بدلیل نوسان قیمت لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

09205958191
از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
info@rsa-co.com

کلینیک تعمیرات

بروزترین تجھیزات و کارشناسان مجرب

پشتیبانی و مشاوره

9205958191 - (98+)

سیستم مناسب برای آهنگسازی

یکی از اولین چالش هایی که هنرجویان آهنگسازی با آن رو به رو می شوند، انتخاب سیستم مناسب برای آهنگسازی می باشد. اما برای انتخاب یک سیستم آهنگسازی خوب باید اطلاعات تخصصی داشته باشید تا بتوانید بهترین سیستم اهنگسازی را انتخاب کنید.

سیستم آهنگسازی

یک سیستم قوی و مناسب برای آهنگسازی، لذت بیشتری را برای شما فراهم می کند. اما استعداد، تلاش و خواستن یک هدف، باعث موفقیت شما شده و همین موضوع در موسیقی و آهنگسازی نیز به همین صورت می باشد. شما می توانید با تکیه بر استعداد، توانایی و تلاش روز به روز به موفقیت نزدیک بشوید و پیشررفت کنید.

سیستم مناسب برای آهنگسازی

سیستم عامل ویندوز یا مک ؟

سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که شما آهنگسازی در سیستم عامل ویندوز را ترجیح می دهید یا سیستم عامل مک؟ سیستم عامل ویندوز تولید کمپانی مایکروسافت می باشد و بیشترین سیستم عاملی که در کشورمان مورد استفاده قرار می گیرد، سیستم عامل ویندوز می باشد، در واقع سیستم عامل ویندوز استفاده کننده های بیشتری نسبت به سیستم عامل های دیگر دارد. و سیستم عامل مک تولید کمپانی اپل می باشد. هر کدام از این دو سیستم عامل دارای مزایا و معایبی برای آهنگسازی می باشد.

مزایا و معایب سیستم عامل ویندوز برای آهنگسازی

یکی از گران ترین محصولات نرم افزاری، نرم افزارهای آهنگسازی و وی اس تی ها می باشند. به طوری که اگر تنها یک را با چند وی اس تی به طور اورجینال تهیه کنید، بیش از 15 میلیون تومان باید هزینه کنید. در محتوای کرک شده، سیستم عامل ویندوز بسیار عالی و غنی می باشد. و در دنیای آهنگسازی ریلیزها و وی اس تی های جدید و عالی را منتشر می شوند. این مورد یکی از مزایای سیستم عامل ویندوز برای آهنگسازی می باشد.

سیستم مناسب برای آهنگسازی

مزایا و معایب سیستم عامل مک برای آهنگسازی

یکی از تجربه های دلچسب برای آهنگسازی و همینطور دیگر عملیات پردازشی، استفاده از سیستم عامل مک می باشد. اما برای استفاده از این سیستم عامل جذاب به نرم افزارها و وی اس تی های اورجینال نیاز دارید. اگر از نظر مالی و بودجه، مشکلی ندارید، سیستم عامل مک و محصولات کمپانی اپل مانند مک بوک و یا آی مک یکی از بهترین انتخاب ها می باشد. اما نکته قابل توجه این است که گروه های کرک کننده نرم افزار و وی اس تی برای این سیستم عامل ضعیف عمل می کند و اگر می خواهید از محتوای کرک شده توسط این سیستم، استفاده کنید، بهتر است از سیستم های دیگر استفاده کنید.

برای آهنگسازی کامپیوتر بهتر است یا لپ تاپ؟

این موضوع را کاملا خودتان می توانید انتخاب کنید، اما توصیه می شود برای انجام کارهای آهنگسازی از جمله تنظیم و میکس و مسترینگ، از لپ تاپ استفاده کنید. زیرا در صورت استفاده از لپ تاپ امکان اتصال به مانیتور، کارت صداهای USB دار و دیگر سخت افزارهای مورد نیاز مانند Midi Controller و… را خواهید داشت. در واقع لپ تاپ ها از قبل اسمبل شده هستند و دردسرهایی از جمله این موارد نخواهید داشت.

یک فرصت ویژه، داشتن یک لپ تاپ قدرتمند که به راحتی بتوانید در همه جا حتی در سفرهای خود ببرید و در همه جا بتوانید کارهای آهنگسازی خود را انجام دهید. از طرف دیگر استفاده از کامپیوتر امکانات بیشتری را به شما نسبت به لپ تاپ به شما می دهد. از جمله این امکانات امکان شخصی سازی سخت افزار در کامپیوتر بیشتر بوده و برای کارهایی مانند ارتقا قطعات دستتان بازتر است. از دیگر امکانات می توان به امکان اتصال به کارت صداهای حرفه ای و گران قیمت اشاره کرد. اما در آخر انتخاب هر کدام از آن ها، کامپیوتر یا لپ تاپ در دست خودتان می باشد.

اما نظرات بسیار متفاوتی درمورد مشخصات سخت افزاری سیستم آهنگسازی وجود دارد. گروه رسا می تواند در انتخاب بهترین سیستم برای آهنگسازی به شما کمک کند.

سیستم مناسب برای آهنگسازی

مزایای کار با گروه رسا:

تضمین کیفیت پس از تامین، در صورتی که سیستم خودتان را ارسال کنید هزینه کارشناسی و عیب یابی رایگان در صورت موافقت بعد از تعمییر براتون به صورت رایگان ارسال می کنیم. تمامی سیستم ها بعد از تعمیر و سرویس و تست های quc پس از تایید برای مشتری ارسال می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما از طریق شماره های 02155958090  و  09205958191  با ما در ارتباط باشید.

مسن تر

mac درمقابل pc

جدیدتر

برای گیمینگ ssd یا hdd؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی محصولات
jQuery(document).ready(function() {