بدلیل نوسان قیمت لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

09205958191
از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
info@rsa-co.com

کلینیک تعمیرات

بروزترین تجھیزات و کارشناسان مجرب

پشتیبانی و مشاوره

9205958191 - (98+)

راهنمای خرید سیستم مناسب تدوین

در این مقاله می خواهیم به بررسی راهنمای خرید سیستم مناسب تدوین بپردازیم. معمولاً لپ‌تاپ‌ها به دلیل سبک، نازک و قابل حمل بودن به اندازه کامپیوترها قدرتمند نیستند. اما در هر صورت از آنجایی‌که بهترین سیستم برای طراحی گرافیک و تدوین باید پردازنده، کارت گرافیک و … قوی داشته باشد، نمی‌توان انتظار یک سیستم تدوین ارزان‌قیمت را داشت.

لپ تاپ یا سیستم؟

چرا باید به جای لپ تاپ برای طراحی گرافیک، رایانه انتخاب کنید؟ در حالی که لپ تاپ های عالی وجود دارد که می تواند به شما در زمینه طراحی گرافیک کمک کند ، اما به دلیل نیاز به نازک بودن، سبک بودن و قابل حمل بودن، آنها معمولاً نمی توانند از نظر قدرت و عملکرد همان رایانه های رومیزی را ارائه دهند.

یک سیستم مناسب رندرینگ از 9 قسمت: پردازنده CPU (واحد پردازش مرکزی)، خنک کننده CPU، مادربورد، کارت گرافیک GPU، حافظه RAM، ذخیره سازی Storage، منبع تغذیه، کیس و سیستم عامل تشکیل شده است. البته یک کامپیوتر مناسب طراحی می بایست از مانیتوری با کیفیت تصویر بالا، کیبوردی مخصوص، یک موس با دقت بالا و اجزای مهم دیگری نیز برخوردار باشد تا بتوان پروژه های رندرینگ را به بهترین شکل ممکن با آن عملی نمود.

به طور کلی مهم‌ترین قطعات برای انتخاب بهترین سیستم برای طراحی گرافیک و تدوین شامل موارد زیر هستند:

  • کارت گرافیک
  • پردازنده
  • حافظه

راهنمای خرید سیستم مناسب تدوین

اولین سوالی که پیش می آید این است که آیا سیستم مبتنی بر پایه رایزن برای تدوین مناسب تر است یا بر پایه اینتل؟

نمی توان گفت مهم ترین مولفه در سیستم های تدوین و گرافیکی به طور دقیق یکی از قطعات است. اگر مجموعه ای از قطعات کیفیت خوبی داشته باشند و به خوبی با یکدیگر کانفیگ شوند، می توانند خروجی خوبی داشته باشند.

از سال های 2019 و 2020 به این دلیل که نرم افزارهای شرکت ادوبی بسیار هوشمند شده اند، شما نیز باید سیستم خود را بر مبنای حداقل هایی خریداری کنید تا در زمان کارکرد و رندرگیری با مشکلی روبرو نشوید.

شما می توانید سیستم خود را به دلخواه برپایه رایزن یا اینتل اسمبل کنید. اگر می خواهید حداقل های یک سیستم مناسب تدوین را داشته باشید، باید حداقل از پردازنده Core i5 و در رایزن نیز از سری رایزن 5 شروع کنید.

نکته بسیار مهم اینجاست که مادربرد باید حتماً یک سری استاندارد ها و درگاه های متنوع را دارا باشد تا در زمان میکس، مستر و تدوین و خروجی گرفتن و مهم تر از همه در زمان ارتقاء با مشکلی روبرو نشوید.

میتوان یک سیستم را با قیمتی بسیار معقول تر به سرانجام رساند اما نهایتاً این شما هستید که متضرر خواهید شد و در آینده به مشکل برخواهید خورد.

برای کسانی که تازه کارند و می خواهند شروع کار خود را رقم بزنند، با حداقل کارت گرافیک 4 گیگابایت می توانند کار خود را شروع کنند اما برای کسانی که نیمه حرفه ای و حرفه ای هستند ترجیحاً از کارت گرافیکی با حافظه 6 گیگابایت و بالاتر استفاده کنند که خنک کنندگی مناسبی داشته باشد.

راهنمای خرید سیستم مناسب تدوین

پیشنهاد ما کارت گرافیک های GeForce است که در نرم افزار های متعددی که استفاده می کنید با مشکلی برخورد نکنید. حداقل رم توصیه شده برای سیستم های تدوین 16 گیگابایت می باشد تا شما بتوانید خروجی بهتری داشته باشید و از زمانتان بهتر استفاده کنید.

تمامی این موارد می توانند در زمان کارکرد شما بسیار موثر واقع شوند و دغدغه های شما را از برطرف کنند. با توجه به این موارد شما میتوانید یک سیستم مناسب برای تدوین تهیه کنید و از کار کردن با آن لذت ببرید.

در سال ۲۰۲۱، بازار رایانه های شخصی بیشتر از هر زمان دیگری است، به این معنی که انتخاب زیادی در آنجا وجود دارد. این خبر خوبی است، زیرا بدان معناست که یک کامپیوتر طراحی گرافیکی مناسب برای نیازها و بودجه شما وجود دارد. با این حال، میزان زیاد انتخاب به این معنی است که هنگام جستجوی رایانه شخصی جدید می تواند گیج کننده یا طاقت فرسا باشد.

هر سوال دیگری در خصوص سیستم مناسب برای شما با توجه به بودجه تان وجود داشته باشد، مشاورین و متخصصین ما با افتخار پاسخگوی شما هستند.

شماره تماس: 09205958191

مسن تر

نقد و بررسی هدفون AKG k52

جدیدتر

نقد و بررسی هدفون Audio Technica M20X

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی محصولات
jQuery(document).ready(function() {