بدلیل نوسان قیمت لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

09205958191
از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
info@rsa-co.com

کلینیک تعمیرات

بروزترین تجھیزات و کارشناسان مجرب

پشتیبانی و مشاوره

9205958191 - (98+)

تشخیص اصل بودن باتری نوت بوک

تشخیص اصل بودن باتری نوت بوک یا لپ تاپ خود بسیار مهم است. باتری لپ تاپ یک قطعه سخت افزاری است که نقش خیلی مهمی در سلامت دستگاه لپ تاپ شما دارد. اگر از باتری لپ تاپ درست استفاده نکنید با استفاده طولانی مدت از آن باعث آسیب دیدن آن می شود و باید آن را تعویض کنید.

وقتی می خواهید باتری لپ تاپ بخرید اول از همه از چند جا پرس و جو کنید و بعد خرید کنید زیرا وقتی از فروشگاها و شرکت های معتبر خرید می کنید از باتری خود مطمئن هستید و جای نگرانی نمی باشد. ولی وقتی از یک جای نامعتبر خرید می کنید علاوه بر هزینه زیادی که باید پرداخت کنید ب جای باتری اصل به شما باتری تقلبی می دهنند که باعث خرابی لپ تاپ می شود و باعث می شود آن را پس از مدتی عوض کنید.

از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید

وقتی از یک فروشگجاه معتبر خرید کنید اگر یک درصد باتری لپ تاپ شما تقلبی باشد می توانید با فاکتور خرید که دارید از دست آنها شکایت کنید اما اگر از دست فروشان و جاهای نامعتبر خرید کنیددیگر نمی توانید هیچ اعتراضی داشته باشید و یک هزینه اضافه باید پرداخت کنید.

تشخیص اصل بودن باتری نوت بوک

وقتی می خواهید باتری لپ تاپ خود را تعویض کنید بیشتر سعی کنید از نمایندگی  برند لپ تاپ خودتان خرید کنید تا دیگر نگران چیزی نباشید. چون بیشتر باتری هایی که از نمایندگی خریداری می شود اصل هستند.

چک کنید لوگوی برند لپ‌تاپ روی باتری حک شده باشد

برای اینکه مطمئن شوید باتری شما اصل می باشد، هنگام خرید مطمئن شوید که لوگوی برند لپ تاپ شما روی باتری جایگزین شده است و حک شده می باشد. زیرا بیشتر باتری های نا معتبر بدون برچسب هستند.

اندازی باتری با لپ تاپ

برای اینکه بخواهید باتری خود را تعویض کنید و یک باتری دیگر بخرید حتما قبل از خرید باتری تمام اطلاعاتی که روی برچسب آن خورده شده است را یاداشت کنید و هنگام خرید باتری باهم چک کنید که باتری اورجینال بخرید و نتوانند باتری های تقلبی را به شما قالب کنند.

تشخیص اصل بودن باتری نوت بوک

طول عمر باتری اورجینال لپ تاپ چقدر باید باشد؟

تمام باتری ها پس از مدتی استفاده خراب می شوند و باید آنها را تعویض کنید. زیرا وقتی استفاده زیادی از آن داشته باشید  و کار زیادی ازش بگیرید عمر آن کاهش می باید و باید آن را تعویض کنید. برای کسانی که با لپ تاپ خیلی کارکردی ندارند بین 18تا24 ماه فرسوده می شود و باید آن را تعویض کنند ولی برای کسانی که حرفه ای هستند و کارکرد زیادی از لپ تاپ می کشند نهایتا تا 18 ماه دوام می آورد و بعد باید آن را تعویض کنید.

وقتی حس کردید لپ تاپ شما آن عملکردی که شما می خواهید را ندارد بهتر است باتری لپ تاپ را تعویض کنید تا آسیب بیشتری نبیند و هزینه اضافی پرداخت نکنید.

تفاوت باتری اورجینال و تقلبی

  • باتری های تقلبی برچسب برند ندارند و اگر حرفه ای باشید  با تماشا آن می توانید به راحتی متوجه تقلبی بودن آن بشوید.
  • مورد بعدی آن قیمت ارزان باتری های تقلبی است که تفاوت زیادی با باتری های اورجینال دارند.
  • فول شارژ بودن باتری های اصل. باتری های تقلبی کمتر از دو ساعت شارژ باتری را خالی می کنند.
  • باتری های تقلبی خیلی کمتر می توانند تا یک سال دوام بیاورند. آنها معمولا کمتر از یک سال عمر باتری تمام می شود و باید برای جایگزین آن خرید کنید.

تشخیص اصل بودن باتری نوت بوک

برای ارتباط با کارشناسان ما و گرفتن مشاوره های رایگان می توانید از طریق شماره های 02155958090   و   09205958191  با ما در ارتباط باشید.

مسن تر

واحد پردازش مرکزی چیست؟

جدیدتر

چرا باتری لپ تاپ زود خالی میشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی محصولات
jQuery(document).ready(function() {