانند گرما را تحمل کنند زیرا قطعات متحرک ندارند.
  • مصرف برق: درایوهای SSD به دلیل نداشتن قطعات متحرک نسبت به هارد دیسک ها به انرژی کمتری برای کار نیاز دارند.
  • ساکت تر: SSD ها صدای کمتری تولید می کنند زیرا هیچ قطعه متحرک یا چرخشی وجود ندارد.
  • اندازه: SSD ها به شکل فاکتورهای مختلفی تولید می شوند در حالی که اندازه هارد دیسک محدود است.

قطعه های SSD در بازار به صورت فراوان وجود دارند و همچنین قیمت بالایی دارند، اما به دلیل سرعت و کیفیت بالای آنها حتی اگر مجبور به پرداخت هزینه زیادی در این بخش شوید، مطمئن باشید که ارزشش را خواهد داشت. قطعه های SSD از ۶۰ گیگابایتی تا ۱ترابایت موجود هستند که انتخاب این بخش هم کاملا به بودجه شما بستگی دارد.

بهترین ssd برای کامپیوتر و لپ تاپ

حال میخواهیم به معرفی چندتا از بهترین SSD  ها بپردازیم:

  1. Samsung 970 evo plus
  2. Samsung 870 evo
  3. Samsung 860 evo
  4. Adata elite se880
  5. Adata su650

 

راجب ssd ها خیلی سوالات پرسیده شده و خیلی هم نظرات وجود دارد، اما در اینجا ما میخواهیم به شما بگوییم که چجوری ssd را برای سیستم خود انتخاب بکنید. SSD های سامسونگ فوق العادست، یعنی در ssd هایی که در حال حاضر تولید میشوند عالی عمل میکند.

اگر نمیدونی که لپ تاپ یا سیستم شما کدام ssd را ساپورت میکند مدلش را برای ما کامنت کن تا به شما بگوییم که کدام ssd  برایتان بهتر است و سیستم شما را ساپورت میکند و اگرهم میخواهید سیسیتم جدیدی اسمبل کنید حتما از مشاوره های ما استفاده کنید تا یک پی سی پرقدرت و حرفه ای داشته باشید. ما ssd  های پرقدرت همراه با گارانتی اورجینال خدمت شما ارائه میکنیم و همچنین سعی میکنیم که بهترین ها را به شما پیشنهاد بدهیم.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما از طریق شماره های زیر در تماس باشید.                     09205958090     02155958191

مسن تر

بهترین پاور برای سیستم های معمولی

جدیدتر

بررسی هدفون آئودیو تکنیکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی محصولات
jQuery(document).ready(function() {