بدلیل نوسان قیمت لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

09205958191
از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
info@rsa-co.com

کلینیک تعمیرات

بروزترین تجھیزات و کارشناسان مجرب

پشتیبانی و مشاوره

9205958191 - (98+)

نقد و بررسی مینی کیس HP workstation

این مینی کیس چندسالی است که در کشور ما به صورت استوک وارد میشود البته اکبند آن هم به صورت محدود موجود است. این مینی کیس ها با توجه بی قیمتی که دارند، قابلیت های خیلی خوبی دارند. این مینی کیس جزو بهترین های جهان با قابلیت های بسیار زیادی است.

این مینی کیس ها همانطور که از اسمش مشخص هست یک سایز فوق العاده باریک و کوچک، در کانفیگ های مختلفی موجود هستند و قابلیت های خیلی خوبی دارند. برای مثال این مدل که به بررسی آن می پردازیم یک پردازنده core I5 6MC دارد. مادربورد آن قابلیت این را دارد که ما بتوانیم به راحتی تا 32 گیگ رم را روی آن upgrade کنیم یا به زبان ساده ارتقا بدهیم. قابلیت این را دارد تا بتوانیم سالید درایو (ssd) فعال بکنیم، همینطور دو هارد دیسک به عنوان بکاپ و ذخیره را می توان نصب کرد.

مینی کیس

این مینی کیس سیستم کولیینگ مناسب و پاور ایده الی دارد. بر اساس نسل این دستگاه ها مثل 6000 و یا 8300، بر اساس سریال آنها، قابلیت هایشان هم تغییر میکند. همچنین 4 پورت USB-3 دارد. اکثریت این مینی کیس ها، لن 1 گیگابایتی دارند. به صورت آنبورد خروجی دیجیتال و آنالوگ دارند که شما میتوانید کابل تصویر خود را به آن متصل بکنید ولی این قابلیت را هم دارد که شما بتوانید یک کارت گرافیک خیلی خوب روی آن نصب کنید.

البته با توجه به محدودیت فضایی که این کیس دارد شما هر کارت گرافیکی را نمیتوانید داخل کیس نصب بکنید. حتما باید کارت های گرافیکی که سازگار با این مینی کیس هست را نصب بکنید یعنی نهایتا ما یک کارت گرافیک 1030 میتوانیم روی این کیس سوار بکنیم و خیلی راحت در طراحی های شما، فوتوشاپ و سایر نرم افزار های دیگر از آن استفاده بکنید.

از قابلیت های دیگری که دارد این است که ما پردازنده این دستگاه را آپگرید و تست کردیم، یعنی میتوانیم از core I5 نسل 3 core I7 هم روی آن نصب بکنیم چون ما تست کردیم و پاسخ داده و مشکلی وجود نداشته است.

 

نقد و بررسی مینی کیس HP workstation

این دستگاه برای جاهایی که نمیخواهند هزینه زیادی بکنند و یا کسانی که بودجه زیادی را فعلا نمیخواهند برای خرید سیستم صرف کنند، پیشنهاد فوق العاده ای است. توصیه ما این است که حتما این مینی کیس ها آپگرید شده باشند، چون اگر شما بخواهید با کانفیگ معمولی که روی خود آن دستگاه است از این محصول استفاده بکنید، فقط در حد نرم افزار های اداری و یا وبگردی مناسب است. ولی شما میتوانید به راحتی با یک آپگرید ساده، حتی نرم افزارهای گرافیکی هم روی آن نصب و استفاده بکنید.

در بحث نصب سیستم عامل هم خوشبختانه این دستگاه قابلیت نصب ویندوز 10 را هم دارد و شما به راحتی میتوانید سخت افزاری که میخواهید را روی آن اضافه کنید، درایور ها را نصب بکنید و از آن بهره ببرید.

طریقه نگهداری آن هم مانند بقیه کامپیوتر های دیگر، باید سرویس انجام بشود.

مشخصات فنی مینی کیس

– خانواده پردازنده‌های نسل سوم Intel® Core™ vPro™ و چیپست Intel® Q77 Express را برای عملکرد بالا و بدون ایراد تجربه کنید.

– پشتیبانی از دو کارت گرافیک و فناوری جدید گرافیکی PCI Express v3.0 پهنای باند افزایش یافته اسلات PCIe x16 را برای عملکرد سریع گرافیکی فشرده فراهم می کند.

– حداکثر بهره وری را با حداکثر چهار نمایشگر مستقل با کارت گرافیک گسسته اختیاری. اتصال راحت با پورت های خط ورودی و خروجی و پورت های USB رو به جلو با خروجی های VGA و DisplayPort برای تنظیم دو مانیتور.

نقد و بررسی مینی کیس HP workstation

– فناوری پاسخ هوشمند اینتل (SRT)، یک راه حل کش دیسک، عملکردی مشابه درایو حالت جامد ارائه می دهد و در عین حال ظرفیت ذخیره سازی یک درایو دیسک سخت را حفظ می کند.

– SRS Premium Sound یک تجربه صوتی فوق‌العاده از جمله کنفرانس VoIP، پخش وب و همکاری را ارائه می‌کند. نرم افزار انحصاری اتاق مجازی HP امکان همکاری رو در رو در سراسر جهان را فراهم می کند.

– Intel® vPro با فناوری مدیریت فعال به پرسنل IT شما اجازه می دهد تا از یک مکان راه دور به دسکتاپ دسترسی داشته باشند، تشخیص دهند، تعمیر کنند و مدیریت کنند که باعث صرفه جویی در زمان و کاهش هزینه نگهداری می شود.

مسن تر

نقد و بررسی میکروفون Audio Technica AT2020

جدیدتر

نقد و بررسی هدفون AKG k52

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی محصولات
jQuery(document).ready(function() {