بدلیل نوسان قیمت لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

09205958191
از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
info@rsa-co.com

کلینیک تعمیرات

بروزترین تجھیزات و کارشناسان مجرب

پشتیبانی و مشاوره

9205958191 - (98+)

کیس GT501 تاف گیمینگ

گیمرها لذت داشتن یک کیس قوی و زیبا برای اجرای بازی های حرفه ای و سنگین را به خوبی می دانند. در واقع اگر یک گیمر حرفه ای هستید صد در صد به یک سیستم گیمینگ حرفه ای برای اجرای بازی های جذاب و سنگین نیاز دارید، به طوری که اجرای روان این بازی ها جذاب باعث می شود که در حین بازی کردن تجربه لذت بخشی داشته باشید.

همانطور که می دانید یکی از برندهایی که کیس های خیلی خوبی ارائه می دهد، ایسوس (ASUS) می باشد. این شرکت در سال ۲۰۱۹ مدل های مختلف کیس گیمینگ را ارائه داد، یکی از این کیس های جذاب، کیس GT501 تاف گیمینگ بود که این کیس کیفیت و استحکام بالایی دارد که علاوه بر مزیت های خیلی خوب مانند استحکام و کیفیت آن، ظاهر زیبای این کیس یکی از موارد جذب کننده آن می باشد.

سیستم های گیمینگ

سیستم های گیمینگ سیستم هایی هستند که گیمرها برای اجرای بازی های قوی و سنگین از آن ها استفاده می کنند. سیستم های گیمینگ از قدرت پردازش بالایی برخوردارند و بازی های سنگین را خیلی سریع اجرا می کنند. تفاوت سیستم های گیمینگ با سیستم های معمولی در پردازش ویدیو می باشد.

سیستم های گیمینگ مشخصات متفاوت و گوناگونی دارند، یکی از این مشخصات قدرت پردازش بالا می باشد که از مهم ترین ویژگی های این سیستم ها نیز می باشد. همچنین این سیستم ها قابلیت انتقال داده ها با سرعت بالا را دارند. سیستم های گیمینگ به علت داشتن قطعات قوی، انرژی زیادی را مصرف می کنند بنابراین برای کاهش دمای این کیس ها به یک خنک کننده قوی نیز نیاز دارید.

ویژگی های ظاهری

این کیس جذاب جزء کیس های مید تاور می باشد که کیس های میدتاور از پرطرفدارترین استاندارد ظاهری برای کیس ها می باشد که ابعاد آن ۵۴۵x۲۵۱x۵۵۲ است. از مشخصات ظاهری این کیس می توان به پنل جلوی فلزی و پنل کناری از شیشه اشاره کرد. این کیس دارای وزن ۱۰.۵ کیلوگرمی می باشد. در بالای این کیس دو دسته ارگونومیک و پنبه ای وجود دارد که این دسته ها تا وزن ۳۰ کیلوگرم را به راحتی می تواند تحمل کند و با وجود قطعات داخل کیس، امکان حمل و نقل و بلند کردن را برای شما راحت تر کرده است.

در قسمت پایینی آن پایه های بلندی را مشاهده می کنید که این پایه های کاربردی باعث جریان خیلی خوب هوا در کف کیس می شود. ساختار پایه های جلویی کیس از لاستیک ضد لغزش می باشد و دو پایه عقبی از این نوع لاستیک ها استفاده نشده است. این کیس یک رنگ مشکی جذاب دارد که با پنل جلوی فلزی و پنل کناری شیشه ای، یک ترکیب جذاب و فوق العاده شده است. از نظر ظاهری این کیس یه نمای جذاب و زیبایی دارد.

کیس GT501 تاف گیمینگ (4)

ویژگی های فنی

این کیس دارای ۴ فن می باشد که سه عدد فن ۱۲۰ میلی متری Aura Sync RGB TUF Gaming GT501 که هر کدام از این فن ها دارای ۱۱ تیغه می باشند و علاوه بر این ۳ فن دارای ۱ فن ۱۴۰ میلی متری PWM که از ویژگی های این فن می توان، جریان هوا بالا که گرمی وسیع تری را حذف می کند، اشاره کرد.

از دیگر مشخصات آن، وجود فیلتر گرد و غبار مغناطیسی در بالا و جلو برای سریع تر تمیز کردن می باشد. حداکثر طول کارت گرافیک این کیس ۴۲۰ میلی متر می باشد و حداکثر ارتفاع خنک کننده پردازنده ۱۸۰ میلی متر می باشد. مادربردهایی که این کیس پشتیبانی می کند ATX/micro، ATX/Mini و ITX/EATX می باشد و محل نصب پاور آن بر قسمت پایینی می باشد. همچنین این کیس دارای سه عدد سینی درایو ۲.۵ اینچی است و علاوه بر آن دارای دو عدد پورت USB 3.0 می باشد.

کیس GT501 تاف گیمینگ (5)

نتیجه گیری

کیس GT501 تاف گیمینگ، یکی از کیس های جذاب گیمینک است که انتظارات شما را برآورده می کند، علاوه بر عملکرد خیلی خوب این کیس، از یک کیس با ظاهری جذاب و فوق العاده نیز بهره می برید. اگر می خواهید بازی کردن با این کیس جذاب را تجربه کنید، با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما به شما کمک کنند.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان از طریق شماره های زیر اقدام فرمایید.

55958090  و  09205958191

مسن تر

بهترین کارت گرافیک تدوین

جدیدتر

سیستم صوتی سالن تئاتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی محصولات
jQuery(document).ready(function() {